25.Bölüm: PİYONLAR

3.4K 264 101
                                    

Oy ve yorumlarınızı unutmayın, keyifli okumalar.

Şarkı; 2Pac - Till I Die (ft. Eminem)

Tüm kalbimde hissettiğim endişe her geçen saniye artıyordu sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tüm kalbimde hissettiğim endişe her geçen saniye artıyordu sanki. Kazandığımız zafere bile sevinemeden yine kaybeden biz olmuştuk çünkü Cengiz yalnızca kendini değil, başkalarının kurtuluşunu da önemsiyordu. Dışarıdan bakıldığında duygusuz bir adam gibi görünse de aslında pamuk gibi bir kalbi olduğunu, onu gerçekten tanımayan hiç kimse anlayamazdı. Şimdi daha iyi anlıyordum, o olduğu kişi değildi hatta olmak istediği kişiden fazlasıyla uzaktaydı.

Hangimiz aslında olmak istediğimiz kişi olabilirdik ki bu hayatta? Kime gerçekten gülüyordu bu zalim hayat, kimi bağrına basıyordu ya da kimi kollarıyla sarıyordu?

Bizim onunla oturup sıradan şeyler konuşabilecek zamanımız olmamıştı hiç ama sanki onu yıllardır tanıyormuşum gibi hissetmekten de kendimi alıkoyamıyordum.
Hayatımızın her günü ayrı bir çıkmazdı ve biz her şeye rağmen yolumuzu bulup, birbirimizin kollarına kavuşuyorduk.

Kim bilir ne zaman yeniden görecektik birbirimizi, bilmiyordum ama şimdi gideceğini de hissedebiliyordum. Ateş, sedye ile ringden indirilirken Raskon'un öfkesi sanki her dakika daha da artıyordu. "Kefil olduğun adamın haline bak," dedi Cengiz'e yaklaşarak. Sesindeki sert tını beni korkutsa da, Cengiz hiç etkilenmemiş gibi gözlerini ona çevirdi.

"Bu senin sorunun, demek ki iyi eğitilmemiş."

Raskon, yumruğunu sıkarken arkasından seslenen kardeşine çevirdi başını. "İyi bir başlangıçtı," dedi Jashon, keyifli ifadesiyle. "Yarın ikinci dövüşte görüşürüz kardeşim." Keyifli bir kahkaha attığında Raskon'un omzuna iki kez dostça vurarak yanından geçip gitti ve onun gidişiyle adamları da peşine takılıp çıktığında, daha da gerildim.

"Bunun bedelini en az Ateş kadar sen de ödeyeceksin!" diyerek adamına işaret verdi Raskon. Adamı paltosunu arkasından üzerine giydirdiğinde burnundan soluyordu.

Cengiz rahattı. "Altından kalkamayacağım hiçbir şey yok," diyerek kollarını arkasında bağdaştırdı, bu hareket kendine duyduğu özgüvenin biraz da kanıtıydı aslında. "Ateş'i dövüştürmeni istedim çünkü bir şeyi test etmem gerekiyordu. Ricky'in çok önceden ringe çıkacağını biliyordum, bir şeyden emin olmak istedim o kadar." Raskon kaşlarını çattığında ben de oldukça şaşkındım. "Bedel ödetmeden önce bize biraz müsade et moruk, benimle sonra oynarsın."

KRONİK (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin