26

1.8K 142 19
                                    

Tak som sa nakoniec rozhodla, že pridám udalosti z noci, kedy sa Maddy  snívali nočné mory o Leovi :) Prajem príjemné čítanie - a užite si časť! ♥

PS: Pustite si pesničku :)

~ Teddy_29 ♥


,,V tých svadobných šatách si nádherná, no radšej by som ťa videl bez nich," povedal Leo s lačným úsmevom a podišiel bližšie k Maddy, ktorá od neho so strachom cúvala.

,,Dave - teda Leo - ja nie som pripravená. Nemohli by sme počkať?" začali sa jej triasť ruky, a chrbtom narazila do dverí. Už sa nemá kam uhnúť.

,,Či by sme nemohli počkať?" 

Rozosmial sa na plné hrdlo. Avšak nebol to žiaden príjemný smiech, bol to šialený smiech, plný zvrátenosti a škodoradosti.

,,Si moja žena, ja nemusím čakať na tvoj súhlas. Dnes jednoducho spečatíme naše manželstvo či sa ti to páči, alebo nie. No dám ti radu - príjemnejšie to bude, ak sa nebudeš brániť," chytil jej šaty a jedným prudkým pohybom ich roztrhol vo dvoje. 

,,N-nie, p-prestaň s t-tým," rozvzlykala sa a rukami si zakryla prsia, ktoré jej zvýrazňoval korzet. 

,,Si. Moja. Žena. Vieš čo to znamená? Si môj majetok, s ktorým si môžem robiť čo chcem," zašepkal jej do ucha, zatiaľ čo svoje veľké dlane presunul na jej chrbát. Ďalším rýchlym pohybom roztrhol aj jej korzet.

Prichytila ho ešte pevnejšie. Slzy jej zmáčali celú tvár aj dekolt.

,,Daj si tie ruky dole," prikázal jej neoblomným hlasom. Ona pokrútila hlavou.

,,Povedal som, daj si tie ruky dole," zavrčal hrdelným hlasom, no ona aj tak pokrútila hlavou na znak nesúhlasu. ,,Ako myslíš," chytil jej ruky a nasilu jej ich odtiahol od tela.

,,Nie!" vykríkla.

Maddysa zobudila. Prudko dýchala, bola celá spotená a neskutočne rýchlo jej tĺklo srdce. Po tvári jej stekali slzy, ktoré jej na lícach zanechávali slané, mokré chodníčky.

,,Čo sa stalo?" pribehol do jej izby Teo.

,,Choď odo mňa preč!" zvrieskla Maddya zahalila sa do prikrývky. 

,,Rajkumari, upokoj sa. To som predsa ja, Teo," natiahol k nej ruku. Zrazu sa jej vyčistila myseľ a ona si od úľavy vydýchla.

,,Bože, ani nevieš aká som rada, že ťa vidím," zašepkala a utrela si čelo od potu.

,,Preboha, čo je s tebou? Stalo sa ti niečo? Je ti zle?" vyvalil na ňu hneď niekoľko otázok.

,,Nič, iba veľmi živý sen," unavene sa zvalila späť do postele. 

,,Aha, mám tu s tebou zostať?" ochotne sa ponúkol. 

,,Nie, to je dobré. Hádam sa mi už nič podobné nebude snívať," usmiala sa naňho.

,,Tak dobre. Ale keby čosi, tak krič," žmurkol na ňu a odišiel do svojej izby. 

Wolf life ✅Where stories live. Discover now