Oy vermeyi unutmayınızzz
~İyi okumalar~♫ Lord Huron - The Night We Met ♫
"Senin moralin mi bozuk?"
Taehyung günün planını incelerken kendisine laf atan kıdemli asistanına kısaca bakıp tekrar bir bir yazılmış maddelere odaklandı.
"Hayır."
"Dün eve geldiğinden beri ruh gibisin. Bir şey mi oldu? Yoksa o zibidi mi bir şey yaptı?"
"Jungkook'a zibidi demekten vazgeç hyung,"
"O da bana moruk diyor,"
"Tanrı aşkına... gerçekten çocuk gibisiniz, aishh!" Wooseok, varisin tahammül seviyesinin düşük olduğunu fark edince sesini kesmiş ancak onu gözlemlemeye devam etmişti.
Dün gece eve geldiğinde rengi epey solgundu ve neredeyse hiç konuşmamış, sonrasında da odasına çekilip uyumuştu. Sabah kalktığında da Jungkook'un eşlik etmesini beklemeden şirkete geçmişlerdi. Sadece bu davranışından hareketle bile yaşanmış bir şeyler olduğunu sezmişti çünkü genç varis, sözde koruması olmadan adım dahi atmıyordu.
Taehyung, tabletin not bölümünde yazan her detayı uygun bulmuş ve kafasında birkaç plan oluşturduktan sonra aleti Wooseok'a uzatarak irticalen konuşmuştu.
"Proje tasarımlarını öncelikle sen incele. Kafamda oluşan görsellere az çok hâkimsin. Bugün gereksiz görüşme yapmak istemiyorum. Bu yüzden yalnızca iyi olduğunu düşündüğün uzmanları toplantıya al. Ortaklık tekliflerini de reddediyorum. Bu iş tamamen bana ait olmalı, araya kimse girmesin. Ayrıca sana verdiğim listedeki isimlerin özgeçmişlerini inceledim. Aynı kişilerle ilgili yeni bir liste oluşturacağım. Bu konuyla alakalı Suzy noona ile birlikte gizli bir araştırma başlat. Özellikle listenin başındaki Yoon Miri, yürümesi için ne gerekiyorsa yapılsın istiyorum. Protez masrafları benim şahsi gelirim üzerinden nakit olarak karşılanacak. Cha Hojin de iyi bir hastanede tedavi görmeli. Ne olursa olsun birbirlerinden ayrılmamaları gerekiyor. Düzenleri bozulsun istemiyorum. Bu yüzden yakın kurumlarla anlaşalım. Herkesin bildiği şekliyle bu kalkınma projesi babamın üstüne olacak. Bunun haricinde raporlarda açık bilgilere yer verilmesin. Özellikle de listedeki kişilerle ilgili. Unutma, senin ve benim dışımda -Jungkook da dahil- kimsenin bir şey bilmesini istemiyorum,"
"Hepsini halledeceğim. Ama Taehyung... Kim bu insanlar?"
"Güzel bir hayat yaşamayı hak eden kişilerden bazıları yalnızca,"
"Öyle olsun... İstediğin gibi her birinin eğitimini takip altına alacağım ve çalışma gücü olanları da uygun işlere yerleştireceğim. Wasabi dediğin Mingyu isimli çocuğu projedeki inşaat işlerine aldırdım bile. Geçmişinde buna yönelik bazı çalışmaları olmuş. Emrettiğin şekilde bizzat senin işçin olacak ve koruman altına girecekler. Yalnızca Jungwon... İdol olmak istiyor dediğin, o ne olacak?" Taehyung tüm moral bozukluğuna rağmen gülmüştü. Wooseok'sa bu insanların Jungkook'la bağlantısı olduğuna adı gibi emindi.
"HYBE'nin iyi bir şirket olduğunu söylemiştin. Onu keşfetmelerini sağla. Hem gerçekten de oldukça yetenekli. İyi yerlere geleceğine eminim," kıdemli asistan yalnızca iç geçirdi. Bunca işi aileden gizli yürütmek zor olacaktı. Gerçi pek de gizli sayılmazdı. Büyük Efendi ve Kim Jiwoo projenin tamamına hâkimdi. Ancak bu hâkimiyet gerçekleri ne kadar yansıtıyor, orası şüpheliydi.
Taehyung, hiç görülmemiş bambaşka yollarla ilerliyordu. Her ne kadar senin ve benim aramda demiş olsa da yalnızca kendisinin aklında olan parçaları da vardı. Bir bütün olarak ilerleme göstermiyordu. Başta Taehyung'un önemsiz bir bölgeyi babası adına kalkındırarak Kim toprağına dönüştürülmesi gereksiz bulunmuştu. Ancak varis öyle mantıklı sebepler sunmuştu ki Kim büyükleri ve holding yetkilileri projeyi mantıklı bulup kabul etmek zorunda kalmıştı. Bir yola girmişlerdi ve ilerledikleri bu yol hatalarını affetmeyecek mayınlarla döşeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird in Cage • Taekook
Fanfiction"Birini sevmek, o kişinin eksikliklerini tamamlamaya gönüllü olmak demekmiş. Bu yüzden sana özgürlüğümü adıyorum kafesteki kuş." -Taekook 𐤀