Hellooo aslında bu bölüm daha erken gelecekti ama 9k okumayı bekledimmmmm çok mutlu oluyorum bu şekilde.
O değilde o kadar çok aile konulu kitap okuyorum ki bölüm yazarken kitabın başıyla ortasına bir göz atmak zorunda kalıyorum isimleri değil artık konuları karıştırıyorum yok böyle birşey!Ailece oturmuş kahve içiyorduk (kahve içmeyi çok severim!)
O alrla olmaktan mutluydum. Zaman geçiyor zaman geçtikçe daha çok onlar hakkında Bilgi sahibi oluyordum.
"Sonra bir keresidinde semihi görmen lazım (ay oruspu çocuğu Semih kusura bakmayın araya girdim ama daha bugün kavge ettim bu çocukla engelledi heryerden beni dolandırıldım paralarım gittiiii!!) Bir akım görmüş tiktokta
Tutturmuş yapıcam diye bizde ziin vermedik küçük sün dedik hani o zamanlar 15-16 yaşlarında. Tıraş Makinesini almış kaşına çizik atacak. Çizik atayım diye kasının yarısı gitmesin mi? Yarım kaşla gezdi çocuk."" Ay anne hatırlatma 3 ayda toparlandı Kaşım resmen Allah'ım sen bir daha yaşatma"
Kahkahalarla gülüyorduk o an özgürle kesişti gözlerim gülen yüzüyle beni izliyordu. Gözlerinin içi gülüyor du resmen. O da mutluydu burda olmaktan.
Bakışlarını çekmediği için utanıp diğerlerine baktım bu sefer Semih konuşmaya başlamıştı." Peki bir keresinde canım Ömer abimin Merih abinin oturacağı sandaleyye kırmızı boya dökmesi! Abim o güne özel buz mavisi hafif bol bir kot pantolon giymişti oturunca mahvoldu ama bunu bız hiç fark etmedik."
Ömer abim Gülerej araya girdi.
"Evet ben biliyordum ama bende hiç çaktırmadim adam o götle şirkete toplantıya gitti." Diyerek kahkaha atmaya başlamıştı."Kes lan ibne ben onun intikamını çok güzel aldım." Demişti Merih abi.
" Şöyle yaptım canım kardeşim ajanda bu piç semihin arkadaşı özgürü kullandım. Bir kaç kere barda karşılaşmışlar bu gevşek te sarhoş kafayla sevgilisini falan anlatmış tabi bizim haberimiz yok tesadüfen öğreniyoruz özgür den kızın adını soy adını aldım sonra bir adam ayarladım eşcinsel biraz parayla seneryosunu ezberleyip geldi. Kızı araştırdım biraz bunlar görüntülü konuşurken odalarını bastı buna dam biz kameraldan izliyoruz tabi""Özür dileyerek böldüm Merih devamını ben anlatayım mı çok zevk alarak izledim çünkü " dedi barış abi. Merih abimda onayladı barış abi devam etti.
" Bu piç sevgilisiyle sohbet ederken bizim tuttuğumuz adam işte adı da Rıdvan dı garibim. Aşkım aşkım diye bağırarak birazda sesini incelterek bizim malın üstüne atladı. Orasını burasını öpüyor okşuyor falan derken. Bir baktık kız kahkahalarla gülüyor adam bile durup ne oluyor diye baktı hani. Kız konuşmaya başlayınca biz artık kendimizi si- çok güldük yani. 'Ay hayatım bende biseksüelim sana söyleyemedim ama seninde biseksüel olman hoşuma gitti 3 lü yapalım.' Dedi biz ailece şok. Ömer yazık çocuk neye uğradığını şaşırdı renkten renge girdi ne oluyor am-"
"Küfür edip durmasan gülücem abi." Dedim
Ve kahkaha atarak gülmeye başladım sonra durdum. Herkes gülerken bu sefer benim ağlamaya başladım
Sinirlerim bozuldu heralde herkes susup bana bakınca onlarda şaşırdı daha 2 saniye önce gülüyordum tabi haklılar bende şaşırdım yani.
" Birşey yok fazla gülmenin sonu ağlamaya çıkar. Falza mutlulukta iyi değilmiş demekki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN RAYLARI
Teen FictionTAMAMLANDI üvey annesi ve babasıyla beraber yaşayan bir lise öğrencisi.. Defne daha ne kadar şiddete maruz kalacak? -zorla evlendirileceğini öğrenene kadar. (keşke yaşanmış bir hikayeyi yazıyor olmasaydım...) #önyargı 3. Sırada 06.07.23 #mafya 9...