Teo
,,Ide o tvojho brata," zašepkal Ray. Prekvapene som naňho pozrel.
,,Čo s ním?" odvrkol som.
Nemal som náladu baviť sa o ňom, keď ma o pár izieb ďalej čaká moja druhá polovička.
,,No, tvoj otec ho chce zbaviť dedičského práva."
,,Čože? A kto bude potom dedičom?" nechápal som myšlienku svojho otca.
,,Ty. Tvoj otec bol počas tvojej neprítomnosti u nás vo firme a zháňal papiere potrebné na odstavenie Lea," uškrnul sa Ray.
,,Ale ja vládnuť nechcem. A nechcem ani dodržiavať tie ich stupídne zvyky, ktoré sú odporné až to bolí."
Rayov úškrn zmizol.
,,Teo, poznáme sa odmalička. Viem, že nechceš vládnuť a tiež viem, aký máš vzťah s rodinou. Ale inak sa to nedá. Tvoj otec už všetko vybavil," smutne na mňa pozrel.
Zúfalo som si dal tvár do dlaní a premýšľal som.
,,Teo, vzchop sa. Veď to nie je až také hrozné," hovoril mi Ray.
Zdvihol som hlavu a škaredo naňho zazrel.
,,Nie je to také hrozné?! Ty nemáš potuchy aké nechutnosti robia! Ja nechcem zabíjať nevinných, ani ubližovať svojej druhej polovičke!" vykričal som mu do tváre.
Rayom ani nehlo. Na moje výbuchy bol zvyknutý, no jeho pohľad sa neupieral na mňa, ale za mňa. Zhlboka som sa nadýchol, aby som sa trochu upokojil a do nosa mi vnikla vôňa mojej rajkumari, ktorá ma ihneď upokojila. Pokojný som však neostal dlho, pretože mi došlo, že Ray sa asi nepozerá do steny.
,,Hm, hm," ozvalo sa zakašľanie, čo ma len uistilo, že Maddy stojí pár krokov za mnou. ,,Nechcem vás rušiť, ale bola som smädná a... "
Otočil som sa na pohovke, aby som jej videl do tváre.
,,Nerušíš. Prepáč, ak sme boli hluční," venoval som jej ospravedlňujúci úsmev.
,,Ak si bol ty hlučný," podpichol ma Ray s úškrnom, čo som odignoroval.
,,Nie, v pohode," usmiala sa na mňa Maddy a išla si za bar zobrať džús. ,,Môžem vedieť, o čom sa tak horlivo rozprávate?" spýtala sa, keď už držala pohárik s jantárovou tekutinou.
,,No..." nervózne som si prehrabol vlasy.
Nevedel som sa rozhodnúť, či jej to mám povedať. Nakoniec som sa však rozhodol, že áno - aj tak na tom už nič nezmením.
,,Otec zbavil Lea dedičského práva, takže kráľom sa stanem ja," pozrel som jej do očí, aby som vedel, čo si o tom myslí.
,,To je mi ľúto. A prečo sa tak odrazu rozhodol?"
Jej pohľad bol plný súcitu a pochopenia.
,,Asi si konečne spomenul, že má aj druhého syna, no mohol prejaviť záujem o komunikáciu aj inou cestou," odfrkol som si.
,,Neboj sa, všetko to dobre dopadne," žmurkla na mňa Maddy s úsmevom a pobrala sa späť do jej izby.
,,Takže Maddy je tvoja druhá polovička," skonštatoval Ray.
,,Bingo, ty spomalený ľudoop," zasmial som sa.
,,Je celkom milá," prehodil.
,,Celkom? Je to to najmilšie stvorenie aké môžeš stretnúť," rozplýval som sa nad ňou.
ESTÁS LEYENDO
Wolf life ✅
Hombres LoboMoje meno je Maddison Ivy Stuart a môj život nabral v poslednom čase dosť rýchly spád. Neviem, aký osud ma čaká, no som pripravená nasledovať ho so vztýčenou hlavou a odhodlaním. Pre ostatných totiž možno pôsobím ako každá iná "tínedžerka", no len m...