19.Bölüm

2.2K 119 3
                                    

Eren

Arasın bana herşeyi anlatmasıyla artık emin olmuştum. Daha buraya çalışmaya geldiği ilk gün anlamıştım. Gözleri sürekli birşey arıyor gibiydi.

Defalarca onu yakalamama rağmen inkar edebiliyordu ve bu oldukça sinir bozucuydu.

Akşam olmak üzereydi. Abim erken gelmiş ve arasın yanına gitmişti. Onların birlikte olması beni ayrı mutlu etmişti. Abimin mutluluğu benimde mutluluğumdu.

Bir plan yapıp arasa söyleyecektim. Bana bu konuda yardımcı olmayı istedi bende kabul ettim.

Akşam yemeği için odamdan çıkıp terasa ilerledim. Abim daha çok burda yemek yemeyi seviyordu.

Aras ve abim oturmuş, sanırım beni bekliyorlardı. Abim geldiğimi gördüğünde gülümsedi.

Abimin sağ tarafına oturdum ve yemeye başladık.

"Mirzan yarında işe gidecekmisin?" diye sordu aras.

"Hayır yarın gitmiyorum istersen birlikte vakit geçirebiliriz."

Aras, abimi gülümseyerek onayladıktan sonra yemek yemeye devam ettik.

O sırada yönüm teras kapısına dönük olduğu için cihanın geldiğini gördüm. Ona baktığımı fark etmiş olacakki bana bakıp göz kırpmıştı. Utandığım için yüzümü eğmiştim.

Cihanı gerçekten çok seviyordum. Ona olan aşkımı ilk itiraf ettiğimde, benden zaman istemişti. Ama ne olmuşsa, abimin en yakın arkadaşı serkan bize geldiği bir gün bana sarıldıktan sonra olmuştu. Sonrasında kabul etmişti beni.

Cihan, abime yaklaşarak "abi istediğin dosyalar getirildi." dedi.

Abim başını sallayarak onayladı. Abim sofradan kalkıp "afiyet olsun" dedi ben ve arasa hitaben.

Aras suyuna uzanıp hepsini tek dikişte bitirip ayağa kalktı "bende doydum" dedi gülümseyerek.

Abimde onun bu haline genişçe gülümseyip birlikte terastan çıktılar. Cihanla baş başa kalmıştık. "Otursana" dedim.

"Gerek yok" dedi. Ayağa kalkıp elinden tuttuğum gibi odama ilerledik kapıyı içeri girer girmez kapıyı kapatıp dudaklarına yapıştım.

Onu görmediğim her an benim için kabus gibiydi. Kollarımı boynuna doladım. Hiç beklemeden kalçamdan destek alarak beni kucağına çekti bende bacaklarımı beline doladım.

Dudaklarımızı ayırıp yatağın uç kısmına oturdu. Hala kucağındaydım. Elleriyle yüzüme gelen saçları arkaya taradı ve burnumun ucunda hafif bir öpücük kondurdu.

"Seni çok seviyorum."

"Bende bebeğim bende seni çok seviyorum"

~

1k olduk o kadar mutluyumkii oy veren ve okuyan herkese teşekkür ederim. Çok seviyorum sizi

(✿ ♥‿♥)  = okuyanlar.

(≚ᄌ≚)ℒℴѵℯ❤ = oy verenler .

◝(⑅•ᴗ•⑅)◜..°♡ = yorum yapanlar.

◌⑅⃝ᵐᶦˢˢ(꜆˘͈ෆ˘͈꜀)ʸᵒᵘ⑅⃝◌   = hepsini yapanlar.

Mektup bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin