Oy vermeyi unutmayınızzz
~İyi okumalar~♫ Katy Perry - Unconditionally ♫
Taehyung, ikiz kardeşinin cümlesi ile tepkilerini kontrol etmekte zorlandığını hissetti. Harin ise tüm dikkatini varisin vereceği tepkilere odaklamıştı çünkü koruma olarak çalışmaya başlayan oğlandaki farklı enerjiyi alabiliyordu. Ailenin yemek masasına davet edildiği gün Jungkook'un, Taehyung'a yabancı olmayan bakışlarını belki de yalnızca Harin fark etmişti ve umutla Taehyung'u alt edebileceği bir koz bulabilmeyi umuyordu.
Sadece bu da değil, hayatlarının bir anda merkezine yerleşen bu aykırı koruma, Harin'in de ilgisini çekmişti. Onun, Noppanut'un evinde karşılaştığı genç adam olduğuna emindi. O gün, ilk görüşünde dahi nefesini keserek bedeninin karıncalanmasına neden olmuşken şimdi burnunun dibinde olması kesinlikle kendisi için büyük bir fırsattı. Daha önce ilgisini çeken birçok erkek olmuştu ancak Jungkook'un farklı bir aurası vardı: insanı içine çeken bir aura.
"Wooseok'a söylerim, sana bir koruma ayarlar," Taehyung, konuşmasının ardından kardeşi ile göz temasını keserek ilerlemeyi planladı ancak Harin hızlıca kolunu yakalayarak hareketlerine ket vurdu.
"Asistanım yanımda değilken sıradan bir korumayı görevlendiremezsin,"
"Jungkook işe başlayalı yalnızca iki hafta oldu. O da sıradan bir koruma,"
"Sıradan olmadığını biliyorsun. Eğitimlerini dahi tamamlamadan dibinden ayırmayacak bir konuma yerleştirildi. Aile ona güveniyor. Ayrıca... ben öylesine birini değil, Jeongguk'u istiyorum," Harin son sözcüklerini o kadar flörtöz bir ses tonuyla söylemişti ki genç varis içten içe çıldırdığını hissetti. Resmen kanı kaynamış, içinde fırtınalar kopmuştu. Bu hisle tanıştığı ilk andı. Jungkook'u paylaşmaya denkti bu istek ve varis paylaşımcı biri olmadığını fark etmişti.
Jungkook ise daha fazla dayanamadı ve Harin geldiği anda eğdiği başını kaldırarak gözlerini birbirlerine öfkeyle bakan iki kardeşe dikti.
Genç varis kardeşinin ne yapmak istediğinin farkında olmasa çoktan reddedip Jungkook'u kolundan yakaladığı gibi bu ortamdan uzaklaştırırdı fakat her şeyin farkındaydı ve ikizini çok iyi tanıyordu.
"Pekâlâ," dedi soğukkanlı görünmeye çalışarak ve Jungkook'a döndü. Gözlerindeki bakış, içindeki hislerin karmaşıklığından olsa gerek yoğundu. "Ben Wooseok ile devam edeceğim. Sense gece boyunca kız kardeşim ile görevlisin. Raporlarına bu şekilde geçebilirsin. Onun benden hiçbir farkı yok. Bu sebeple... Dikkat et," yalnızca dikkat et derken Jungkook'a yönelik konuşup kinaye yapmıştı. Genç oğlan, başı eğik hâlde varisi onaylarken, kirpiklerinin altından ona bakıyordu ancak Taehyung hiç umrunda değilmiş gibi ardına döndü ve birlikte çıktıkları yolu kendisi devam etti: öfkeden elleri titrerken! Harin onu gece istediyse büyük ihtimalle dayısının kulübüne gidecekti. Bunu bilerek ayarladığına emindi.
Harin, ikizi uzaklaştığı anda dudağını ısırarak büyümeye hazırlanan gülüşünü engellemek ister gibi iki dolgun kırmızılığını birbirine bastırdı. Taehyung'un böylesine umursamaz olmasını ve kolayca amacına ulaşmayı beklemiyordu. Sahici miydi yoksa rol mü yapıyordu, ayırt edemedi. Şimdilik bunu boş verip yanındaki yakışıklı korumaya odaklandı. Ellerinden birini omzuna koyup yavaşça arkasına geçerken kulağına doğru yaklaşmıştı.
"Bana eşlik etmek Taehyung'un peşinde dolanmaktan çok daha eğlencelidir," kulağına değen sıcak nefesten rahatsız olarak başını öne düşürüp uzaklaşmıştı Jungkook.
"Nasıl arzu ederseniz Efendim,"
Harin onun resmi tavrından ve yüzüne bakmamasından hoşlanmamıştı. Oysaki ilk karşılaştıklarında bu oğlan gözlerinin içine korkusuzca, uzun uzun bakmıştı. Bu sebeple omzunda duran elini sürterek onun bembeyaz boynundan geçirdi ve parmak uçlarını yumuşacık tende gezdirip Jungkook'un çenesini kavrayarak başını kendisine doğru çevirdi. Hâlâ arkasında olduğu için yüzleri birbirine hayli yakındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird in Cage • Taekook
Fanfic"Birini sevmek, o kişinin eksikliklerini tamamlamaya gönüllü olmak demekmiş. Bu yüzden sana özgürlüğümü adıyorum kafesteki kuş." -Taekook 𐤀