Gece uyuyamadığım için kitap okumaya karar vermiştim. Ama bu bile sıkılmamın önüne geçmiyordu. Saate baktığımda 12 idi.
Ayağa kalkıp odamdan çıktım. Adımlarıma dikkat etmeye çalışarak Mirza'nın odasına doğru adımlandım.
Fakat hemen çaprazımda duran çalışma odasında ki ışık açıktı. Muhtemelen hala çalışıyordu. Kapıyı iki kez tıklattım, içerden mirzanın "gel" diye seslenmesiyle kapıyı araladım.
Mirzan geldiğimi gördüğünde kocaman gülümsemişti. "Bebeğim neden uyumadın?" dedi.
O çalışma masasının hemen karşısındaki koltuğa yöneleceğini düşünüyordu, fakat ben ona doğru yöneldim.
"Kucağına oturabilimiyim?" diye sormuştum. Bunu diyeceğimi beklemediği kesindi. Ama ben utancımı kaybetmek istiyordum.
Kollarını açarak "bunun için benden izin almana gerek yok" dedi.
Sol bacağımı diğer tarafa attım. Bacaklarım iki yanda sallanacak şekilde oturdum. O kollarını belime sardığında, bende boynuna dolamıştım.
Arada boynuma öpücükler konduruyordu.
"Senin uykun yokmu?" diye sordum mirzana. Saçma bir soruydu çünkü fazlaca yorgun görünüyordu.
"Biraz ama halletmem gereken dosyalar var. Bitirmeliyim."
"Peki ne zaman biter?"
Düşünürmüş gibi yapıp dudağını büzdü. Bu hali bana çok tatlı gelmişti.
Yaklaşıp büzdüğü dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum. Başta bu yaptığıma şaşırsada , sonradan bana yaklaşarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Hiç beklemeden karşılık vermiştim. Bir elini başımdayken diğeride sırtımı okşuyordu.
Sesli bir öpücük sonunda ayrıldığımızda istemsizce kıkırdamıştım.
Yüzünü avuçlarımın arasına alıp gözlerine bakmaya başladım. "Mirzan çok teşekkür ederim" dedim içtenlikle.
Onun için ne kadar normal birşey olsada hayatıma renk katmıştı. Sanırım bunun için ona borçluydum.
Kaşlarını çattı ne için teşekkür ettiğimi merak ediyordu. "Ne için bebeğim?" diye sordu.
Ona en sıcak gülümsememi göndererek. "Beni mutlu edip kendine aşık ettiğin için"
Onunda yüzünde geniş bir gülümseme oluştuğunda ağzından çıkan sözler beni ağlatmıştı.
"Sende benim karanlık hayatıma ışık gibi girdin Ve ben o ışığın sönmesine asla izin vermeyeceğim seni hiç bırakmayacağım. Çünkü seni seviyorum."
~
Oy verenlere kucak dolusu öpücükkk.
Okuyanlara da teşekkür ederim
,★⌒ヽ(●^、^●)Kiss!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektup bxb
General Fiction[Tamamlandı] Herşey, rastgele bir mektup yazıp cezaevine gönderene kadar normaldi.