Okulun arka tarafına doğru ilerledim. Duyduğuma göre o tarafta kamera yoktu. Derse girmek istemediğim için orada takılabilirdim. Tanrım ne büyük rezillikti. Olayları anca bu kadar yanlış anlayabilirdim.
Sesler duyduğumda okulun duvarına yaklaşıp arka tarafına baktım. Bir kavga vardı. Üç erkek birini dövüyordu. Göz devirdim. Buraya gidemezdim. Kimseyle uğraşmak istemiyordum. Özellikle erkeklerden biri geçen gün beni tuvalette rahatsız eden herifken.
"Seni ezik piç" dedi o çocuk. Tam arkamı dönecekken yerde tekme attığı kişiyi fark ettim ve beklemeden duvar kenarından çıkıp bir kaç adım attım. Çocuklar beni gördüğünde buna pişman olmuştum. Geri dönmeli ve yardım çağırmalıydım ama artık çok geçti. Hem durumu çok kötü duruyordu. Bir kaç yumruğa bayılabilirdi bile.
"Jennie git" dedi yüzü kanla kaplıydı ve konuşurken ağzından kan çıkıyordu
"Jimin" dedim hepsi bana bakıyordu. Tanrım. Tamam korkulacak bir şey yok. Babaannemin taktiğini uyguluyoruz. Madem bir boka battın, fazla bulaşmadan çık. Hayır bu taktik olmaz. Jimin'i bırakamazdım. O zaman korkuyorsan belli etmene gerek yok. Bırak seni korkulacak biri sansınlar. O yüzden yüzüme bir gülümseme yerleştirip onlara ilerlediğimde tuvaletteki çocuk bana gülümsedi. Lanet çocuğun ismi neydi cidden ?
"Sana daha yumuşakken gelmeni söylemiştim" dedi çocuk. Jimin'in yanına eğildim.
"İyi misin ?" dediğimde zorla kafasını salladı. Tek gözü şiştiği için beni gördüğünden şüpheliydim.
"Oyalayacağım. Koşarak uzaklaş" dedim sessizce ve yanından kalktım.
"Bende geldim ama pek memnum olmadım. Bire karşı üç. Fena korkuyor olmalısınız Jimin'den" dediğimde sinirlenmişti. Boynundaki damarlar şişmiş ve öfkeyle bana bakıyordu. Arkasındaki çocuklar gerilmişti. Aralarından birini sadece bir iki kez Min He ile beraber görmüştüm ama diğerlerini hiç görmemiştim. Çocuk bana gelip kolumu tuttu ve beni duvara doğru itti.
"Ben seni memnum ederim" dediğinde kaşlarım çatıldı. Eli kolumdan parmaklarıma doğru ilerledi.
"Bu çok çocukça değil mi ? Neden Jimin'e bunu yaptınız ? Çocuk sizden küçük bir kere" dediğimde çocuk güldü
"Suga ile bir olayımız var da."
"Haa anladım. Suga'ya gücün yetmiyor çünkü vaay harbi sağlam çocuk. Haklısın korkmaktan. Ee diğer çocuklarda sağlam. Ah bir de diğer çocukları pek tek görmüyorsun. Bu yüzden dedin ki kendine. Aaa Jimin var. Hem çoğunlukla tek, hem 4 kişi bir olursak onu halledebiliriz, hem de Jimin bunu yapan biz de olsak bir başkası da olsa dönüp kimin yaptığını kimseye söylemez dedin. Malum ders saatindeyiz. Kimse yanlışlıkla arka tarafa da gelmez yada kameralar da yok" dedim. Bu kadar şeyi tek nefeste söylediğim için derin bir nefes almıştım. Çocuk ne dediğimi idrak ettiği an elini duvara geçirdi. Korkuyla irkildim.
"Yah sen de avukat mı oldun ? Neden buradas-ahh dedikodular demek doğru" dedi gülerek. Şuan gülse de hala sinirliydi. Kaşlarım çatıldı çünkü eli bacaklarıma inmişti. Elimi Jimin'n görmesini umut edecek şekilde git yaptım.
"Yani Suga diyorum. Belli ki gerçekten seni becermiş" dedi eli artık popomdaydı. Gözlerimi sinirle kapatıp Jimin'in gitmesini bekledim ama hareket etmiyordu. Gözleri çocuğun ellerindeydi. Off var ya şuanki durumu sikicem artık.
"Neden Suga'nın artıklarıyla mı geçiniyorsun ?" dediğimde popomdaki eli durdu ve sıkılaştı. Canımı acıtacak kadar sıktı.
"Seni becerirken de bu kadar ateşli miydin ?"
"Oppa beni ateşli bulman benim midemi bulandırıyor" dediğimde kahkaha attı.
"O zaman altımdayken sana acıyac-Ah" dedi anlık bir dehşetle kaldım. Jimin olduğu yerden hızla kalkıp çocuğun belinden tutmuş ve onu bir kaç saniye götürdükten sonra ikisi beraber düşmüştü. Tuvalette çocuk Jimin ile beraber yerdeyken çocuğun arkasında daha önce Min He ile beraber gördüğüm çocuk kalmıştı. Hızla gerilip bir tane geçirdim suratına. Ahh kahretsin. Bu cidden canımı yakmıştı. Zaten yumruğu beklemediği için gerileyen çocuğa tekme attım. Bunun üzerinde diğer iki çocuktan biri benim, diğeri Jimin'in yanına doğru ilerledi. Jimin'e baktım. Yerdeki çocuğa bir kaç yumruk atsa da gelen çocuk onu tutmuştu. Kahretsin. Bana doğru gelen çocuk bana tekme attı. Saçımı çektiğinde bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bana masal anlatma| taennie
Novela JuvenilYıllar sonra Jennie ve kızının yardım için çaldığı kapı, sevdiği adama aitti.