Ja som sa zamilovala do tejto pesničky *-* ... Takže ak chcete, tak si ju pustite, videoklip mi príde celkom trefný na nasledujúcu situáciu :D A je to také vtipné :D + časť je písaná z pohľadu 3. osoby, čiže trebárs mňa :D .... Takže, príjemné čítanie a dúfam, že aj dobrú zábavu ;)
Dave statočne napochodoval do sály plnej hostí, kde vládol totálny chaos. Snažil sa neprepadnúť nervozite, ktorá ho kúsok po kúsku zožierala, a uvažovať triezvo. Nevedel, čo má povedať - alebo skôr ako začať.
Všetkých takmer dvesto párov očí sa naňho upriamilo hneď po tom, ako si odkašľal. Strýko Johnny, brat jeho mamy, sa pozeral len jedným okom, pretože o to druhé prišiel v bitke o teritórium. Hlasná vrava stíchla, nebolo počuť jediného hlásku.
,,Hm, hm, chcel by som... Chcel by som vám niečo dôležité oznámiť!" začal a trochu si povolil motýlika, pretože mu začalo byť až neznesiteľne horúco. ,,Ja ... Náš ... Hm, zistil som, že náš obrad nie je platný," sálou sa ozvalo zborové zhíknutie, a na tvárach hostí sa postupne usádzalo zdesenie a zmätenosť.
,,Prosím, utíšte sa. Ešte vám chcem oznámiť jednu vec!" zakričal, pretože sálou sa opäť rozliehala hlučná vrava hostí. Všetci na jeho požiadanie stíchli a čakali, čo bude ďalej. ,,Ehm, Maddison nie je moja druhá polovička, ale Teova," sklopil pohľad k zemi a čakal na ich reakciu.
Tá však vôbec nebola taká, akú očakával. Myslel si, že všetci to začnú riešiť, prepukne hystéria, ktorá sa potom zmení na chaos a oni sa nenápadne vyparia. No napriek jeho očakávaniam tam bolo ticho - hrobové ticho. Nebolo počuť nič iné ako dýchanie a tlkot sŕdc. Keď konečne odlepil pohľad od zeme, všimol si niečo zvláštne.
Pohľady hostí neboli upreté na neho, ale ZA neho. Pozerali sa na Maddison. V hlave si kládli otázky typu: ,,Ako si mohla vybrať toho nesprávneho?" alebo ,,Prečo nepozvali aj toho druhého?" prípadne ,,Veď sú obaja sexi a vyzerajú rovnako, tak prečo jej to vyčítať?" a rôzne iné.
Maddison sa zúfalo snažila nadviazať kontakt so stenami a podlahou, zatiaľ čo sa v Teovi hádalo srdce s rozumom.
Má ju objať, alebo sa na len bude pozerať ako sa trápi? Objatie jej síce pomôže, no ublíži to Leovi a ostatní si budú myslieť divné veci - o oboch, možno o všetkých troch. No ak ju neobjíme, môže mať výčitky a hostia si taktiež môžu hocičo myslieť ...
A odkedy sa ja vlastne starám o to, čo si druhí myslia? prebehlo mu hlavou. A tak neváhal a objal ju.
Ona jeho objatie vďačne prijala, pretože si mohla tvár zaryť do jeho trička, pod ktorým sa skrývala vypracovaná hruď, a nemusela tak čeliť všetkým tým pobúreným pohľadom. Takto si vychutnávala pomalý tlkot Teovho srdca, ktorý ju upokojoval rovnako, ako jemné dotyky jeho rúk na jej chrbte.
V jeho objatí sa cítila bezpečne, jej nervozita a strach postupne opadli. Potom sa však stalo mnoho vecí naraz.
Leovi - teda, aj Teovi - rodičia sa akoby spamätali z prvotného šoku a začali konať. Ich otec sa vydal smerom k Teovi a Maddy, matka zase k Leovi.
,,Teo, konečne si tu!" vtrhol ho jeho otec - Jared - do objatia spolu s Maddy. Tá sa takmer zadusila, pretože sa nachádzala medzi dvoma mohutnými, vyšportovanými mužskými telami, ktoré k sebe Jared a Teo tlačili.
,,Nechcem rušiť dojemnú chvíľku, no o chvíľu asi stratím vedomie z nedostatku kyslíka," zašepkala takmer bez dychu Maddy, na čo Jared povolil stisk a ona sa konečne nadýchla.
,,Aj ja ťa rád vidím, oci," usmial sa Teo na Jareda a pustil Maddy. Amelia (jej vnútorný vlk ;) ) nespokojne zavrčala - to však mohla počuť len ona. Aj Logan - Teov vlk - nespokojne zavrčal, ale Teo nevedel, čo spraviť.
YOU ARE READING
Wolf life ✅
WerewolfMoje meno je Maddison Ivy Stuart a môj život nabral v poslednom čase dosť rýchly spád. Neviem, aký osud ma čaká, no som pripravená nasledovať ho so vztýčenou hlavou a odhodlaním. Pre ostatných totiž možno pôsobím ako každá iná "tínedžerka", no len m...