Eren'in kapısını tıklattım bir iki kez. İçerden onay sesi gelince kapıyı araladım.
İçeri girip kapıyı kapattım ve erenin yanına koltuğuna oturdum. O ise telefondan oyun oynuyordu.
"Eren?" bana bakmadan "hmm?" diye mırıldandı.
"Sana söylemem gereken önemli birşey var." kaşlarını çatıp telefonu kapattı. Bir bacağının üzerine oturarak bana doğru döndü.
"Seni dinliyorum"
Derin bir nefes aldım nerden başlayacağımı bilmiyordum. Ama umarımki bana inanırdı. Kapının olduğu tarafa baktım ve konuşmaya başladım.
"Öncesinde sana söylemem gereken birşey var" önce mirzanla olan ilişkimizi söyleyecektim. Boğazımı temizleyerek gözlerimi gözlerine çıkardım. "Ben ve mirzan artık birlikteyiz."
Yüzünde hiç bir ifade yoktu. Ne olumlu ne de olumsuz. Ama sonlara doğru yüzünde oluşan gülümseme benimde içimin rahatlamasıma sebep olmuştu.
"Çok mutlu oldum biliyormusun. Abimi bu sabah çok mutlu bir şekilde gördüm. Demekki bu yüzdendi." tekrar bana bakarak "abimi hiç bırakma hep sev olurmu?"
Bu şekilde konuşması içimi ısıtmıştı. Abisine bağlı biriydi. "O beni bırakmadığı sürece bende onu bırakmam"
"Ee diyeceğin şey buymuydu?" başım iki yana salladım. Tekrar kapıya baktığımda , gözlerim kapının altındaki boşluğa takıldı bir çift ayakabı vardı ve bu aydaya aitti.
Eren'e bakıp sus işareti yaptım. Ayağa kalkıp laptopa yöneldim. Not kısmını açıp klavye üzerinde yazmaya başladım.
Yazıları bitirdikten sonra Eren'e gel işareti yaptım. Kaşlarını çatmış şaşkınca yanıma geldi. Laptopu eline alıp yazdıklarımı okumaya başladı.
Buraya gelmeden önce mutfağa atıştırmalık almaya gittim ayda orda telefonla konuşuyordu fakat konuşmada ben ve mirzanın adı geçince dinlemeye karar verdim ardından bizim evde olmadığımız bir anda belgeleri alacağından bahsetti. Ayrıca çaktırma ayda şuanda kapıda bizi dinliyor .
Gözlerini irice açmış önce bana bakıp ardından kapının altına baktı. Sanki daha öncesinden biliyormuş gibi yüzünde sinsi bir sırıtma oluşmuştu.
Laptop taki yazdıklarımı silip bu sefer o birşeyler yazmaya başladı. Yazısını bitirmiş olacakki laptopu bana uzattı.
Sonunda şüphelerim gerçek çıktı. Biliyordum bir amacı olduğunu abime söylemiştim ama bana inanmamıştı. Hatta bir keresinde abimin çalışma odasını karıştırdığını görmüştüm. Sonra abime söylediğim zaman ayda ağlayarak inkar etti. Ama merak etme bir planım var.
Dediğiyle yüzüne baktığımda elini çak beşlik yapmak için kaldırdı karşılık verdiğimde ise daha da sinsi gibi olmuştu ve ben onun bu halinden birazcık korkmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektup bxb
General Fiction[Tamamlandı] Herşey, rastgele bir mektup yazıp cezaevine gönderene kadar normaldi.