Final

54 30 1
                                    


( 5 ay sonra Nil ' in anlatımıyla )

Günlerden on altı ocak Egenin doğum günü ve mahkeme günü . Bu zamana kadar hastane ' de kalmaya devam ettim . Her gün Ege yanımda kaldı ve beni asla yalnız bırakmadı . Doruk , Ferda , Eliz , Sare ve Eylül hala stajda olduğumu biliyorlar . Stajım uzadığını söyledim . Kaç aydır hastalığımla mücadele ediyorum fakat her geçen gün daha da yayılıyor kanser vücuduma . Beynim ' deki tümör ' ü almayı istediler fakat yürümeme riskin olur dediler . Ben yinede kabul ettim . Bir tümör çıkmış olsa ' da çıkmıştı beynimden ama dedikleri gibi artık yürüyemiyordum . Omur iliğimi tüm kanser hücreleri sarmıştı . Hücrelerim her geçen gün içimdekilere dayanamıyordu .

Ege eve gitmesini istedim çünkü bugün doğum günü çocuğu ve akşam hep birlikte burada hastane ' de kutlamak istiyorum . İlk defa onu doğum gününü kutlayacağım için çok heyecanlıydım . Aynı zamanda bugün o babamız olacak adam ve yanındaki diğer pisliklerle birlikte mahkemeye çıkacaklar . Kaç aydır onun üzerinde ' de çalışıyoruz ve artık hayalime kavuşmuş olacaktım . O çocuklar kurtuldu ve o çocukları bu hale getirenler ' de hak ettikleri cezaya alacaklardı . Saat akşam doğru beş gösteriyordu . Kendimi çok halsiz hissediyordum . Diğer günlere bakarak hatta hiç gücüm yoktu ama bugün güç toplamam gerekiyordu . Yatağın yanındaki kağıt kalemi aldım ve içimden geçen şeyleri yazmak istedim . Yazdıktan sonra geri yerine bıraktım Egenin doğum gününe güç toplamam gerektiği için uyumak istedim . Gözlerimi kapattım ve karanlık göz kapaklarımın altına saklandım . Dünya ' ya gözlerimi kapattım .

( yazarın anlatımıyla)

Ege çiçekçiye birkaç gün önce yapmaları için kırmızı şakayik buketi sipariş vermişti . Normalde papatya alacaktı fakat bugün özel bir gündü . Çiçekleri aldıktan sonra ' da arabaya bindi ve kuyumcuya uğradı . Arabadan inip kuyumcuya girdikten sonra , " hazır mı ? " diye sordu . Adam özel tasarım yüzüğü kutunun içinde getirdikten sonra Ege ' ye teslim etti .

" Ellerinize sağlık tam istediğim gibi yapmışsınız " dedi ve ücreti ' de ödedikten sonra arabaya binip hastane ' ye doğru -sürmeye devam etti . Hastane ' ye geldikten sonra arabayı park alanına park etti ve elindeki kırmızı şakayiklerle çıktı . Dışarıda kar yağı dığı için çok soğuktu o yüzden hemen hastaneye girdi . Yukarı kata Nil ' in yanına çıkacağı için asansöre bindi . Nil ' in kaldığı katta durduktan sonra asansörden çıktı . Nil ' in odasının kapısını çaldı fakat ses gelmiyordu . Ses gelmeyince direkt içeriye girdi . Nil içeride yatağında pencereye dönmüş bir şekilde yattığını düşündü . Gün batıyordu ve hava kararmak üzereydi .

" Ben geldim . Gün battıktan sonra bu tarafa dön ve gözlerini aç sana sürprizim var " dedi Ege . Karşıdan ' da haberler açıktı ve duyduğu şeye bakınca gözleri açık kalmıştı .

" Kaç aydır tüm dünyanın derinden takip ettiği konu artık bir sonuca ulaştı . Hukuk fakültesinden geçen yaz mezun olmuş Nil Ayman büyük bir çaba sonrasında babasının ve onun yanında çalışan ajanların yaptıklarından dolayı dava açıp ünlü avukatlarla ve savcılarla birlikte çalışıp artık hak ettikleri cezayı vermişlerdir . O işe bulaşan herkes müebbet hapis cezası aldılar ve bütün çalışanların tebrik edilmesi için Türkiye İstanbul adalet sarayında bir kutlama töreni yapılacak " diyordu haberi sunan kadın . Ege gördüklerinin karşısında Nil ' in yanına gitti ve , " Nil bak duydun mu artık hayaline kavuştun . Hadi kalk hava kararıyor " dedi fakat Nil uyanmıyordu . Ege o an evlenme teklifi edeceği için arkadan ay tenli kadın şarkısı açılmıştı fakat Nil uyanmadığı için onunla konuşamıyordu . Nil ' i sallamaya başlamıştı .

GÜN BATIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin