8.Bölüm

3.9K 186 18
                                    

Genç adam elindeki belgelerle hızlı bir şekilde patronun odasına ilerliyordu.

Odanın önüne geldiğinde derin bir nefes alıp kapıyı iki kez tıklattı. Gel diye keskin bir ses duyduğunda kapıyı aralayıp içeri girdi.

"Efendim önemli şeyler buldum!" dedi. Aniden konuya giriş yapmasının sebebi karşısındaki adamın boş laflardan nefret etmesiydi.

Mirzan keskin gözlerini karşısındaki çalışanına dikti. 'Devam et' manasında başını salladı.

Çalışan belgeleri mirzanın önüne koyup geri çekildi ellerini öne birleştirip kafasını eğdi.

Mirzan kara gecesi gibi olan gözlerini karşısndaki belgeye dikti. Ellerine alıp tek tek okumaya başladı.

Okuduğu her satırda gözleri dahada alevleniyor, yumrukları daha da sıkı oluyordu. Eklemleri adeta beyaza dönüşmüştü.

Telefonunu eline alıp kardeşi Eren'i aradı, sinirlerine hakim olamıyordu daha fazla. Telefon 2. Çalışta açılmıştı.

"Eren sana atacağım ismi bul nerde olduğunu, ona dair her bilgiyi istiyorum" dedi sert  ve kalın sesiyle. Eren'in birşey demesine izin vermeden telefonu kapattı.

Yanındaki çalışan "izninizle efendim" diyerek odadan çıkmıştı.

Biricik bebeğinin, arasın intikamını alacaktır. Bebeğine zarar veren herkesi bir bir bulup öldürecekti.

~

Mirzan dan bir bölüm yazmak istedim. Belki diğer bölümde ondan gelir. Neyse umarım beğenirsiniz.
Oy verenlere teşekkür ederimm.

(✿ ♥‿♥)


Mektup bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin