Toto je taká bonusová kapitolka, pretože som nepridala časť v nedeľu :* Dúfam, že si ju poriadne užijete ;) Prajem príjemné čítanie :)
~ Teddy_29 ♥
Prechádzal sa vo svojej ľudskej podobe po lese, ktorý veľmi dôverne poznal. Tento les obklopuje jeho kráľovstvo, aby bolo v bezpečí. Všade je ticho - okrem húkania sovy a piskotu hlodavcov nebolo počuť nič. Nebolo to nezvyčajné, keďže bola hlboká noc. Zrazu niekde blízko praskol suchý konár. Obzeral sa všade okolo seba, no nič nevidel. Opäť sa pozrel pred seba, a z úst mu unikla nadávka.
Pred ním sa totiž z ničoho nič zjavilo dievča. Na sebe mala čierne šaty, ktoré jej siahali iba do polovice stehien. Usmiala sa na neho, a on jej úsmev opätoval. Bola prekrásna. Otočila sa mu chrbtom, no rukou mu naznačila aby ju nasledoval.
Šaty odhaľovali celý jej chrbát, takže videl každú jednu krivku jej štíhleho, mladého tela. Viac ho však zaujalo tetovanie medzi jej lopatkami, ktoré sa jej tiahlo takmer cez celý chrbát. V podstate mala takmer cez celý chrbát vytetovaný lapač snov. Na tele jej videl mnoho ďalších tetovaní, no toto ho zaujalo najviac.
Nasledoval ju, aj keď nemal tušenie, kam ho vedie. Nič nehovorili, iba mlčky kráčali lesom. Prišli až k nejakému jazierku - teda, skôr jazeru. Síce do tohto lesa chodil odmalička, nikdy ho tam nevidel - nebolo dokonca ani na kráľovskej mape.
Opäť sa k nemu otočila tvárou, a tak sa mu naskytla možnosť prezrieť si ju do posledného detailu.
Plné ružové pery mala našpúlené tak, že pripomínali púčik - akoby neustále čakala na bozk. V jej zelených očiach, ktoré mu veľmi pripomínali tie mačacie - nielen farbou, ale aj tvarom - , šantili žlté iskierky, ktoré pôsobili nebezpečne. Malý noštek dopĺňal jej plné líčka, no aj výrazné lícne kosti (Akože, jabĺčka mala také guľaté, ale tvár chudú :D Ak sa chápeme :D ... ) . Toto všetko dokonale ladilo s jej červenými vlasmi, ktoré mala stiahnuté v nedbalom drdole, aby bolo vidieť tetovanie na jej chrbte. Avšak aj keď pôsobil jej účes nedbalo, mala v ňom pozastrkávaných zopár pierok.
Postavu mala síce drobnú, no aj tak si pri ich prechádzke stihol všimnúť jej guľatý, pevný zadok a plné prsia. Až teraz si všimol, že je vlastne bosá. Trochu ho to zaskočilo, pretože už sa schyľovalo k jeseni a noci tu bývali chladné. Ako inak, keďže sa nachádzali v upršanom, chladnom Anglicku. No ona sa netriasla, dokonca sa na jej tele nezjavila ani husia koža.
,,D-david?" spýtala sa ho zrazu.
,,Prepáč, ale asi si si ma s niekým pomýlila," usmial sa na ňu, no nespúšťal z nej oči.
,,Nesnaž sa ma napáliť Dave. Tentokrát ti nenaletím. Ale tá imitácia cudzieho hlasu ti celkom vyšla," pokrútila hlavou a zasmiala sa. Doteraz nerozprávala, akoby boli obaja v nejakom tranze, a zrazu sa smeje...
,,Prepáč, ale netuším o čom hovoríš. Ja som..."
,,David Blackwood, okamžite na mňa prestaň hrať toto divadielko, inak..." podišla s rozhorčením bližšie k nemu, no potom sa na neho lepšie pozrela.
Nemal dva krúžky v pravom obočí - zato z ľavého mu trčali dva pichliačiky. Náušnica z jeho ľavého ucha tiež zmizla, a objavila sa spolu s ďalšími tromi v pravom. Keďže mal na sebe tričko s krátkym rukávom, mohla sa pozrieť na jeho teto... Čo to?! Tetovanie na jeho ľavej ruke zmizlo. Zato spoza lemu jeho trička, na krku, mu vychádzali časti tetovania, ktoré mal pravdepodobne na hrudi.
,,T-ty ... nie si Dave?" začala od neho cúvať smerom k jazeru.
,,Nie, nie som. Ak by si ma neprerušila, už si to mohla vedieť," prevrátil očami. ,,Som Teo, teší ma," podal jej ruku. Chvíľu sa na ňu mlčky pozerala, no potom sa premohla.
,,Ja som Maddison," usmiala sa a potriasli si rukami. ,,Vieš, vyzeráš úplne ako môj kamarát Dave," s úžasom si ho prezerala, ,,teda až na pár drobností," síce ho zaujalo čo povedala, on chcel zistiť viac o nej - a nie o nejakom chalanovi ...
,,Mhm," prikývol, ,,koľko máš rokov?" spýtal sa jej, zatiaľ čo odignoroval jej predchádzajúcu poznámku.
,,Pätnásť, a ty?" nechcela naňho tlačiť, tak mu radšej odpovedala bez pripomienok a hrala jeho hru.
,,Šestnásť, no o chvíľu budem mať sedemnásť," zaškeril sa.
,,Wow, aj Dave bude mať sedemnásť! Kedy máš narodeniny?" vyhŕkla s úžasom.
,,31. októbra, a ty?" spýtal sa jej, hoci mu táto konverzácia pripadala veľmi zvláštna.
,,Ja 14. júla, ale počkať ... 31. októbra? A budeš mať sedemnásť, takže si ročník deväťdesiatsedem?"
Bože, tá je ale divná! pomyslel si, no aj tak jej odpovedal úprimne.
,,Áno, som. Čo je na tom také fascinujúce?"
,,Aj Dave - môj naj kamoš - je 31. októbra 1997," civela naňho.
,,Hm, ako si to vravela že sa volá?"
,,David Blackwood. Bývame v mestečku Grandsyn, celkom ďaleko od Londýna..."
Zrazu si na všetko spomenul. Akoby sa mu z mysle zdvihla hmla, odkryla všetky spomienky a prebudila tak jeho triezve uvažovanie. Spomenul si na svojich rodičov, svojho brata Leonarda, svojich starkých, no aj nato, ako ich všetkých znenávidel, keď ho poslali preč. Ako na sebe odvtedy maká, aby im mohol dokázať, že to on bol vždy ten lepší.
A teraz sa od nej dozvedel, že jeho malý, neschopný brat je jej najlepším priateľom. Toto nádherné dievča - táto, bohyňa Lesa - sa akože zahadzuje s jeho bratom?
Vtedy si v hlave ustanovil cieľ. Vypracuje sa až tak, aby bol najlepším z celého Londýna, a potom si ju zoberie - ak to nepôjde po dobrom, tak je ochotný zájsť až k únosu. Doteraz bol vždy označovaný za zlého chlapca, tak prečo by sa tak nemohol skutočne správať?
,,Poznám to mestečko, mám tam vzdialenú rodinu, " zaklamal jej perfektne vyrovnaným hlasom.
,,Jéj, to je super! Niekedy by si mohol prísť na návštevu," milo sa naňho usmiala Maddy dúfajúc, že ho jedného dňa naozaj opäť uvidí a zoznámi s Davidom.
,,Hej, jedného dňa k vám určite zavítam," odpovedal jej s úškrnom. V hlave už spriadal svoj diabolský plán.
Zrazu sa však udialo niečo zvláštne. Les aj jazero sa postupne rozplývali na bielu žiaru, a oni sa obaja začali rozplývať spolu s nimi.
,,Čo to...?!" prebehlo obom hlavou, no už sa obaja vrátili späť do reality. Ríša snov ich oddelila skôr, než sa stihla stať nejaká katastrofa. Aj príroda sa zapojila a postarala sa o to, aby sa nič katastrofálne nestalo. Zatiaľ čo sa obaja zobudili každý vo svojej posteli, prepotenom pyžame a hlavne ďaleko od seba, Maddy sa sen z hlavy vytratil.
Teo je však tvrdý oriešok, a jeho odhodlanie stať sa najvplyvnejšou bytosťou v Londýne sa mu zakorenilo hlboko v mysli, spolu s Maddy a ďalšou myšlienkou.
Jedného dňa ju dostane...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hello my dear wolfies! ♥
Aj keď som na prázdninách, vďaka mojej milovanej sesterničke môžem pridať ďalšiu časť, pretože mi požičala jej notebook ♥ Ďakujem ti bagika_68 :* ...
Tak, ako sa vám páčila táto bonusová kapitolka? :D Dúfam, že som mnohých "pobúrila" :D .... V ďalšej časti sa môžete tešiť na akciu ;) Už ju píšem, takže viem tak trochu čo tam asi bude :) Dnešnú časť venujem Emalinaja , pretože ma včera veeľmi potešila svojím komentárom :3
Teším sa na vaše reakcie :D
Vďaka za prečítanie :)
~ Teddy_29 ♥
YOU ARE READING
Wolf life ✅
WerewolfMoje meno je Maddison Ivy Stuart a môj život nabral v poslednom čase dosť rýchly spád. Neviem, aký osud ma čaká, no som pripravená nasledovať ho so vztýčenou hlavou a odhodlaním. Pre ostatných totiž možno pôsobím ako každá iná "tínedžerka", no len m...