Глава 45 - Дорунтина

724 74 6
                                    

ТРИ ДНИ ПОДРЕД? ТОВА НЕ МИСЛЕХ, ЧЕ СКОРО ЩЕ МИ СЕ СЛУЧИ, СЪРАТНИЦИ, НООО ЕТО ЧЕ ДОЖИВЯХМЕ ДА ГО ВИДИМ, ХД. 

ДНЕС ПЕСНИТЕ В ГЛАВАТА ЩЕ СА АЛБАНСКИ, СПЕЦИАЛНО ПОДБРАНИ САМО ДА КАЖА, И ТРИТЕ ГИ ИМА ПРЕВЕДЕНИ, ТАКА ЧЕ АКО СЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ МОЖЕТЕ ДА ПОГЛЕДНЕТЕ. 

ТА, ДА, ТОВА Е. 

АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА, ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ПРИЙОВИЧКА Е НАЙ-ДОБРИЯ ЧОВЕК НА СВЕТА, ЗА ДЕТО СИ ПИШЕ ИМЕНАТА НА МОДЕЛИТЕ В КЛИПОВЕТЕ. ОБИЧАМ Я ТАЗИ ЖЕНА!!


*Джаво*

Бяхме се успокоили вече и лежахме на дивана в пълно мълчание. Пушехме и гледахме и двамата в камината сякаш беше най-интересното нещо на света. Още чувах думите ѝ в главата си, не спираха да кънтят като камбана и се опитвах да свиквам с тях. Не можех да разбера това момиче. Винаги съм мислел, че е твърдоглава, но това...това граничеше с мазохизъм. Не знам какво толкова виждаше в мен, че да си заслужава цялата тази борба, но дано само не останеше разочарована после. Беше облегнала глава на гърдите ми, а следите от сълзи бяха видими по бузите ѝ. Сините очи бяха зачервени и подпухнали и фокусирани в танцуващия огън, който я къпеше в красива оранжева светлина. Цепениците горяха равномерно и припукваха приятно, а искрите летяха във въздуха.

- Вярно ли е? – тихият ѝ пресипнал глас разчупи тишината, разпростряла се помежду ни и аз сведох поглед към нея.

- Кое, mala? – прошепнах и погалих лицето ѝ с кокалчета на пръстите ми.

- Че ти ме спаси онази вечер?

- И това ли чу?

- Отговори ми. – извърна глава и се взря настойчиво в мен. – Искам да знам. Заслужавам да знам.

- И да ти кажа няма да промени нищо.

- Напротив. Ще промени много неща, защото от първия ден в който те видях имах чувството, че те познавам и си мислех, че си ти.

- Не променя нищо, защото това не беше геройски акт, lutkice. – признах.

- Защо не ми каза? – очите ѝ отново се насълзяваха.

- Спасих те само, за да покажа един среден пръст на баща ми. Иска ми се да беше някакъв геройски подвид, че ми е било жал за теб, че си невинна, но ще те излъжа. Стига, няма да плачеш повече.

Besa e Djavo ("Да обичаш врага" №2)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن