30.Bölüm: KATİL (I. KİTAP FİNALİ)

3.5K 257 255
                                    

İşte geldim, buradayım.

Doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim canlarım, iyi ki varsınız, nice sizli yıllara. 😋

Oy ve satır başı yorumlarınızı
bekliyorum. <3

Hayat garipti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayat garipti. Tam her şeyden ümidini kestiğin o anda, bir ışık yakardı ama o ışığı yönetebilmek güçtü; ya ışık gözlerimizi kamaştırıp yolumuzu engelleyecekti ya da yürüdüğümüz yolu ardımızdan aydınlatarak desteğini en iyi şekilde sağlayacaktı.

Şimdi ışık onun gözlerinin tam olarak içindeydi. Kocaman gülümseyerek geriye çekildiğimde gözlerinin en içine baktım, o da gülümsedi, yanaklarında oluşan çukurlarla birlikte bedenimi yere indirdiğinde dudaklarını tuttuğu elimin üzerine bastırdı. Kalbim kelebeklerle doldu.

"Kazanan," diye bağırdı sunucu büyük bir coşkuyla, elini kaldırıp Cengiz'i gösterdi. "Ringlerin kralı, hepimizin de desteklediği üzere Cengiz Ertekin oluyor! Kurt adam ikinci kez Turnuva'yı kazanarak bizi yanıltmıyor ve ikinci kez buradan şampiyon olarak ayrılıyor!"

Alkışlar yükseldi, ıslıklar ve ardı arkası kesilmeyen tezahüratlar. Sunucu, Cengiz'in yumruğunu kaldırdığında parmak boğumlarından süzülen kanlar koluna doğru aktı. Sert ifadesiyle etrafa bakınıyordu ve o esnada Ateş'le göz göze geldiklerinde, Ateş'in gülümsediğini gördüm, Cengiz ise beni yanıltarak ilk kez ona tebessüm etti.

Sunucudan kolunu çekti, onu destekleyenlerin gür sesi salonu inletirken elimi tuttuğu gibi ringden inerken beni de peşinden sürükledi. İçimdeki rahatlamayla peşinden gidiyordum, koridoru geçip odasına girdiğimizde kapıyı kapatır kapatmaz yeniden boynuna atladım. "Çok iyiydin, mükemmeldin, beni bırakmadın, söz verdin ve sözünde durdun koca ayı!"

Kolları sıkıca bedenime sarıldığında ayaklarımı yerden kesti. "Sen olmasaydın da bu kadar direnebilir miydim bilmiyorum. Bana güç veriyorsun kedicik."

Dudaklarımı boynuna bastırdım ve başımı kaldırdığımda yanağını avuçlayarak hevesle gözlerinin içine baktım. "Şimdi biz buradan kurtulacak mıyız Cengiz, bitti mi yani her şey? Eve dönebilir miyiz?" Gözlerimin içine derin derin bakarken başını salladı, bugün o gamzeleri ikinci kez gözlerimin önüne geldiğinde iç çektim. "Delireceğim, seni içime sokmak istiyorum!" dedim mutlulukla yanağını öperken.

"Beni içine alabileceğini sanmıyorum," dedi arsızca. Kocaman açılan gözlerimle yüzüne baktığımda küçük bir kahkaha attı.

"Ahlaksız adam," dedim gülerek. "İyice terbiyesiz bir kurt olmaya başladın sen, kulağını çekmek lazım."

KRONİK (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin