GR-1

5K 137 11
                                    

Ahh selam... Uzun sürenin ardından yeni bir kurguyla karşınızdayım. Normal şartlarda buradan yayınlamayacak bu kurguyu direk kitap haline getirecek, bastıracak tık ancak bütün emeklerimiz boşa gitti çünkü kurguyu yazdığımız ve aktardığımız USB bellek kayboldu veya çalındı henüz bir bilgiye sahip değiliz bu yüzden burda. Yazmanın daha güvenli olacağına karar verdim.

Sonuç olarak bir emek sarf ediyorum. Bu yüzden kitabın ilgi çekmesini bende çok istiyorum.

Bölümler biriktirip öyle yayınlamayı düşünüyorum ne kadar çok beğenilirse kitabı o kadar uzatırım. isteğiniz üzerine kararlarımı değiştirebilirim
......

Hızlı adımlarla otobüsten indim. Durak ve ev arasındaki mesafe yüzünden eve geç kalıyordum.

Biraz yürümenin ardından evin önüne gelmekle gözlerimi yumdum ve içimden kısa bir dua ettim. Ben defne, 16 yaşındayım. 17 ye girmeme 1 ay kaldı gerçi...
Merdivenleri çıktım ve yedek anahtarla kapıyı açıp direk odama girip kapıyı kilitledim.

" SEN YİNE NEREDE SÜRTÜYORSUN KAÇ SAAT OLDU BABAN GELSİN ONA HESAP VERİCEKSİN "

diye kapı ardından bağıran üvey annem ile gözlerimi devirdim.

Okuldaydım ve hiçbir yerde oyalanmadan bile en erken yarım saatte gelebiliyordum mesafeden dolayı.

Bugün 24 şubat cuma günüydü.
Elimde babamı tatmin edicek kadar yeterli miktarda para yoktu ve son gündü bu yüzden hızla üstüme bir kapşonlu sweet geçirdim altıma işte siyah dizden hafif yırtmaçlı bol pantolonumu geçirdim beyaz sporumu giyerek telefonumu ve bir miktar parayı arka cebime koyup evden çıktım.

Yarım günde olsa çalışıyordum hafta sonu sabahlıyordum. Bir kafede garsonluk yapıyordum aynı zamanda cheff e bazı tatlılarda yardım ediyordum güzel yaptığım için sorun olmuyordu. Bazı kendini beğenmiş müşteriler dışında kimse sorun etmiyordu yani!

...
.
.
.

GEÇMİŞİN RAYLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin