22

255 10 0
                                    

Bandžiau prisidegti cigaretę, kas nelabai gerai sekėsi.
- Gal tau padėti? - Suprunkštė Kris. - Žinai, manau tavo vietoj man taip pat nepavyktų. - Aš matau, kad jai mano elgesys  kėlė juoką, o man nebuvo juokinga visai.
Pagaliau prisidegus įtraukiau dūmą užmerkdama akis.
- Kas. Po velnių. Ten. Buvo. - Kiekvieną žodį pabrėžė.
Atsisukau į ją ir iš manęs išėjo atodūsis.
- Neįsivaizduoju. Gal nori parūkyti?
- Žinai, duok. - Pasiėmusi iš manęs cigaretę dar spėjo pasityčioti mėgdžiodama mane.
- Labai juokinga. - Nustačiusi dirbtiną šypseną žvelgiau į ją.
- Ir tu man nori pasakyti, jog jis tavęs negeidžia??
Vos nepaspringau nuo dūmo. Tačiau kad ir kaip nenorėjau to pripažinti, žinojau, jog visa tai nebuvo tik paprastas šokis.
- Am, aš to nepasakyčiau..
Kristina davė spriktą į galvą.
- Atsipeikėk pagaliau!
- Auč! - Susiėmiau už tos vietos trindama ją. - Gerai jau.. gal ir buvo keistoka.
- Tai buvo suknistai seksualu! Jūs visiškai atitinkat vienas kitą.
Surūkius cigaretę, palaukiau draugės ir lėtu žingsniu grįžom atgal į vidų.
Įėjusi pasitvarkiau plaukus, kad nelystų į akis, o žmonės iš šono vis persmelgdavo mane žvilgsniu.
- Šis vakaras tiesiog nuostabus! - Sušūko viena moteris. - Na, ką buriames čia, mielieji.
Visi susirinko prie stalo ir dauguma skubėjo sudėti kiekvienam po taurelę.
- Kas čia vyks? - Išdrįsau paklausti. Visi sužiūro į mane.
- Žaisim žaidimą. - Kažkas, sėdintis gale atsakė.
- Susėskit visi. - Prieidamas prie stalo tarė Alex.
Aplinkui buvo didelis triukšmas, bet kelis kart suplojęs Kristinos juodaplaukis atkreipė visų dėmesį.
- Tai va, kad linksmiau eitųsi vakaras, prisiminsim senus gerus paauglystės laikus. - Kikendamas šnekėjo jaunuolis.
Girdėjau šūksnius ir mačiau žmonių, tarsi iš naujo atgimusius, veidus. - Kiekvienas turit po stiklinę, viso žaidimo esmė yra tokia, tarkim aš  sugalvoju drąsą kam nors, ką išsirenku ir iššūkį gavęs žmogus turi arba atlikti tai ką liepiau, arba gerti, tačiau, kad būtų įdomiau, aš pasakau kiek šotų reiks išgerti drąsos neatliekant.
- Su tuo baigęs vaikinas šyptelėjo visiems sėdintiems ir pamirksėjęs Kristinai įsitaisė savoj vietoj.
Galiu prisiekti, jog jie vienas su kitu flirtuoja. Bijojau šio žaidimo, nes arba labai nusigersiu, arba prisidarysiu visiškos gėdos.
Pirmasis pradėjo prie manęs sėdintis vyriškis. Rudi plaukai, mėlynos akys. Apžiūrėjau jį, atrodė gan paprastas, linksmas žmogus, bet pažinoti tikrai jo nepažinojau.
Šis nuryjo seiles ir tarė.
- Gerai.. - Žiūrėdamas į kiekvieną žaidėją mąstė kam skirti drąsą. Prašau, kad tik neatsisuktų į mane. Lengviau atsidusau, kai pamačiau jo "auką". - Renkuosi tave, koks tavo vardas? - Rodė pirštu į mano metų sėdinčią blondinę. Ji buvo tikra pamaiva.
- Elija. - Žaizdama su plaukų sruoga tarė mergina savo cypiančiu balsu.
- Malonu susipažinti, Elija. Aš Tomas ir metu tau iššūkį.. Arba gerk tris šotus, arba padaryk 10 atsispaudimų.
Gan lengva drąsa, pagalvojau.
- Bet aš su kulniukais.
- Tada gerk.
- Na gerai. - Iškėlusi galvą mergina prasislinko pro žmones ir nusiėmusi aukštakulnius pradėjo daryti atsispaudimus. Vos ne vos išspaudusi 10 atsistojo visa raudona ir užsimovusi kulnus grįžo į vietą šiek tiek susigėdus. Visi sėdintys paplojo ir dabar laukėm, kaip maži vaikai kas bus sekantis.
Iš pradžių buvo gan nuobodoka, drąsos buvo panašios į padainuok karaokę, papasakok gedingiausią nutikimą, kurį esi turėjęs ar ten išrink žmogų, kuriuo mažiausiai čia pasitikėtum. Kartais būdavo išties juokinga iki pilvo skausmo. Ypač kai merginai teko išsirinkti  labiausiai nepatikimą žmogų. Vargšas vaikinas iškėlęs rankas ir nustebęs klausinėjo ką jis blogo jai padarė.
Galiausiai prabilo Kristina.
- Aš irgi turiu drąsą. - Jos veide pasirodė įtartina šypsena. - Renkuosi..Alex.
Visų akys išsipūtė, o aš žvelgiau tai į jį, tai į Kris.
- Įdėmiai. - Šiandien jis tikrai per daug šypsos, atrodo kaip abu susitarę žvelgdami vienas į kitą.
- Arba išgerk 4 šotus, arba... - Apsimetė, kad vis dar mąsto. - Arba pasakyk mums, moters, kuri tau patinka, vardą. - Aš žinau, jog ji norėjo išgirsti mano vardą, bet buvau įsitikinusi 100 procentu, kad Alex su manim tik žaidžia ar kad jam išlindo tiesiog vyriški instinktai, manau, kad jei ir patinka jam kažkas, tai tikrai tikrai ne aš, todėl sau ramiausiai įsistebeilijau į  Alex. Spoksojau ne tik aš.
Alex ėmė braukyti savo lūpas žiūrėdamas į kiekvieną iš sėdinčių, tačiau, mane - praleido pro akis. Kažkur viduj giliai jaučiaus įžeista, bet stengiaus to nesureikšminti.
Kažkur žemyn nudelbdamas akis jis vis dar šypsojos, tačiau ilgai netrukus  iš padilbų pajaučiau kiaurai gręžiantį žvilgsnį. Sustingau visa, o išmušęs karštis privertė suimti plaukus ir juos perkelti į vieną pusę.
Mūsų bosas pasirinko 4 šotus, o tada visi ėmė ūžti bandydami vis dar išgauti iš jo atsakymą.
Kris pamatė mane ir išsišiepė taip parodydama savo baltus dantis.

DirektoriusWo Geschichten leben. Entdecke jetzt