1.Bölüm: ZAMANA KARŞI

8.3K 429 120
                                    

Ötenazi - Marceline

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ötenazi - Marceline

❥❥

20 Nisan 2023, 00.35, California.


Etraftan yükselen tezahüratların, bağırışların ve alkışların ardı arkası kesilmiyordu. Bitmek bilmeyen dövüşün tam ortasındaydım. Yalnızca kan ve ter kokan bu cehennemin tam olarak merkezindeydim. Evet, yanlış duymadınız, merkezindeyim. California'da, adı yüksek derecede duyulmuş olan GP boks kulübünde rakibimin ringe çıkmasını bekliyordum.

Bu tamamen ayarlanmış bir oyundu. Her şey yalan bir düzmeceden ibaretti. Karşıma çıkacak olan kadın önceden ayarlanmıştı. Sırf onu yenip yüksek mertebelere erişebileyim diye bana sahte bir rakip ayarlanmıştı. Onun yüzünü tam olarak görmesem de çelik kapının ardından beni izlediğini hissediyordum. Üzerimdeki yüzlerce göz benim için bir şey ifade etmiyordu. Buraya gelme sebebim olan adam, şu an beni izliyordu fakat emin değilim, bu sadece bir dürtüydü.

"Hadi bebeğim, göster gücünü!" Zenci bir adam bana doğru bağırdığında yüzümde oluşan sırıtmaya engel olmadım. İlk kez dövüşmeyecektim ama ilk kez bu denli heyecanlı hissediyordum çünkü California'nın en bilindik boks mekanlarından biri olan GP'deydim. Burada bir görev için bulunuyordum ama bu bile içimdeki heyecanı bastıramıyordu.

Sonunda yükselen tezahüratlar eşliğinde kapıdan birinin çıktığını gördüm. Beklediğim cılız bir kadın boksörken, benim karşıma geçen iri kadın dudak uçuklatıcıydı. Yüzünde tehlikeli bir gülüşle tam karşıma geçip gardını aldığında kaçınılmaz sona yaklaştığımı hissediyordum. O an onu gördüm, koca kaslı kollarını ringin tellerine yaslamış yüzündeki tehlikeli sırıtışla beni süzüyordu; bu adam, iki gün önce çarptığım adamdı.

İki Gün Önce, Türkiye, İstanbul.

Dudaklarımda ki kırmızı ruju taşırmadan tek hamlede sürmek benim için zevk vericiydi. Beyaz, askılı kısa elbisenin beli kalçama kadar açıktı ve bel boşluğumdan kalçama kadar uzanan kelebek dövmesini gözler önünde seriyordu. İnce topuklu ayakkabıları ayağıma geçirirken yüzümdeki o sinsi gülüşe engel olamıyordum. Dalgalı kahve saçlarım belimden dökülürken onları tek omzumda toparlayıp aynadan yarattığım o muhteşem görüntüyü izledim. Boyum zaten yeterince uzundu ama yine de topuklular sayesinde birkaç santim daha uzuyordum.

Telefonumu açıp bana yaklaşık yarım saat önce gelen mesaja bakıp yeniden güldüm.

Seninle gönül eğlendirdi, benimle evleniyor bebeğim. Seni de bekleriz. (Konum 📍)

KRONİK (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin