30.Bölüm

1.5K 96 2
                                    

Kendimi hiç olmadığım kadar kırgın hissediyordum. Onun böyle düşüncesiz davranması beni deli etmişti.

Şuan ise odamda uyumaya çalışıyordum fakat nafile. Ne zaman gözlerimi kapatsam, mirzanın bana bağırması gözümün önüne geliyordu.

Kapını açılmasıyla  gözlerimi yumup, uyuma taklidi yaptım. Gelenin mirzan olduğunu biliyordum.

Yanımda bir hareketlilik hissetim. Boşta kalan yanıma uzanmıştı. Yüzünün bana dönük olduğunu anladım. Ellerini saçlarıma koyup okşamaya başladı.

Alnıma bir öpücük kondurduktan sonra "özür dilerim bebeğim" demişti.

Belimden tutup beni kendine çekmişti. Şuan vücudumuz bir bütün şeklindeydi.
Dudaklarımda hissetiğim narin öpücükle gözlerimi yavaş yavaş araladım. Bana gülümseyerek bakıyordu.

"Özür dilerim" dedi tekrardan. Benim birşey söylememe izin vermeden konuşmaya devam etti. "Sana bağırmamalıydım. Ve eren konusundada çok haklısın ben hatalıydım."

Birşey söylemeden onu dinlemeye devam ediyordum. "Ama dayanamadım işte. Eren çok fazla acı çekti, yine acı çekerse dayanamam ki"

Elimi yanaklarına koyup okşamaya başladım. "Evet ama onu sevdiğinden ayırarak mutlu etmedin ki, onun üzülmesinden korktun ama onu sen üzdün." dedim sakin bir sesle.

"Peki şimdi ne yapmalıyım?" diye sordu masumca.

Onun bu haline gülümseyerek "Eren'in yanına gidip özür dile ve cihanıda işe geri al" dedim.

Tekrar dudaklarıma kapandı. Kısa ama bi o kadar güzel bir öpücük kondurdu. Bense onun kokusuyla mayışıp uyudum.

.

Mirzan

Aras uyuduktan sonra vakit kaybetmeden. Eren'in odasına çıktım. Kapıyı iki kez çaldığımda duymamış olacak ki ses gelmedi.

Bu kez çalmadan içeri girdim odada yoktu. Balkonda, kulaklık takmış gökyüzünü seyrediyordu.

Yanına vardığımda hemen yanına oturmuştum. Bana bakmıyordu. Kulaklığını, kucağında çıkardığımda da tepki vermemişti.

"Özür dilerim" dedim. Kısa bi an bana bakıp tekrar önüne döndü. "Beni de anla. Babamlar sana çok işkence etti. Seni koruyamadım. O halin gözümün önünden gitmiyordu. Yine acı çekmene dayanamzdım eren. Sen benim ailemsin,"

Birden kolunu boynuma dolamasıyla beklemeden bende karşılık vermiştim. "Ama abi ben cihanı çok seviyorum oda beni seviyor" dedi.

"Yarın cihanın yanına git. Onu işe aödığımı söyle. Eğer ki seni en ufak bir konuda bile üzerse onu asla affetmem öldürürüm." dediğimde gülmüş ve daha sıkı sarılmıştı.

"Teşekkür ederim abi seni seviyorum iyiki benim abimsin"

"Sende iyiki varsın erenim"

~

Oy ve yorum yapanlara teşekkür ederim ♡𖨆𖨆𖨆𖨆

Mektup bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin