НЕКА СЕ ПРЕСТОРИМ, ЧЕ ТАЗИ ГЛАВА СЪМ Я КАЧИЛА ВЧЕРА И НЕ СЪМ СИ РАЗВАЛИЛА СТРИЙКА. НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО СЪМ ЗАРИНАТА ОТ КУРСОВИ И КОДБУЦИ И ИЗОБЩО НЯМА ДА Е ЛОШО ДА ЗАПОЧВАМ ДА РАБОТЯ ПО ТЯХ, НО ПРЕДПОЛАГАМ СТЕФИ И ТИНА СА ПО-ВАЖНИ ПОНЕ НА ТОЗИ МОМЕНТ...
ЕНИУЕЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОООЙЙЙ
*Дорунтина*
Не знам какво се случи, но когато той разбра, че не сме се пазили и е свършил в мен просто ми обърна гръб и излезе от банята, а от това му действие ми загорча. Дори и следоргазмената ми еуфория изчезна сякаш никога не я бе имало и единственото нещо, което можех да направя бе да се събера и да се изкъпя. Изстисках си косата и излязох от задимената душ кабина, повтаряйки си, че утре на всяка цена трябва да ида до аптеката и да си взема хапче. Не можех да кажа, че му се сърдя, защото аз бях също толкова виновна колкото и той, но пък и не можех да кажа, че се е случило кой знае какво. Не беше нещо фатално в крайна сметка, хората бяха измислили хапчета точно за такива ситуации. Очаквах да го заваря в стаята ми, когато изляза, но тя бе все така празна и вратата беше отворена, от което ставаше течение.
Преглътнах топката в гърлото си и я затворих. Извадих си чисти дрехи от гардероба и веднъж облечена се настаних на тоалетката си, за да се погрижа за косата си. Подсмърчах докато си мажех косата с олио и колкото и да си казвах да се стягам и че няма да плача заради него, не можех да се послушам и ми ставаше още по-гадно. И то не защото не ме беше пазил, а защото ме захвърли настрани и ме остави все едно бях някоя от онези евтини проститутки, с които той спеше преди мен.
На вратата ми се почука и аз побързах да изтрия сълзите си преди да кажа „влез."
- Ехо, какво става? Стефан защо излезе така бързо? – Йоана се появи и сбръчка вежди щом видя.
- Ще ми се да знам. – въздъхнах.
- Плакала ли си? – веднага ме позна. – Какво се случи? Скарахте ли се? – влезе вътре и затвори вратата след себе си. Седна на края на леглото, а аз посветих цялото си внимание върху това да реша косата си.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Besa e Djavo ("Да обичаш врага" №2)
RomantizmКак си паднал от небето, ти, Деннице, сине на зората! Как си отсечен до земята, ти, който поваляше народите? Исая 24:12 Съществуват два принципа, които никога не се нарушават: Беса и Канун Беса - клетва Канун - обичайно право, почиващо на принципа...