3.8

1.4K 71 46
                                    

Bölüm içinde size bir sürprizim vaar! Sondaki açıklamayı okuyun lütfen. Bölüm sonunda sürprizin ne olduğunu daha iyi anlayacaksınız.

Beğenirseniz çok sevinirim,
keyifli okumalar...



"Geldim geldim."

Telefonumu cebime koyup hızlı adımlarla merdivenlerden indim. Girişte beni bekleyen sabırsız sevgilimi gördüğümde güldüm.

"Güneş abartısız 1 saat oldu güzelim."

"Ne yapayım Kamer? Hızlı olmaya çalıştım bu kadar oldu."

Önünden geçip kapıyı açtım ve o da çıktıktan sonra kapıyı kilitledim. Beraber arabasına giderken kolunu omzuma atıp başımın üzerine öpücük kondurdu.

"Çok güzel olmuşsun yine."

Son kelimeyi özellikle vurgulamasıyla yanaklarım kızardı. Yüzümü omzuna gömdüm ve o şekilde konuştum. Bu onun kahkaha atmasına sebep olmuştu.

"Sende hep çok yakışıklısın Kamer."

☀️🌙

Araba alışveriş merkezinin önünde durduğunda aynı anda indik. En sona biz kalmıştık. Bizimkilerin geç kaldığımıza dair söylenmelerini takmadan hepsiyle selamlaşıp içeriye girdik.

"Eee ne yapıyoruz?"

Korhan'ın sorusuyla herkes birbirine bakmaya başladı. Bu kadar kişi olup plan yapamayan tek grup biz olabilirdik. Hiçbir zaman plan yapamaz, buluştuktan sonra on saat düşünüp bir şeyler yapardık. Vaktimizin çoğu genelde düşünmeyle geçiyordu zaten.

"Önce bowlinge gidip sonra yemek yiyelim bence."

İlk defa birinden anında fikir duymamızla herkes şaşkınca Cem'e baktı.

"Ne? AVM'de yapacak çok fazla seçenek var da biz mi yapmıyoruz?"

Haklıydı. Herkes başıyla onaylamakla yetindi ve bowling salonuna doğru yürümeye başladık. Bora'nın bize tip tip bakarak ve 'Cık cık' sesleriyle yanımızdan geçmesiyle Kamer ters ters ona baktı. Kamer'in kolu omzumdaydı ve benim elim belindeydi. Gülmekle yetindim.

Bora'nın yanımızdan ayrılmasıyla en arkada kalmıştık. Huzurla önümüzde ilerleyen arkadaşlarımıza baktım.

Korhan ve Alin el ele tutuşmuş bizim önümüzden ilerliyorlardı. Korhan yüzünden öküzce başlayan ilişkileri oldukça romantik bir şekilde devam ediyordu. Korhan Alin'le sevgili olduktan sonra o kadar değişmiştik ki Arel'le her geçen gün daha da şaşırıyorduk onun bu hallerine. Çok güzel giden bir ilişkileri vardı.

Onların bir önünde Arel telefonla konuşarak ilerliyordu. Yüzmede okulumuzu il birinciliğine taşımış bölge turnuvasına katılmaya hak kazanmıştı. Birkaç hafta sonra başlayacaktı yarışmalar.

Onun önünde ise Bora ve Cem birbirine sataşarak yürüyorlardı. İkisinin de hayatında bir değişiklik olmamıştı. Bora yine çapkınlıklarına devam ediyordu. Cem'in birisiyle konuştuğunu duymuştum Kamer'den ama henüz çok yeni olduğu için kimseye söylemiyormuş. Böyle söylemişti Kamer.

Birbirimizle arkadaşlarımızın dedikodusunu yapamayacaksak neden sevgiliydik ki?

Salona girip ayakkabılarımızı aldık ve ücreti de ödedikten sonra oyuna başladık. Herkes tek olmuştu. Dışarıdan ne kadar güçsüz gözüksem de bu oyunda çok iyiydim. Çok nadir birinciliği kaptırmışlığım vardı Korhan ve Arel'e. Bu ekiple ise ilk kez oynuyorduk ve nasıl oynadığımı bilmiyorlardı ki biricik sevgilim şuan benimle alay ediyordu.

Gölgemdeki Güneş || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin