Notu elime alıp titrekçe açmaya başladım.
Yazdığın mektupları okudum. Merak etme ceza evinden çıkmama az kaldı. Adamlarıma senin için herşeyi yapmasını söyledim.
Sen nasıl dayandın. O soğukta, karanlıkta...
Seni yüzündeki makyajla, parmağındaki ojelerle ve giydiğin renkli elbiselerle görmek istiyorum.
Merak etme bebeğim, yanına gelip her türlü hayallerini gerçekleştireceğiz birlikte. Şimdilik kendine iyi bak...Mirzan.
Okuduğum her satırla gözlerim dehşetle açıldı. Böyle olacağını hiç tahmin etmemiştim. O kişinin yanıt vereceği aklıma bile gelmezdi.
Resmen başıma büyük bir bela almıştım. Bunun sona ermesi gerekiyordu. Tanımıyordum onu.
Cevap vereceğini bilsem yazmazdım sadece kendimi bu şekilde mutlu hissetmiştim. Buna hemen bir son vermem gerekiyordu.
Çekmecemdeki kağıt ve kalemi elime alıp yazmaya başladım.
Sevgili mirzan...
Sana notu yazdığımda cevap vereceğini düşünmemiştim. Yazmamın sebebi kendimi o şekilde ifade edersem çektiğim sıkıntıları benden başka biri daha bilsin diye yazdım. Aldığın veya aldırtığın tüm bu şeyleri kabul etmem mümkün değil. Kimseye borçlu olmak istemiyorum. Ve birdaha birbirimize yazmayalım. Verdiğin rahatsızlık için kusura bakma lütfen...
Aras...Mektubu hızla zarfın içine koyduktan sonra tekrardan ceza evine teslim için gönderdim. Umarım peşimi bırakırdı.
~
Günün 2. Bölümü umarım beğenirsiniz ( ˘ ³˘)♥
Bölümleri kısa yazıyorum böylesi daha iyi benim için.
Neyse seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektup bxb
Ficción General[Tamamlandı] Herşey, rastgele bir mektup yazıp cezaevine gönderene kadar normaldi.