1

5.6K 255 47
                                    

Flashback

Dnes mám šesť rokov. Rodičia ma berú na piknik. Berieme aj stany, pretože je to pekné miesto, v noci budú padať hviezdy a preto tam prespíme. Je pol deviatej ráno - vyrážame!

Cesta trvala dve hodiny. Nám však čas v aute ubehol rýchlo - celou cestou sme si spievali, potom sme si navzájom dávali hádanky, s Dereckom sme si stihli aj zahrať karty. Cesta bola jednoducho super!

Keď sme konečne dorazili na miesto, bola som ohromená. Stáli sme na okraji obrovského lesu plného vysokých stromov. Kým som ja obdivovala túto krásnu scenériu, mama s ockom už vyťahovali veci z auta.

,,Mami, načo nám je foťák?" spýtal sa Dereck mamy s pokrčeným nosom. 

,,Dnes je výnimočný deň Dereck. Maddie má narodeniny a ja chcem zaznamenať každý moment, ktorý si bude užívať." 

Najskôr sa pozrela na mňa, potom sa otočila na Derecka a ocka. Čo ma však zarazilo bolo to, že na ocka žmurkla a Dereckovi naznačila niečo perami.

Ďalej som sa nad tým nezamýšľala - keďže mám narodeniny, môže to byť prekvapenie. Preto sa do toho radšej nejdem miešať... Ja MILUJEM prekvapenia! To som ešte nevedela, že toto prekvapenie mi totálne zmení život ...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

Hello my dear wolfies! ♥

Začala som s novým príbehom, tak dúfam, že sa Vám aspoň trochu zapáči ;) Kapitoly sa budem snažiť pridávať priebežne - každý piatok a sobotu :) Ak sa Vám páčila prvá časť, poteší ma každý komentár, prečítanie aj vote :3

S láskou Vaša Teddy_29 ♥

Wolf life ✅Where stories live. Discover now