Teo
Bolo to vlastne moje prekvapenie. Maddy nič netušila.
,,Maddison Ivy Stuart," otočil som sa tvárou k nej a chytil ju za ruky. ,,Myslel som, že to bude za trochu iných okolností, no Henry sa rozhodol inak," zasmial som sa, a spolu so mnou aj ostatní.
,,Si to najkrajšie, najbystrejšie, jednoducho najúźasnejšie stvorenie aké poznám. Síce sme sa oficiálne spoznali len nedávno, naše duše boli prepojené už od narodenia. Ty si do môjho života vniesla šťastie a lásku, ktorá v ňom chýbala.
Spríjemňuješ mi každý deň, či už šibalstvami alebo tvojím úžasným zmyslom pre humor.
Milujem tvoj smiech. Je taký zvonivý a chytľavý, že snáď nie je možné nesmiať sa s tebou.
Neviem si predstaviť život bez teba - a rozhodne ani nehcem!
Preto by som ťa chcel požiadať o jednu vec," pustil som jej jednu ruku, vytiahol som krabičku s prsteňom a kľakol si na jedno koleno.,,Rajkumari, vezmeš si ma?" pustil som jej aj druhú ruku a otvoril krabičku.
Maddy zalapala po dychu. Pozerali sme sa jeden druhému do očí.
,,Áno!" s úsmevom vykríkla a hodila sa na kolená ku mne. ,,Áno, áno, áno," opakovala a objímala ma.
Muselo to vyzerať zaujímavo - obaja sme kľačali na zemi a objímali sa. Celá naša rodinka nám tlieskala.
,,Mali by sme sa zdvihnúť," zašepkal som jej do ucha.
Prikývla a zasmiala sa.
,,Tak toto sme teda nečakali," škerila sa na nás Camille, mama Maddy.
Prešli sme si ďalším kolom gratulácií, zjedli dezert a každý sa pobral domov.
,,Dúfam, že nás čoskoro prídete navštíviť," povedal mi Jeremy pri odchode.
,,Určite," uistil som ho s úsmevom.
Ja s Maddy sme odchádzali poslední.
,,Uf, bolo to celkom unavujúce," vydýchla si Maddy, keď sme vystúpili z výťahu.
,,Súhlasím. Koľko je vlastne hodín?" spýtal som sa vyčerpane a vyzliekol si košeľu.
,,Niečo po desiatej," zívla si Maddy.
,,Takže do sprchy a spať," zavelil som a obaja sme sa zasmiali.
Prvá išla do sprchy Maddy a po nej som šiel ja. Keď som sa však vrátil do spálne, Maddy už odfukovala. Iba som sa nad tým pousmial, dal sa do pyžama a ľahol si k nej. Zhasol som svetlo, opatrne ju objal okolo pása, aby sa nezobudila a zaspal som.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ráno som sa prebral na hluk, ktorý spravila moja drahá druhá polovička pri šprinte do kúpeľne. Najskôr som nad tým len mávol rukou a snažil sa opäť zaspať. Potom sa však ozvali dávivé zvuky a ja som si hneď uvedomil, ktorá bije.
V momente som vyskočil na nohy a bežal za ňou. Keďže sme tentokrát už vedeli príčinu, spoločne sme si pretrpeli tých pár minút v kúpeľni a potom sa vrátili späť do postele.
,,Táto ranná nevoľnosť ma raz určite zabije," zahundrala Maddy do vankúša.
,,Počkaj, a to budeš teraz akože zvracať každé ráno až do pôrodu?" spýtal som sa jej preľaknuto.
,,Nie. Malo by to prestať najneskôr na konci prvého trimestra," zasmiala sa.
Vydýchol som si. Takže o tri mesiace sa ráno zobudím bez toho, aby moja druhá polovička koketovala so záchodovou misou namiesto mňa.
BẠN ĐANG ĐỌC
Wolf life ✅
Người sóiMoje meno je Maddison Ivy Stuart a môj život nabral v poslednom čase dosť rýchly spád. Neviem, aký osud ma čaká, no som pripravená nasledovať ho so vztýčenou hlavou a odhodlaním. Pre ostatných totiž možno pôsobím ako každá iná "tínedžerka", no len m...