Глава 46 - Честит рожден ден!

511 72 2
                                    



МДААА, ПАК МЕ НЯМАШЕ ДЪЛГО ВРЕМЕ. ЩЕ ВИ СПЕСТЯ ПРИЧИНИТЕ, КОИТО ВЕЧЕ СИГУРНО ЗНАЕТЕ НАИЗУСТ. ИСКА МИ СЕ ДА КАЖА, ЧЕ СЕ ЗАВРЪЩАМ, НО ТОВА НЕ МОГА ДА ВИ ГО ОБЕЩАЯ И МОГА САМО ДА СЕ НАДЯВАМ ДО КРАЯ НА ГОДИНАТА ДА ЗАВЪРША ТАЗИ КНИГА МАКАР И ДА МИ СЕ СТРУВА ЛЕЕЕКО НЕПОСИЛНО, ЗАЩОТО ИМАМ ОЩЕ ОКОЛО ДВАДЕСЕТИНА ГЛАВИ ПО ПЛАН. С НЯКОЛКО ДУМИ - ПОЛОЖЕНИЕТО Е ТЕЖКО. 

НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ, И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ПАВЛЕ ЗАСЛУЖАВА НАГРАДА, ЗА ТОВА, КОЕТО УСПЯ ДА ПОСТИГНЕ. 

ЕНИУЕЕЕЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖООООЙ

          *Дорунтина*

Дните си минаваха безславно и така и тази година се изниза. За пръв път посрещахме Коледа без тати и без Тино и чувството беше отвратително. На никого не му беше до празнуване, дори и подаръци нямахме сили или желание да си разменяме. След Коледа пък дойде Нова година, но и нея посрещнахме – като всяка друга вечер, но всички си бяхме пожелали новата година да бъде по-хубава за нас и тате да се събуди. Това беше единственото нещо, което исках и щеше да бъде най-хубавия подарък, който бих могла да получа. Оптимистът в мен до последно се надяваше да се случи някакво коледно чудо и тате да отвори очи на двадесет и пети декември, но уви явно коледните чудеса не съществуваха.

Мама я беше ударило най-тежко и колкото да се опитваше да бъде силна заради нас виждах как е на предела на силите си. Дори напусна работа, за да може да се грижи за брат ми и да бъде до тате. Не спеше, не ядеше, единствено обгрижваше Дритон, когато не беше до болничното легло на тате, а когато беше там грижите за брат ми спадаха върху мен. Опитвах да се я отменя в каквото можех, както и баба, защото и тя не беше с всичкия си.

Давах всичко от себе си да се държа и Стефан много ми помагаше в това отношение, за което му бях изключително благодарна, въпреки че не му беше лесно с мен. Той беше моята скала през тези два месеца, винаги до мен дори и когато си изкарвах всичко на него. Някак си знаеше от какво имам нужда, когато ставах истерична. Цялото това напрежение избиваше в даден момент и си го изкарвах на него. Карахме се за щяло и не щяло. Всъщност аз се карах с него, а той мълчеше през цялото време, слушаше ми монолозите и ме прегръщаше. Без значение колко крещях и хвърлях по него неща, дори и за момент не си позволяваше да си отвори устата и да ме сложи на място, което реално заслужавах, защото той не ми беше виновен за нищо, но ми беше най-лесен да използвам като кошче за душевни отпадъци. Изчакваше ме да си излея всичко и после вече сядахме и говорехме. По-скоро той говореше, а аз кимах и му се извинявах за всичко, само за да може това да се повтори след няколко дни. Истината беше, че връзката ни беше единственото стабилно нещо на фона на всичко и аз пак намирах начин да я прецакам. А, до преди два месеца той си мислеше, че не ме заслужа, като истината беше, че аз бях тази, която не го заслужаваше. И напълно си давах сметка за това.

Besa e Djavo ("Да обичаш врага" №2)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant