ЗДРАВЕЙТЕ, СЪРАТНИЦИ! КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ТИНА ИМА ЧУДЕН БОДИГАРД
ЕНИУЕЕЕЙ ЛОВВВ ЮЮЮ
ЕНДЖООООЙ
*Джаво*
Не очаквах наистина Адеми да се съгласи, но той го направи и сега чаках Дорунтина, защото трябваше да я карам някъде и вече петнадесет минути обикалях и гледах часовника си. Константине, Константите, как можа да ми го причиниш това, будалетино такава?
- Много ли ме чака? – сръбската реч ме накара да вдигна поглед и изобщо не трябваше да я оглеждам така, но...бях мъж все пак и един от най-големите ми пороци бяха жените. Хубавите жени. А, тя беше именно такава.
- Не, глупости. – прочистих гърло. – Е, готова ли си да тръгваме?
- Мхммм. – отметна рижавата си коса и мина пред мен, което беше най-голямата нейна грешка, защото сега очите ми бяха залепени за задника ѝ откопчах горното копче на ризата си, защото ме душеше. Това щеше да бъде много по-трудно отколкото предполагах.
Излязохме отвън и аз заобиколих колата и тръгнах да се качвам на шофьорското място. Вдигнах поглед и я видях да стои до другата врата и да чака и това ме накара да сбръчкам вежди.
- Какво? Няма ли да се качиш?
- А, ти няма ли да ми отвориш вратата?
Какво?
- Имаш две ръце така като гледам. Отвори си я. – погледнах я объркано, а тя се нацупи. Жени...
Качих се вътре, а тя все така чакаше. Е, ти наистина ли? Не, не, Константин наистина ми го наши здраво. Но и аз си бях виновен за това, че слушах мъртъвци. Отворих врата и слязох. Заобиколих я бързо и ѝ отворих вратата, а тя се усмихна доволно веднага и се качи вътре.
- Оооо, много мило. Благодаря ти, истински кавалер си ти.
Ма, моля ти се. Такъв кавалер бях, че ти беше бедна фантазията просто.
- Ма, как да не съм. – изръмжах тихо в отговор и затворих вратата преди отново да се кача. Запалих двигателя и датчикът за предпазния колан започна да пилка, което ме накара да погледна към нея.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Besa e Djavo ("Да обичаш врага" №2)
RomantizmКак си паднал от небето, ти, Деннице, сине на зората! Как си отсечен до земята, ти, който поваляше народите? Исая 24:12 Съществуват два принципа, които никога не се нарушават: Беса и Канун Беса - клетва Канун - обичайно право, почиващо на принципа...