B.8

494 40 31
                                    

"Sanki omuzlarıma bırakılmış emanet bir yük gibi hissediyordum ama öyle olmadığını anlamaya başladım."
▪︎
▪︎
▪︎

"Taehyung ah! Uyan Taehyuuuuuung"

"Zıplama yatakta"

"Taehyunggg haddii" Dedi zıplamaya devam ederken.

"Jennie biraz daha uyuyalım." Diye mırıldandığımda üzerime atladı. Gülerek ona sarıldım.

"Annemle beni karıştırdın" dedi kıkırdayarak. Duyduğum sesle gözlerimi açtım ve oanşkle yataktan doğruldum.

"Ji Na" dediğimde gülümseyerek bana baktı."Ben şey...Bu aralar çok annenden bahsettik. Uykuluydum"

"Pekalaaa. Hadi kalk sana sürprizim var."

"Tamam sen önden git. Geliyorum hemen."

"Mutfağa gel." Dedi odadan çıkarken. Kendimi yatağa geri attım. Kafayı yemiş olmalıydım. Aptal gibi davranıyordum.

"Lanet olsun" diye fısıldadım. Kalkıp mutfağa ilerledim. Mutfak masasına ikimiz için kahvaltı hazırlamıştı.

"Vay bunu tek mi hazırladın ? Zaten başka ne olabilir ki" ? dedim. Eve birini alıp kahvaltı hazırlatacak hali yoktu ya. Masaya oturdum.

"Bazen....annem hasta olduğunda ona hazırlardım"

"Annen..hasta mıydı ?"

"Sadece bazen" dedi ve yemeğine döndü.

"Ne gibi bir hastalık ?"

"Bu bir sır. Hadi yemek ye"

"Söylesene. Aynı evde yaşıyorsak birbirimizden bir şey saklamamalıyız dimi ?"

"Sonra gidip anneme söylersin benim bildiğimi anlar. Ayrıca birkaç güne iyileşirdi o. Şimdi yemek ye belki sonra dışarı çıkarız" dedi heyecanla. Beni kandırma çabasını takdir etsem de dışarı falan çıkmak yoktu. 

"Hayır dışarı çıkmıyoruz. Bugün Jimin gelecek, ben dışarı çıkacağım ama sen burada Jimin ile kalacaksın

"Bu haksızlık" diye bağırdı

"Evde bağırılmaz küçük hanım"

"Sanki çok kurallara uyuyor da" dediğinde ona dil çıkardım. Bana aynı şekilde karşılık verdiğinde sırıttım. Yaptığımız saçma konuşmalardan, bir dolu kavga başlangıcından sonra yemeği bitirmiş ve mutfağı toplamıştık. Salona ilerlediğimizde kapı çaldı.

"Jimin geldi. Hiç değilse o benle oynar" dediğinde kapıya doğru koşuyordu. Zaten açamayacağı için kapıya gidip açtım. 

"Şu şey de ne ?" dedim Jimin'in kucağındaki kızı göstererek. Bu evin derdi neydi böyle ? Kucağına çocuğu alan kapımda bitiyordu resmen. "Hadi ama şimdi de senin mi kızın var ? ve onu bana mı emanet edeceksin çünkü ben güvenilir miyim ne ?" dedim sinirle

"Tae saçmalama. Bir kızım olsa onu emanet etmek için en son seni tercih ederdim" dedi ve yanımdan geçip içeri girdi

"Ne yani ben bakamıyor muyum çocuğa ? Bak Ji Na ile iyi anlaşıyoruz"

"Bir de bana sor" dedi Ji Na Jimin ile gülüştüler. Jimin kızı kucağından indirdi.

"Açıkla Jimin bu kız kim ?"

"Bu arkadaşımın kızı. Ji Na'nın canı tek sıkılmıştır diye bugün ona bakma kararı aldım.Birlikte eğlenirler:

"Ah neyse ne. İyice anaokuluna döndü bu ev. Ben çıkıyorum geç kalmam

bana masal anlatma| taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin