GR- 3

3K 111 11
                                    

Gözlerimi yavaşça araladığımda hafif kıpranmamla inanılmaz bir ağrı bütün bedenimi sarmıştı. Berbat bir haldeydim ama fazla zaman ı m yoktu burda kalamazdım daha fazla o adam yüzünden hayatımı harcayamazdım çocukluğum alan adam, babam asla onun istediği gibi biri olmayacaktım. Burdan gidicek ve bir daha  geri dönmicektim.

Ben daha yeni zar zor ayaklanmışken birden kapım açıldı, annem içeriye girdi.

"Öldün sanmıştım. Neyseki bişeyin yok bu elbiseyi baban aldı değerini bil çok para harcamıştır bu kumaşa. Git bir duş al şu rezilliğinden kurtul dınlen odada yarına kadar rezil etme bizi elaleme."

Demiş elindeki poşeti odaya fırlatmış çıkmıştı.

Poşeti çıkarıp içindeki elbiseye baktım güzel olabilirsin ama seni alan adamın bir çöpünü bile kabul etmiyorum.

Okul çantamın içindeki kitapları, defterleri boşlalttım iç çamaşırlarımı, bir kaç  bluz, sweet ve 2 tane eşofman 2 pantolonumu koyup fermuarı zorlayarak kapattıp küçük olan bölüme şarj aletimi koydum ve çantayı yatağımın altına koydum saçlarımı tarayıp karışıklığını düzelttim ve saçlarımı önüme aldım bu şekilde yüzümü saklayabilirdim.

Üstümdeki kıyafetlerimü çıkartıp bir kenara fırlattım. Bol bir siyah eşofman alıp üstüme siyah kapşonlu bir sweet geçirdim. Çekmece de bulduğum bir çorabı alıp giydim ve telefonumdan nereye ggideceğibaktım. Trene binip bu şehirden defolup gitmek istiyordum. Ankarayı seviyordum ama Ankara'da duramazdım babamın beni bulmasından korkuyorum kaçıyorsam bir daha dönmemek üzere kaçıyorum ve onun beni görmesi demek, gördüğü yerde öldürmesi demek.

Eskişehir'e gidebilirdim. Ama tren biletleri için yeteri kadar param varmıydı bilmiyorum.. Kitaplarımın arasındaki paraları toparlayıp saymaya başladım.. Bu kadar param varken ne yapabilirdim bilmiyorum tren biletine yetiyor olsa bile 1 şile su alacak param kalıyordu sadece... 

Merdivenlerden aşağı inip spor ayakkabımı aldım ve sesizce yukarı çıktım odama tekrar girdim ve hüseyin eder kapıyı ardımdan kilitledim. Ayakkabılarımı gitdim sweet imin kapşonunu kafama geçirdim. Üstüne bir çeket daha alıp çantamı yatağın altından çıkarıp kolalrımdan geçirip birşey unuttu mu diye düşündüm unutmadığımı düşünerek cama çıktım ve nenolacağını düşünmeden atladım. Bir şeyi yaparken çok düşündüğümde yapamıyordum. Korkum ön planda oluyordu.

Ellerim çeket imin cebinde hızlı hızlı yürüyor eski evimden uzaklaşan iliğimi kadar uzaklaşmaya çalışıyordum..  Ama içinde bir mutluluk vardı keşke daha önce kaçsaymışım...

GEÇMİŞİN RAYLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin