Hneď ako to vyslovil padla všetkým hosťom sánka takmer až po členky. Maddy naňho pozrela s údivom a rešpektom, Jared s pýchou a šťastím, no Leo a Letty so závisťou a pohŕdaním.
,,To si akože myslíš, že kvôli tvojmu "bohatstvu" ťa prijmeme späť?" vyprskla na neho Letty a Maddy trhlo. Nikdy ju takúto nezažila - vždy bola milá, srdečná.
,,Nič také som nespomínal," preniesol chladným hlasom, i keď cez úškrn Teo.
,,Tak čo teda chceš? Načo si sem prišiel?" zasyčal Leo.
,,Jeden jednoduchý dôvod - Maddison. Prišiel som si po Maddison," pokrčil plecami a úškrn sa mu rozšíril. Maddysa ho pustila a ustúpila o pár krokov ďalej od neho. Leovi sa napla sánka a zaťal ruky do pästí.
,,Na. To. Zabudni," zavrčal Leo a prepichoval ho vražedným pohľadom.
,,A ako mi v tom chceš zabrániť, hm? Je to moja druhá polovička, a ja ju beriem k sebe domov," preniesol spokojne a až teraz si uvedomil, že už nemá Maddyv náručí.
,,Prečo sa o mne stále bavíte akoby som bola nejaký tovar?! Dokážem uvažovať sama za seba, tak sa tu o mne láskavo nerozprávajte ako o kuse mäsa!" rozzúrene si založila ruky v bok a oni na ňu ostali civieť.
,,Dobre, tak čo si vyberieš? Budeš bývať tu, s tvojím najlepším priateľom, alebo sa presťahuješ ku mne do Londýna?" spýtal sa jej s očakávaním Teo. Ani chvíľu nepremýšľala nad odpoveďou.
,,Nevyberám si ani jednu možnosť. Zostávam bývať s rodičmi a mojím starkým," blysla na nich (na rodinu) úsmevom a oni jej ho šťastne opätovali.
,,Zlá odpoveď," uškrnul sa Teo, a než stihol ktokoľvek niečo spraviť, prehodil si ju cez plece a zmizol pomocou vlčej rýchlosti aj s ňou. V tej rýchlosti sa Maddyvôbec nevedela zorientovať - navyše videla všetko hore nohami. Ani len nestihla povedať "Okamžite ma pusť!" , pretože ju Teo zložil. Stáli pri jeho čiernej motorke.
,,Páči, nasaď si ju - je tvoja," podával jej čiernu prilbu, ktorú vytiahol z priestoru pod sedačkou (z kufra na motorke ;)).
,,Ja s tebou nikam nejdem!" precedila medzi zuby. ,,A navyše mám svadobné šaty a drdol," zamrmlala a prekrížila si ruky na hrudi.
,,To hneď napravíme," opäť sa uškrnul a vytiahol z kufra čiernu kombinézu jej veľkosti. Druhou - teraz už voľnou rukou, pretože prilbu položil na zem - jej vytiahol z vlasov zopár sponiek, a jej drdol bol fuč. Teraz jej vlasy splývali v jemných vlnách po chrbte ako láva stekajúca dole sopkou.
,,To sa mám akože pred tebou vyzliecť?! A kam dáme svoje šaty?" zdržovala situáciu Maddy.
Teo si len povzdychol. Znovu použil vlčiu rýchlosť , pomocou ktorej ju vyzliekol a navliekol do kombinézy behom pár sekúnd. Na hlavu jej nasadil prilbu a šaty schoval do kufra.
,,Nasadať princezná, ideme domov, " uklonil sa jej a ona sa chtiac-nechtiac musela na tom zasmiať - a nastúpiť. On sa spokojne usmial, nasadil si prilbu, naštartoval a vyrazili.
Maddysa chytila ho okolo jeho hrudníka, pretože rýchlosť ktorou išiel, jej nedávala inú možnosť.
,,Prečo ideme tak rýchlo?" zakričala, aj keď vedela, že ju počuje.
,,Ako som sa dočítal, a dúfam že správne, Leo má záľubu v rýchlych autách. Musíme sa dostať čo najďalej za čo najkratší čas," povedal pokojným hlasom a ďalej sa venoval šoférovaniu.
Cesta bola trochu dlhá a dosť tichá. Obaja boli zahĺbení hlboko do svojich myšlienok. Teo myslel na to, ako ľahko mu to prešlo a Maddyzas, či sa niekomu podarí ich dobehnúť. Zo zadumania ju vytiahol - alebo skôr vytrhol? - ostrý pohyb vpred. Teo totiž z ničoho nič prudko zabrzdil a odbočil vpravo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf life ✅
Kurt AdamMoje meno je Maddison Ivy Stuart a môj život nabral v poslednom čase dosť rýchly spád. Neviem, aký osud ma čaká, no som pripravená nasledovať ho so vztýčenou hlavou a odhodlaním. Pre ostatných totiž možno pôsobím ako každá iná "tínedžerka", no len m...