2.3

2K 89 23
                                    

Beğenirseniz çok sevinirim,
keyifli okumalar...



Kamer Ulu'nun ağzından...


|05.10.2020|

"Senin ben aklını seveyim Kamer. Salak mısın oğlum bir insan telefonunu nasıl unutur?"

Koridorda homurdanarak yürümeye devam ettim. Öğle arasındaydık ve ben sınıfta telefonumu unuttuğum için sınıfa geri dönüyordum.

Duyduğum hıçkırık sesleriyle adımlarım duraksadı. Sınıfımın önüne geldiğimde seslerin karşı sınıftan geldiğini fark ettim. Alin'in sınıfıydı. Umursamadan kendi sınıfıma girecekken bir kez daha hıçkırık sesi duyduğumda merakıma engel olamayıp karşı sınıfın kapısına ilerledim.

Arka sıralarda oturan bir kız hıçkıra hıçkıra ağlıyordu aynı zamanda titriyordu da. Rahatsız etmemek için oradan ayrılacakken başını kaldırmasıyla şaşırmadan edememiştim. Çünkü hıçkırıklara boğulan kız Aden Aktuna'ydı. Her gördüğümde ya gülen ya da kahkaha atan Aden Aktuna.

Yanına gitmek için bir adım atacakken duraksadım. Ne yapıyordum ben? Ne diye gidecektim kızın yanına? Hadi gittim diyelim ne söyleyecektim? Hem bananeydi ki?

Yanına gitmekten vazgeçip kapının  önünden ayrılacakken hıçkırıklarının artmasıyla bakışlarım tekrardan sırasında küçücük kalmış kıza döndü. Tiremeleri çoğalmıştı ve hiç iyi görünmüyordu.

Ne yapacağımı düşünürken koridorun başında gördüğüm kızla hızla ona ilerledim. Alt sınıflardan olmalıydı. Karşısında durduğumda şaşkın bir şekilde bana baktı. Umursamadan konuştum.

"Acilen Korhan'ı çağırman gerekiyor. Korhan Kaya. Kantindeydi en son."

Kız hâlâ şaşkınca bana bakarken dikkatini çekebilmek için sesimi biraz yükselttim.

"Hadisene. 11-C'ye gelsin hızlı bir şekilde. Benim söylediğimi sakın söyleme."

Kendine gelmiş olacak ki kafasını sallayıp yürüyecekken emin olamayıp kolundan tuttum.

"Benim söylediğimi söylemeyeceksin. Anladın mı?"

"Anladım."

Sesinin titrediğini fark ettiğimde hızla elimi kolundan çekip arkamı döndüm. O da koşarak koridorda ilerlemeye başladı.

Kendi sınıfıma girip sıramın altından telefonumu aldım. Bilerek sınıfta oyalandıktan sonra sınıftan çıkacakken koridorun başından koşarak gelen Korhan'ı gördüm. Kapının kenarına geçip beni görmesini engelledim. Önümden hızla geçip karşı sınıfa girdi. Sınıftan çıktım ve koridorda yürüp kantine indim. Görevimi yapmıştım.

"Nerede kaldın oğlum? Yeni telefon mu aldın anlamadık ki."

Bora konuştuğunda ona göz devirip Alin'in yanındaki boş sandalyeye oturdum.

"Tuvalete de uğradım."

Bora ağzını açtığında o konuşmadan konuştum. Beni sinir edecek bir şey söyleyeceğini anlamıştım. 

"Sadece tuvalete girdim kardeşim."

Alayla gülüp önüne döndü ve yemeğini yemeye devam etti. Ben de önümdeki yemeğimi yemeye başladığımda göz ucuyla Arel'in kulağında telefonla kantine girip ardından hızla çıktığını görmüştüm.


|19.12.2020|

Bıkkın bir nefes verip ayağa kalktım ve bizimkilerden biraz uzaklaşıp bakışlarımı bahçede gezdirdim. Yine bir öğle arasıydı ve biz Alin'in sınıfında oturuyorduk. Sınıfta birkaç kişi vardı ama onlar da ders çalışıyorlarlardı.

Gölgemdeki Güneş || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin