23

1.9K 150 8
                                    

Maddy

Cítila som Teov sladký dych, ktorý mi jemne narážal do tváre. Jeho pery sa však nedotkli tých mojich, no opatrne ich priložil na moje čelo. 

,,Ach, pre nekonečný svit Mesiaca, fakt nesmierne si mi chýbala," vzdychol a položil si bradu na moju hlavu. 

Akoby môj mozog opäť začal triezvo uvažovať, v tú chvíľu som si uvedomila, čo som sa práve chystala spraviť.

'Ja som ho chcela pobozkať?! Čo sa to so mnou prepánajána deje?' panikárila som v mysli.

'Je to naša druhá polovička, ty trúba. Čo myslíš, že sa s nami deje? Patríme predsa k sebe, takže sa zmier s tým, že to tvoje odstrkovanie Tea od nás ti dlho nevydrží - veď sa pozri, teraz sa stiahol on,' pripomenula sa mi Amélia. 

Mala pravdu. Je to len necelý deň čo Tea poznám, a už som mu podľahla. No nehodlám zopakovať to, čo sa pred chvíľou mohlo stať - najprv ho chcem trochu spoznať. Budem musieť súperiť so svojou živočíšnou polovicou, ktorá by sa teraz najradšej na Tea vrhla, strhla z neho oblečenie a potom si už každý vie predstaviť čo by asi nasledovalo... 

,,Vážne?" zamrmlala som mu do hrude po svojom vnútornom rozhovore samej so sebou. 

Odtiahol sa odo mňa na dĺžku ramien a zahľadel sa mi do očí.

,,Ty sa ešte pýtaš?" prekvapene zažmurkal.

Vôbec netuším, prečo mi jeho otázka nahnala krv do líc. Žeby mu na mne naozaj tak záležalo? Veď ma predsa pozná len jeden deň!

,,No, vieš ... Nepoznáme sa dlho a ..." snažila som sa vyhnúť priamemu kontaktu s jeho očami. Nanešťastie mi však palcom a ukazovákom zdvihol bradu a tým ma prinútil stratiť sa v nekonečnom vesmíre jeho prenádherných, modrých očí. 

,,Ty to vari necítiš?" 

,,Čo by som mala cítiť?" 

,,Neviem ako by som ti to opísal ... Hm, možno takto," oprel si čelo o to moje a svet vôkol nás prestal existovať. 

Nachádzali sme sa pred vilou Blackwood. Očividne to bol deň mojej svadby, pretože všade bola výzdoba, ktorá v ten deň zdobila vilu a všetko v jej okolí. 

Pozerala som sa na hlavný vchod. Predo mnou sa vzduchom ťahala zlatá žiara, ktorá viedla z cesty, cez schody až ku dverám. 

Vykročila som vpred, otvorila som dvere a vošla dnu. V ruke som niečo držala - Teovu motorkársku prilbu. Počkať, čo?! 

Pozrela som sa ešte raz a naozaj - v ruke som mala jeho prilbu. Ďalej som si stihla všimnúť, že mám na sebe aj jeho rukavice a kombinézu.

Ou, asi sa teraz nachádzam v Teovej spomienke - kvôli tomu, čo nevedel opísať.

Nechala som sa teda viesť jeho spomienkou. Po stope tej žiary som sa dostala až do miestnosti, kde sme s Davidom prijímali dary. 

Keď Teo vošiel do miestnosti, pocítila som príval mnohých emócií - radosti, lásky, náklonnosti, hrdosti a eufórie. Najskôr som si neuvedomila, čo tento náhly nával emócií  vyvolalo, no potom som to zistila. Toto všetko sa odohrávalo v Teovom vnútri kvôli jedinej veci - pri pohľade na mňa.

Až teraz som si všimla, že tá zlatá žiara vlastne akoby vychádzala zo mňa. Náhle Tea prepadla zlosť, no uškrnul sa, aby nedal najavo svoje emócie. 

Všetko som prežívala s ním - cítila som všetko, čo cítil on; videla som všetkých jeho očami. 

V jeho hlave sa všetko točilo okolo mňa -  v podstate som bola stredom jeho vesmíru. Pripadalo mi to milé. 

Keď som však pozrela na Davida, okamžite ma naplnila nenávisť, hnev a ochranársky pud. 

'Očividne prežívam všetky Teove pocity,' prebehlo mi hlavou. 

Keď som sa zasmiala na Teovom podpichnutí Davida (ak si na to pamätáte, zahrala sa, že kašle :D ) , naplnila ma hrdosť a spokojnosť. 

Neskôr, keď som zahrala, že mi je zle, premkol ma strach. Teo si asi myslel, že je mi skutočne zle - tak isto ako Dave.

'Takže on ku mne prechováva takéto silné city? Ešte predtým, než ma vôbec spoznal?' 

Zrazu sa sála rozplynula a ja som sa opäť nachádzala vo svojom tele, v Teovom byte. Oproti mne stál mierne zadýchaný Teo, stále opretý čelom o moje.

,,Tak čo, pomohlo ti to trošku priblížiť moje pocity ohľadne teba?" spýtal sa ma s úškrnom.

,,Áno, no ... Ako to, že zo mňa vychádzala tá zlatá žiara?" nechápavo som naňho pozerala. 

,,Uf, tak toto nám zaberie ešte veľa času..."

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥ Hello my dear wolfies! ♥

Tentokrát veľmi krátka časť, pretože v tej ďalšej sa chcem trochu rozpísať a trošku posunúť príbeh do ďalšieho štádia ;) 

Dúfam, že som prekvapila mnoho ľudí (áno, hlavne teba @ElisabetBrian :D) tým, že sa nepobozkali :P Áno, som proste krutá! 3:)

Taktiež dúfam, že sa vám časť páčila :)
Teším sa na vaše pekné komentáriky :3 

Otázka na vás - páčil sa vám takýto pohľad cez Tea? :)

Čítame sa pri ďalšej časti :*

~ Teddy_29 ♥

Wolf life ✅Where stories live. Discover now