GR- 15

1.4K 51 6
                                    

💖❣️

Ya 1k olmuşuz...
Açıkcası moralim çok bozuk bilgisayarımı sayıp telefon almama şu kadar kaldı 👌 😚

"sen benim kızımsın senis sadece ben seviyorum,sadece ben sevebilirim küçük kızım"

Korkuyla karışık derin nefesler alıyordum. Bağırıyorudum annemin kahkaha sesleri. İğrenç bir kabusta olduğumu anlamıştım. Nasıl uyanacaktım.
Uyanmak istiyorum.

"Defne uyan"

Bana seslenen kimdi?

"sadece kâbus görüyorsun. Uyan lütfen"

"uyan artık ne olur. BABA!"

neden gözlerimi açamıyordum? Bu hangi beydi?

"ne oluyor burda!"
Bu baba beyin sesi miydi?

"baba Defne kabus görüyor sanırım uyandıramadım bir türlü çok ağlıyor. Yardım istiyor uykusunda."

Öyle mi yapıyor muşum? Sanırım deliriyorum
"sen benim kızımsın kızımın vücudunun her bir yeri sadece bana ait. SENİ BOŞUNA BÜYÜTMEDİM BENİM İHTİYAÇLARIMI KARŞILAYACAKSIN EVLENİYORSUN MADEM BUNU BANA BORÇLUSUN"

SUS ARTIK SEN BENİM BABAM DEĞİLSİN!
ben sana hiçbirşey borçlu değilim.
Benim ailem sen değilsin.
Beni sen büyütmedin.
Büyüttüm dediğinin çocuğu öldürdün.
Diri diri yakarak evinin bahçesine gömdün.

Nefes alıyorum diye yaşıyorum sandınız...

Nefes nefese yerimdne sıçramıştım. Elim kalbimin üstünde rüyanın etkisinde kalan bedenimde hafif bir titreme vardı.

Ellerim daha fazla titriyordu.

Sigara içmeliydim.

O an bütün ev halkının odamda tuhaf bakışlarla bana baktıklarını fark ettim.

(abiler... semih, Ömer, Merih, barış, anne-baba Dilara hanım ve demir bey isimleri unutuyorum belki benim gibi unutkansınızdır diye buraya da not düşüyorum)

"iyi misin kızım?"
Diyen demir bey de dhahir herkes benim uzağımda duruyordu. Uyumadan önceki olay yüzünden onlarda benden korkmuş muydu?

"dur ben sana su getiriyim"
Demişti Dilara hanım.

"iyiyim teşekkür ederim herkese. Herkesi telaşlandırdığım için özür dilerim."

Demiştim kısık seslede olsa bişeyler söyleyebildiğim için mutluydum.

Birden bire semih beyi-
şu çocuğa bey demeyi kes abi demek bu kadar zor olmamalı gerizekalı

Haklıydı.

Birden bire semih abimin sarılmasıyla gerilmiştim sonradan sakinleşmesi adına bende ona sarılmıştım.
Çok korkmuştu...

"iyiyim abi. Korkmana gerek yok"

Beni itip, kendinden uzaklaştırıp, Başını hızla kaldırmasıyla şaşırmış omuzlarımda oluşan ağrıya hazırlıksız yakalanmış yüzümü buruşturup kısık sesle inlemiştim.

Abi dediğim için şaşırmıştı sadece. Fazla saf ve masum. Bilerek yapmadığına emin olmuştum.

GEÇMİŞİN RAYLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin