Глава 24 - Какво правиш с мен, lutkice?

752 97 79
                                    

ЗНАМ, ЧЕ СИГУРНО СЪМ ВИ ЧЕРНА  ЗАРАДИ ТЕЗИ ИЗЧЕЗВАНИЯ, НООО РАБОТАТА И УНИВЕРСИТЕТА МЕ ИЗЦЕДИХА ДО КАПКА И НЯМАХ ВРЕМЕ ЗА НИЩО ДРУГО. ПОНЕ ИЗПИТИТЕ МИ СВЪРШИХА И МОГА ДА СИ ВЗЕМА МАЛКО ВЪЗДУХ В ПОЧИВНИТЕ ДНИ ВЕЧЕ. 

НАДЯВАМ СЕ ТАЗИ ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ, И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО СПОРЕД ТИНА, МЕЧТИТЕ НА ДЖАВО СА НЕПОСТИЖИМИ, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖООЙЙЙЙЙ



*Джаво*

Не бях пиян, но слънцето пронизваше очите ми и ме дразнеше толкова сякаш бях. Мамка ти и слънце, сънувах толкова хубав сън, а ти трябваше да ме събудиш. Направих грешката да ги отворя, но веднага ги стиснах и се завъртях встрани. Ароматът на жасмин и майска роза отново ме лъхна и раздвижих нос и устни, защото нещо ме погъделичка. Вече наистина отворих очи и се стреснах щом видях жената в леглото ми. Примигах няколко пъти и скочих. Беше тя. Мамка му, този път наистина беше тя. Значи не е било сън. Тупнах отново на леглото и не можах да не протегна ръка, за да погаля голия ангел до мен. Позволих си да взема един рижав кичур и да го сложа над горната ѝ устна, за да изглежда като мустак и се нахилих. Това я погъделичка и веднага се намръщи. А, сега да видиш дали беше хубаво. Кичурът падна, но аз го вдигнах и бях на път отново да го сложа, когато две сини очи се облещиха и се кръстосаха, а ръката ми бе избита.

- Jebem ti mater. – измрънка. – Опитвам се да спя, пичко.

- Добро утро и на теб, lutkice. – разсмях се, а тя се намръщи. Това ме накара да се засмея отново и се приведох, за да я целуна, нещо, което явно тя грам не очакваше, защото се сепна, но много бързо ми отвърна. Сложих длан на корема ѝ, а тя качи крак върху моя, дърпайки ме по-близо. Ооо, това беше по-бързо от очакваното.

- Някой май е в настроение, а? – отдръпнах се колкото да се ухиля нагло, а тя просто ме хвана за тила и ме целуна отново. – Несвещени Аз, създадох чудовище. – промърморих между целувките, но се позовах на зова ѝ и тялото ми покри нейното.

...

Добре, можех да свикна с това. Определено не очаквах още щом се събуди да иска да правим секс, но бях изненадан приятно. Много повече от приятно. Но няма да лъжа, беше ми странно. Беше положила глава върху гърдите ми и аз я бях прегърнал, нещо което досега никога не бях правил, но ми се струваше правилно.

Besa e Djavo ("Да обичаш врага" №2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora