İlk durak sonu

19 3 0
                                    

Narçiçeğim benim ilk göz ağrım. İlk çıkış kapım yani ilk kurtuluşumdu. Yüreğimdeki ki taşları ilk bu dünyaya döktüm ben. Yaşadığım dünyadan uzaklaştım çoğu zaman o sıralarda Narçiçeğim benim evim, ailem oldu. Kurduğumuz sahici dünyada benimle olan her biriniz de bu ailenin parçasısınız ve öylede kalmaya devam edeceksiniz. Bu bir son değil daha çok yolumuz var. Sizi ve kendimi daha çok derbeder edeceğim!

Sakın yazdıklarımı sizi üzmek için yazıyor olduğumu düşünmeyin. Bu hikaye onların hikayesi ve benim bu hikayeyi onlarla, onların ruhları ve binlercesinin ruhu için yazmam gerekiyordu. Ben hayallerimi yazıyorum. Yazmak benim için gün içinde birçok kez nefes alabilmek demek. İşten gelince kendinizi bir kenara atıp evinizi selamlarsınız ya hani... bende , evime her döndüğümde tarifsiz bir mutluluğa kapılıyorum. Evimde olduğum her bir an huzur içerisindeydim. Umarım Narçiçeği siz bir ev olabilmiştir... biz şu an dünyamızın yeni temellerinden birini atıyoruz. Buralara gelmek benim için zorluydu. Binlerce söz dizildi kulaklarıma bazıları beni iyileştirirken bazıları yermeye, yaralamaya çalıştı. Ben öncelikle bu zorlukları atlatıp yazma gücümü bulduğum için önce kendime daha sonrasında en ufak cümlesiyle bile bana motive kaynağı olan her bir insana çok çok teşekkür ederim. Benim yollarıma ışık tutan her bir canlıya minnettarım. Barış'ın muazzam kadayıflarına bile! Bizi öyle çok yaralar aldık ki kalkıp yaralarımızı her seferinde yeniden yeniden sardık. Benim merhemim olan parmaklarımdan dökülen bu satırlar oldu. Sizin de oldu mu? Umarım açık kalan tüm yaralarınızı kapatabilirsiniz. Narçiçeğim şifalı bir merhem onu okumaktan hiç vazgeçmeyin. Bırakın da hepimize umut olayım. Hikayemizin bitişine bu kitaptan sonra 2 kitap kalıyor. Bu sefer yolumuz çıkmaza çıkmayacak. Bizimkisi uzun bir yol ve bu yolda duraklarımız olacak. İlk durağımıza geldik bile.

Sizden bir isteğim var lütfen kendinize iyi gelmekten çekinmeyin. Herkes gidebilir de siz kendinizden gidemezsiniz. Siz kendinizi sevemezseniz asıl o zaman hayata 1-0 geride başlarsınız. Düşün, düşelim bu doğanın kanunu bir şeye varmak istiyorsanız bu o kadar da kolay olmaz. Ellerimizin her bir parçasında yara bere de olsa kalkalım da öpelim acıyan yaralarımızı. Bu kadar kolay teslim olmayalım bu girdaba. Size bu dünyada çok şey kattığıma inanıyorum, Narçiçeğim size yardımcı olmamda en büyük yol arkadaşımdı. Şimdi o rehberi ellerinize alıp kendimize gelme vakti. Yara bere içinde kenarda oturmayın. En yakınınızda bulduğunuz kendinizi ilaç olarak görelim. Bu durağın sonuna geldik. Belki yazdıklarım, söylediklerim bir anlam ifade etmiyor fakat her zaman toplulukların arasında kurtulmak için çabalayan kesimler vardır. Birinizin bile hayatına bir ışık doğurursam ne mutlu bana. Belki hala az bir topluluğuz... birinin kurtuluşu mümkünse o kurtuluşa ulaşsın diye elimden geleni yaparım. Yazmaktan hiç vazgeçmemeyi diliyorum. Beni anlayanlar varsa tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

Sizi çok seviyorum narçiçekleri!

Önce Allah'a sonra kendinize emanetsiniz.

Devam edeceğiz elbette.

Ben sizin o birbirinden farklı güzel kalplerinize yara bandı yapıştırmaya devam edeceğim.

Kaybolmuş bir köşeye sinmiş ruhlarınızı bulacağız.

İlk duraktayız, indiniz mi? İnmediyseniz o zaman sıra diğer duraklarımızda...

2. Durak için yolcu kalmasın!✨

H.C


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 NARÇİÇEĞİM 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin