40

1.7K 127 14
                                    

,,No..." Teovo srdce v tú chvíľu určite tĺklo rýchlejšie ako srdiečko kolibríka.

,,Veľmi," šťastne sa na neho usmiala. 

Chvíľku mu trvalo sa spamätať z prvotného šoku. Naozaj to povedala? Nebol to len výplod jeho fantázie?

,,Prosím, môžeš to zopakovať?" spýtal sa jej s pohľadom upretým na cestu, rukami pevne stískajúc volant. 

,,Že sa veľmi teším k nám domov. Síce som si myslela, že mi rodina bude veľmi chýbať, po ich včerajšej návšteve som svoj názor prehodnotila. Nemôžem sa dočkať kedy konečne uvidím tvoj byt," predniesla Maddy na jeden dych. 

,,Náš byt," opravil ju Teo a podpichol ju úškrnom. 

,,Náš byt?" prekvapene ho pozorovala Maddy, pretože už sa  opäť vzorne venoval šoférovaniu. 

,,Veď tam bývaš aj ty, tak nemôže byť len môj," zasmial sa Teo. ,,A keď sa raz vezmeme, tak bude náš aj papierovo," dodal. 

,,Ty si úžasný - si takmer presný opak Lea," dostala zo seba myšlienku, ktorá jej už od jej prebudenia krúžila v hlave.

'Ty si úžasný,' sa v Teovom vnútri ozývalo každým úderom jeho srdca.

Po chvíli už jeho mozog spracoval aj druhú časť vety.

,,Domov je to ešte kus cesty, tak môžeš rozvinúť to takmer presný opak, aby mi to bolo jasné," povedal jej s pohľadom stále upretým na cestu. 

,,Tak fajn," prekvapene si vydýchla Maddy. ,,Začnem teda tým, čo som si všimla ako prvé - láskou k motorkám. Ty miluješ motorky, on autá. Teba naši milujú - no a jeho ocko nemal príliš rád. Ty si mi rozprával o knihách tak nádherne, ako ešte nik  - Leo čítal akurát tak časopisy, sem-tam nejakú tú dobrodružnú literatúru. No a posledný rozdiel, ktorý mi napadá, je svadba. On ma do nej tlačil a nevšímal si, či sa teším alebo nie - a ty si úplne v pohode," šťastne sa naňho usmiala. 

'Som rada, že ma Teo uniesol,' povedala Amélii.

'Ja tiež, ja tiež,' slastne zavýjala Amélia. 

,,Ejha, tak teraz už chápem. Vieš, nepríde mi logické ťa do ničoho takého nútiť. Predsa len sme ako spriaznené duše, a je jedno či sa vezmeme dnes, alebo o päť rokov. Chvíle s tebou budem prežívať rovnako ako tvoj priateľ, snúbenec, aj manžel, takže podľa mňa nemá zmysel urýchľovať to." 

Teo sám zostal zaskočený tým čo povedal. Zaparkoval auto, pretože už sa nachádzali v podzemnej garáži a išiel Maddy otvoriť dvere. To čo sa stalo však neočakával.

Maddy sa naňho doslova vrhla. Rukami mu obopla krk a telom sa k nemu natlačila najviac ako to šlo.

,,Myslela som, že ti to poviem až po dlhšej dobe, no tvoje slová ..." trošku sa od neho odtiahla, aby mu mohla hľadieť do očí. 

Zračilo sa v nich prekvapenie a túžba vedieť, čo chce jeho milovaná povedať.

,,Ľúbim ťa, Teo," usmiala sa naňho Maddy.

Jeho srdce opäť začalo rýchlo biť. 

,,Toto je sen? Prosím, povedz, že to nie je sen ... Ak to nie je sen, zopakuj to," nervózne bľabotal Teo. 

,,Nie je to sen, Teo. Naozaj ťa ľúbim," zasmiala sa a privinula sa k nemu. 

Konečne sa spamätal z toho šoku a objatie jej tuho opätoval.

,,Nechcem kaziť túto krásnu chvíľu, ale ... rozpučíš ma," zasmiala sa.

,,Ou, prepáč. Úplne som zabudol na tvoje zranenie," okamžite povolil svoj stisk na minimum. ,,Prepáč, prepáč, prepáč," ospravedlňoval sa jej stále dookola. 

Wolf life ✅Where stories live. Discover now