4: Farklılıklar 🕊

3.1K 413 126
                                    


Oy vermeyi unutmayınızzz
~İyi okumalar~

Mentum - Grow Up

Aynadan ıslak suratımı izlerken hâlâ düşüncelerimle boğuşup duruyordum. Medet umarak başvurduğum soğuk su hiçbir şekilde kafamı dağıtmamıştı. Kaç dakikadır buradaydım, bilmiyordum. Jungkook, benim gerçek kimliğimi öğrendiğinde öylece kalmıştı. Benim de aklıma doluşanlar fazla geldiğinden yatağın üzerindeki pijamayı alıp odadaki banyoya girmiştim. Dalgınlıkla üzerime geçirdiğim geceliklerle şimdi epeyce tuhaf hissediyordum. Hayatım boyunca gece kıyafetiyle bir insanla karşı karşıya gelmemiştim. Annem bile beni pijamalar içerisinde görmemişti. Üzerimde bunun rahatsızlığı varken bir yandan da gay olayını düşünüp duruyordum. Hâlâ bir erkeğin, bir erkekten hoşlanabilmesi düşüncesine uzaktım ve yeni tanımış olsam da Jungkook'un böyle biri olmasını kabullenemiyordum.

Gözlerimi sıkıca kapatıp açtım ve soğuk suyu bir kez daha yüzüme çarpıp pijamalı halim üzerinde gözlerimi gezdirdim. Aslında bir yandan oldukça rahattım ancak bu rahatlık batıyor gibiydi. Bu saygısızca ve ayıp gibi gelse de kendimi Jungkook da bunları giyiyor Taehyung ve seni ondan başka kimse görmeyecek diyerek alıştırmaya çalışıyordum. Bir süre sonra ise içerideki sessizlik fazla sinir bozucu gelmeye başlamıştı. Sırf meraktan çıkmıştım banyodan. Görüşüme giren Jungkook açıkçası biraz endişelenmeme neden olmuştu. Çünkü onu bıraktığım yerde hâlâ öylece duruyordu.

"Jungkook?"

Sesimin çıktığı ilk an yerinde sıçrayarak bana baktığında gözlerindeki endişeyi görmüştüm. Altında hâlâ benim kumaş pantolunum vardı. Üzerini bile değiştirmemişti. Ona doğru adımlamaya başladığımda ise birkaç adımla geri çekildi.

"Ben-" yutkunması böldü konuşmasını. "Öleceğim değil mi? Ben-"

"Ne?"

"Sana yumruk attım. Az daha burnunu kıracaktım. Hâlâ suratın şiş. Bana yemek hazırladın. Senin -Sizin yani, saatinizi çalacaktım. Hii!" diyerek gözlerini kocaman açtı. "Götüm dedim sana -size! Daha bir sürü şey!" kurduğu cümleler ve yüzündeki korku dolu şaşkın ifade o kadar çocuksu ve tatlıydı ki dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Yoksa emindim ki aynı zamanda komik de görünen bu haline gülecektim. Bana karşı davranışları yüzünden öleceğini düşünmesi oldukça gülünçtü. Gerçi haklılık payı da vardı. Bunlar duyulsa gerçekten de çok büyük bir probleme yol açardı ve evet, öldürülmesi olası bir durumdu. Ancak ben onu riske atmak isteyecek biri değildim.

"Evet muhtemelen önce burnumun hesabını sorarlar, kırılsaydı bu oldukça büyük bir sorun olurdu. Bu yüzden önce burnunu kırarlar. Sonra hırsızlık yaptığın için ellerini keserler ve... Ah evet, şu kötü sözlerin... Bunun için de dilini koparma ihtimalleri çok yüksek,"
gözleri irice açık olan Jungkook her kurduğum cümleyi aklında betimlemiş olacak ki yüz ifadesi sıkça değişirken ellerini burnuna, parmaklarına ve en son ağzına doğru götürüp birkaç kez dilini yoklamıştı. Bana baktığında ise kaşlarını çatarak derin bir nefes verdi. Oyuncu bir eda ile omuzlarını dikleştirip kendinden emin bir şekilde durmaya çalışa da gözlerinin içi titriyordu.

"Bakın kabul ediyorum, kötü davranmış olabilirim ama telafi edebilirim. Beni öldürtmek zorunda değilsiniz. Benim bünyem fena sağlam. Bak gör yarına kadar toparlarım. Sonra bir daha da asla. Hem imkansız zaten, ben senin için karınca gibiyim, görmezsiniz beni. Adımı bile duymazsın-ız yani. Hay sikeyim çok zor saygılı olmak! Oh hayır, yani küfür etmeyecektim-"

"Jungkook," deyip daha fazla dayanamayarak sağlam olan kolunu tuttum ve sesli sesli gülmeye başladım. "Sakin ol lütfen? Kimse kimseyi öldürmeyecek. Sadece latife yapıyorum. Her ne kadar kurtulduğunu söylesen de ben sana çarptım ve iyi olduğundan emin olana kadar da sana sahip çıkacağım," gözleri kolunu tutan elim ve gülen yüzüm arasında gidip gelirken ne kadar ciddi olduğumu ölçmeye çalışıyor gibiydi. O an fark etmiştim. Ona fazlasıyla yakın duruyordum. Bu sebeple gülüşüm aheste bir şekilde tebessüme evrilirken geri çekilip yatağın üzerine bıraktığım pijama altını alarak ona uzattım.

Bird in Cage • Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin