11.Bölüm

3.5K 169 18
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti. Benim için gayet sakin ve mutlu geçmişti. Çünkü istediğim kıayfetleri giyip makyaj yapıyordum. Ojeler vurup çeşit çeşit fotoğraf lar çekiyordum.

Ama unutmadığım önemli bir şey var. Bunların hepsi mirzan sayesinde olmuştu.

Son attığı mesajdan sonra onunla hiç konuşmamıştık. İyiden iye onun kim olduğunu merak ediyordum.

Ona doğru düzgün teşekkür bile etmemiştim. Mesaj atarsam onu rahatsız etmiş olurmuydum. Aman neyse denemekten zarar gelmez.

Aras: şey merhaba.

Mirzan: aras?
Bir sorunmu var?

İsmimi yazmıştı. Ama ilk  mesajlaştığımızda bana güzelim yada bebeğim derdi. Şimdi neden dememişti ki. Bunu neden bu kadar kafaya taktımki ben!?

Aras: hayır bir sorun yok.
Sadece sana teşekkür etmek istedim.
Herşey için ama bana neden hala bunları neden yaptığını merak ediyorum.

Mirzan:çünkü yardım etmek istiyorum
İlla bir sebep mi olması gerekiyor.

Aras:hayır tabiki özür dilerim eğer kırdıysam seni.

Mirzan: olırmu hiç öyle şey.
Seni anlıyorum ben
Böyle davranman normal sonuçta tanımıyorsun beni ama dediğim gibi hazır hissettiğin zaman karşına çıkabilirim.

Aras: sana fotoğraf atabilirmiyim?

Attığım bu mesajı ben bile beklemiyordum. Fakat anlık bir cesaretle attığım belliydi. Neden böyle birşey yazdım bilmiyorum. Umarım pişman olmazdım.

Mirzan: kendini buna mecbur etme ama istersen atabilirsin bunun için benden izin Almana gerek de yok.

Aras:tamam

Mirzan:çok güzelsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mirzan:çok güzelsin

Aras: teşekür ederim

Mirzan: benimde atmamı istemisin?

Bu dediğiyle istemsizce kalbim hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı. Onu merak ediyordum. Karşıma çıkmasını da istiyordum ama bunun için hazır değildim.

Aras: tabi eğer istersen.

Mirzan:

Hiç böyle birşey beklemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiç böyle birşey beklemiyordum. O kadar yakışıklıydıki fotoğraftan çıkamıyordum. Ne desem kelimeler yetersiz kalırdı.

Aras: sende çok yakışıklısın.

MMirzan: teşekkür ederim

Aras: ben şimdi gideyim yemek yemem lazım görüşürüz:)

Mirzan: tamam bebeğim dikkat et kendine seni seviyorum..

Söylediği son cümleyle kalbim sanki durmuştu. Ama bu iki kelime bana çok yabancıydı. Ya onun için bir hevesse, ya sıkıldığında bırakırsa beni. Yada en korktuğum şey... Beni kullanıp bir köşeye atarsa. Buna dayanamzdım hemde hiç.
Bunun için sadece düşünmeye, ve zamana ihtiyacım vardı.

~

Umarım beğenirsiniz.
Oy verenlere sonsuz kere teşekkürler.

◝(⑅•ᴗ•⑅)◜..°♡

Mektup bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin