GR- 33

384 15 1
                                    

Sevgili aileme günlüklerime vermiştim okuması için babamda saçlarımla oynuyordu. Huzurlu hissediyordum başka birşey düşünüp tadımın kaçmasını da lstemiyordum..

Gözlerimi kapatmıştım saçlarımla oynanması çok mutlu etmişti beni. Babamın yapması daha çok mutlu ediyordu. Bu huzurla uyumak üzere olduğumu fark ettim yüzleşmek istemiyorum hazır olduğumu düşünmüyorum ama kaçmayıda bırakmam lazım. Eskisi gibi, eskisinden daha cesur olmam lazım.

2 saat kadardır beraber günlüklerime okuyorlardı. Yüzlerine bakmaay daha cesaret edememiştim ama başta sessli okumaya başlasa larda sonradan malum şiddet konularına gelince suspus olmuşlardı.
(Benim psikoloji nanay arkadaşlar yazmayı birakicsM)

Gelen seslerle başımı kaldırdım

SONUNDA HEPSİ GUNLUKLERİ BİR KENARA BİRAKABİLMİSLERDI

Hepsinin aglıyor olması beni üzmüştü onları ağlatmak istemiyordum bilmelerini istedim sadece mahkeme işleriyle uğraşmak ta istemiyordum o adamın sadece 4 duvar arasında kalması ceza değildi benim için. Benim yaşadıklarım böyle geride alınamıyordu uğraşmak istemiyordum. Sadece ailemle  mutlu ve güzel bir hayatım olsun istiyordum!

Kapının çalmasıyla herkes gözyaşlarını silmeye başladı. Ama onlar sildikca yenileri geliyordu silmeye ne gerek vardı.
"Bekleyin kapıya bakayım ben"

Diyip kalktı babam.

"Keşke daha önce bulsaydık seni kuzum." Dedi annem hıçkıra hıçkıra ağlarken.

Semih ağlayarak gelip bana sarılmıştı.

"Sorun değil artık beraberiz değil mi?"

Dedim gülmeye çalışarak. Barış abim ayaklanıp kollarını doladı bu sefer. Sürekli saçlarıma öpücükler bırakıyordu.

"Bakın özgür oğlum gelmiş toparlanın hadi yeter kızımı ağlamayın"

Dedi babam.
Yanındaki çocuğa baktım.
Benimle yaşıt gibi duruyordu.

"Bak defne bu özgür Semih arkadaşı bizimde oğlumuz sayılır ama öz oğlumuz degil. 20 yaşında "

"Baba napıyorsunnnn adamı zorlama damadın yapicaksin"

"Yani aslında gelin güzelmiş damadınız olurum"

Buradaki gelin ben mi oluyorum ya?

Düğünün var asko.

Ne düğünü be!

"Özgür şimdi kalkar seni evire çevire döverim. Kes sesini it."

"Ne olduysa ailece ağlama günü yapmışsınız zaten yanlış bir zamanda mı geldim güzelim?"

Ha? Güzelim? Ben? Ne?

Babamın gür kahkahası odayı doldurunca bütün bakışlar ona döndü.

"Şöyle ki özgür oğlum seni zaten görmüş beğenmiş bizim kızımız olduğunu öğrenince de geliyim göreyim kendimi sevdireyim demiş. İyi yapmış. İyi yapmış mi kızım?"

"İyi yapmış baba"
Ben bağımsız çıkan kelimelerden sonra dudaklarımı birbirine bastırdım. Kaşlarımı çattım.

"Baba ne diyorsun sen kardeşimi kimse benden alamaz vallahi döverim bu adamı şimdi smeih siktir git. arkadaşını kov"

"Lan özgür ne biçim arkadaşsın göt herif sikicem seni bir çıkalım buradan yürü!"

"İkimizde duruyorsunuz yerinizde sıphalar. Kesin sesinizi benim kızım istediğini yapar kızım isterse şuan evlenir siz karışamazsınız."

Gözlerim irice açıldı.

"Baba ne evliliği napiyim ben bunu yakışıklıysa yakışıklı başka kapıya gitsin daha yeni alıştım hemen sıkıldınız mı benden ya!?"

Herkes gülmeye başlayınca daha çok çattım kaşlarımı sonra kollarımı göğüsümde baglayıp onlara sırtımı döndüm.

Pis insanlar!






GEÇMİŞİN RAYLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin