22.Bölüm

2K 106 3
                                    

Bugün ereninde tabiriyle büyük gündü yani planımızı gerçekleştirecektik. Peki nasılmı?

Aydaya ev ihtiyaçları için bir liste hazırlamıştık. O gittiği gibi Mirza'nın odasına, aldığımız küçük kameralardan koyacaktık. Bir günlüğüne tatile gitme bahanesiyle ben, mirzan, eren ve cihan evden uzaklaşacaktık.

Kameraları bilgisayara bağlayıp mirzana bu şekilde gösterecektik.

Şuan ise ayda markette, biz ise kameraları yerleştiriyorduk. "Bittimi?" diye sordum erene.

"Evet bitti" dedi geri çekilerek tam kasanın karşısına gelecek şekilde koymuştu kameraları. "Akşam yemeğinde ben abimle konuşacağım şu izin işini." başımı sallayarak onayladım ve birlikte odadan çıktık.

.

Akşam yemeğinde ise sessizce yemeğimizi yemeye başladık. Erene baktığımda bana bakıp gözlerini yumdu.

"Abi?" dedi sessizliği bölerek.

"Efendim?"

Tam o sırada ayda içecekleri servis etmek için yanınıza gelmişti.

"Şey... Acaba senin içinde sorun olmazsa yarın birlikte bizim otele gidebilir miyiz hem arasta görmüş olur"

Ayda hemen yanımda servis yaptığı için Eren'in dediklerini duyduğunda kısa bi an durakladığını gördüm.

"Sizin otel mi var?" diye sordum hafif bir şaşkınlıkla.

Mirzan bana gülümseyerek baktığında o an gülümsememin onda ne kadar güzel durduğunu fark ettim.

"Aslında bizim değil bir ortağımla beraber açtık." dedi mirzan. "Gitmek istermisin? "

Kocaman gülümseyerek çocuk gibi kafamı salladım "evet çok isterim." dedim.

Mirzan masanın üstünde duran elimi alıp dudaklarına götürdü. Eren burda olduğu için biraz utanmıştım. Kalbimi sıcacık yapıyordu mirzan.

"Tamam o zaman yarın gidiyoruz"

"Peki senin işlerin?"

"Fazla işim yok cihana söylerim o halleder."

Erene baktığımda suratının düştüğünü gördüm.

"Abi cihanda gelebilir mi?"

Mirzan kaşlarını çatmış bir şekilde erene bakmaya başladı.

"Neden?" diye sordu bu kez.

Eren omuz silkti sadece. Merak ediyordum acaba eren, mirzana ne zaman söylecekti veya mirzan bunu öğrendiğinde ne tepki verecekti.

"Olmaz şirketteki bir kaç işi halletmesi lazım"

Eren bu dediğiyle sanki daha da üzülmüştü ama mirzana belli etmemek için ifadesiz durmaya çalışıyordu.

"Size afiyet olsun" diyerek ayağa kalktı eren gülümsüyordu ama zorla bir gülüştü. Cihandan 1 gün bile ayrı kalamayacak kadar çok seviyordu.

"Sen doydun mu?" diye sordu bu kez mirzan bana. Başımı sallayarak onayladım.

"Bu gece birlikte uyumak istermisin?"

Sorduğu soruya hem şaşırmış hemde mutlu olmuştum. Bana herhangi bir temasta bulunmayacağına emindim. Bu yüzden kabul ettim.

Sevgilimle ilk kez birlikte uyuyacaktık.

~

Yarın bir bölüm daha atacağım.
4k oldummkk o kadar mutluyumki oy veren ve okuyan herkese çok ama çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum.

ヾ(❀╹◡╹)ノ゙❀~

Mektup bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin