Įėjusi pro duris pamačiau prie stalo sėdinčią Karoliną. Kai priėjau prie jos, ši iškart ėmė teisintis.
- O dieve, Ana, atleisk man, Andželika neatstojo, turėjau padėti jos šuniui suleisti vaistus, nes jai nepavyko, o tai buvo būtina, ji ėmė panikuoti, tas šuo neklausė, mano telefonas išsikrovė, tikrai nenorėjau, kad taip gautųsi, buvau tokia įsitempusi, jog iš galvos išėjo kinas..- nuliūdusi be perstojo kalbėjo ji.
- Suprantu. Bet daugiau nenoriu nieko panašaus.. Tiesiog suprask.
- Atleisk dar kart.. išvis.. kaip filmas praėjo? - nusikaltusiom akim atsargiai rinko žodžius Karolina.
- Filmas nuostabus, tik ..- padariau pauzę prisimindama.
- Kas? - nekantravo smalsumu.
- Tik kad per tave turėjau sėdėti su savo būsimo darbo bosu. - vos ne sukandusi dantis išlemenau.
- Ką?? - negalėdama patikėti laukė ką pasakysiu toliau. - Palauk palauk, ką aš praleidau??
- Tas Alex.. atsisėdo prie manęs ir man teko visas sekso scenas žiūrėti su juo.
Karolina išsižiojo išpūsdama akis, o tada pratrūko juoktis.
- Atleisk, bet.. - nesustojo ji. - Na ir patirtis, klausyk. Kaip jis reagavo?
- Ai, paklausė ar įdomu žiūrėti, o tada sugėdino sakydamas, jog negali per mane susikaupti, nes aš matai spoksau į jį..
- O Mergyt..
- Net negalvok. Tegul nesusireikšmina. Kartais žvilgtelėdavau ir tiek..
Jos žvilgsnyje vėl galėjau pamatyt dalelę nepadorumo..
- Palauk, o kaip suprast " būsimo darbo"??
- Na.. jis mane parvežė, ko aš tikrai neprašiau.. ir pasakė, kad renkasi mane.
- Ana, aš apakusi. Jis tave pasisiūlė parvežti?
- O ko čia taip stebiesi? Jei jau norėjo, jog dirbčiau pas jį, gal stengės pasirodyti mandagus.
Ši pakėlė antakį ir pažiūrėjo į mane susimąsčiusiu žvilgsniu.
- Jis nėra toks jau malonus kitiems.
- Iš ko sprendi?
- Tiesiog kiek teko matyti, merginos alpsta būdamos prie jo, šnekina vis ir panašiai, bet jo veido išraiška ir manieros išlieka visad tos pačios. Žvilgsnis visada nusuktas, o atsakymai trumpi ir skuboti.
- Ir ką tu tuom nori pasakyti?
- Na..
Ji užtilo. Bet pakilę lūpų kampučiai leido perskaityti jos mintis.
Aš taip tikrai nemanau ir net nesiruošiu nieko panašaus galvoti. Na ir kas, kad jis su kitom elgiasi visiškai kitaip? Gal jos įkyrios, o gal jam jos nepatinka, nes jis žino, ko iš tikro nori, gal supranta, kad veidmainiai žmonės ir tiek. Juk pats sakė, gali perskaityti žmogų lengvai..
Tik viena mintis nedavė ramybės..
Žvilgsnis visada nusuktas..
Tai kokio velnio aš turiu kentėti jo gilų žvilgsnį į mane, kodėl naglai nenuleidžia akių, kai šneka su manim...
YOU ARE READING
Direktorius
RomanceNusprendusi, jog jau laikas susirasti darbą Ana imasi paieškų. Naujas miestas, nauji žmonės, nauji įvykiai, kurie jos dar tik laukia. Tačiau ji nežino kas šios garsios įmonės, kurioje ji papuls, viršininkas ir tikrai nenumano, kas bus kai ji ir jos...