Maddy
Pohľad na môj nový domov mi načisto vyrazil dych. Teov apartmán je gigantický!
Hneď oproti výťahu sa nachádza obrovská obývačka, v ktorej samozrejme nechýba bar s výberom veľmi drahých fľašiek alkoholu.
Kým som ja s úžasom otvárala a zatvárala ústa ako ryba na suchu, Teo mi stihol vyzuť motorkárske čižmy - o ktorých som ani nevedela, že ich mám na sebe - a rozopnúť mi kombinézu. Až keď sa jeho prsty dotkli nahej pokožky mojej dlane, prebrala som sa z prvotného šoku z jeho apartmánu.
,,Takže na toto balíš baby, čo?" podpichla som ho s úškrnom a odtiahla som od neho svoju ruku.
,,Hm, to je skvelá myšlienka. Škoda, že mi to predtým nenapadlo," zatváril sa zarmútene, no hneď nasadil svoj frajerský úškrn.
Pomohol mi von z kombinézy a ja som si až po chvíli uvedomila jednu veľmi závažnú vec. Stojím pred ním len v korzete a nohavičkách, ktoré toho viac odhaľujú, ako zahaľujú. Síce som zvyknutá stáť pri vlkoch aj nahá, hanbila som sa.
'Možno je to tým prádlom,' povedala Amélia.
'Je to možné,' odpovedala som jej.
,,Čo je možné?" pobavene sa na mňa pozrel Teo.
,,Oh, to som povedala nahlas?" Teo s úškrnom prikývol. ,,No, aby som odpovedala na tvoju otázku ... To, že práve moje prádlo spôsobuje, že sa pred tebou momentálne tak trocha hanbím," pokrčila som plecami.
,,Hm, úprimná. Ďalšia vec, ktorú si zapíšem do zoznamu tvojich skvelých vlastností. Mám zavrieť oči a otočiť sa, alebo ťa radšej zaviesť do kúpeľne, kde sa umyješ a prezlečieš?" jeho frajerský úškrn nahradil príjemný úsmev, a prstami mi nežne prešiel po líci.
,,Beriem tú možnosť s kúpeľňou," povedala som po chvíľkovej odmlke.
,,Ako si želáš, rajkumari ," ponúkol mi rameno,ktoré som prijala, a odviedol ma do kúpeľne. Teda, slovo kúpeľňa túto miestnosť vôbec nevystihuje. Nato, že sa nachádzame v budove firmy, je to tu zariadené ako v nejakom... paláci.
Namiesto vane je tu kruhový bazénik, s priemerom asi dva a pol metra. Na jeho hladine si pokojne ležia lupene kvetov, a po jeho okrajoch stoja sviečky v rôznych farbách, ktoré zdobili túto 'kúpeľňu' - bronzové, zlaté a smotanové. Ako sprcha slúži vodopád, ktorý vyteká z malej džungle, skladajúcej sa z viacerých zelených rastlín spočívajúcich na dva metre vysokom múre.
Miestnosť je jemne osvetlená bodovými svetlami, čo tomuto miestu - naozaj to nedokážem nazývať kúpeľňou - dodáva pokojnú atmosféru. K tej prispievajú aj koberce a obkladačky s motívom slonov a rôznych ornamentov.
,,Páči sa ti?" spýtal sa ma Teo.
,,Č-či sa mi páči? Žartuješ?!" neveriacky som naňho zazrela. Párkrát prekvapene zažmurkal a zdalo sa mi, že ho moje slová ranili.
,,Myslel som, že sa ti to bude páčiť..." sklamane sa zadíval do zeme.
,,Počkať, ty si myslíš, že sa mi toto nepáči?"
YOU ARE READING
Wolf life ✅
WerewolfMoje meno je Maddison Ivy Stuart a môj život nabral v poslednom čase dosť rýchly spád. Neviem, aký osud ma čaká, no som pripravená nasledovať ho so vztýčenou hlavou a odhodlaním. Pre ostatných totiž možno pôsobím ako každá iná "tínedžerka", no len m...