26.Bölüm: ÇARESİZLİK ÇUKURU

2.9K 252 113
                                    

Sınırımız dolmadı ama yazarınız sizi
bölümüz de bırakmadı çünkü sizi çok ama çok ama çok seviyorummm.

Başlamadan evvel oy verip, satır başı yorum yapar mısınız?

Şarkı; Emir Can İğrek - Zemin

Keyifli okumalar dilerim.

Hissettiğim korkuyla titreyen kirpiklerim ve basit bir deprem şiddetinde sarsılan bedenim bir yana dursun, sanki zihnim işlevini yitirmiş gibi duraksamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hissettiğim korkuyla titreyen kirpiklerim ve basit bir deprem şiddetinde sarsılan bedenim bir yana dursun, sanki zihnim işlevini yitirmiş gibi duraksamıştı.

Dudaklarımın arasından tek bir söz bile çıkmıyorken, nefes almakta zorlandığımı hissediyordum hatta nefes bile alamıyordum. Saatler öncesine kadar deli gibi araştırma yaptığım, korkudan ekrandan bile uzakta tuttuğum adam şimdi omzumu tutuyordu. Yüzüme vuran tehlikeli nefesi, cehennemin kapılarını aralayan karanlık kadar yakıyordu beni ve şeytanı aratmayan simsiyah gözleri benden bir cevap alamayınca kısılmış, çenesi belli ki sinirden seğirmişti. "Konuş," dedi yüzüme doğru biraz daha eğilerek. "Sen Cengiz Ertekin'in yanındaki kadınsın, onun hemşiresi misin?" Kocaman açıldı gözlerim, bu kadar şeyi bilmesine şaşırmama fırsat vermeden devam etti. "Onun için değerli olmalısın. Sizi gördüm, sarılıyordunuz, yoksa yatıyor musunuz?"

Omzumu geriye çekerek elini ittirdim. "Sen kim köpek oluyorsun da benimle böyle konuşuyorsun, adi herif!"

Küfürüme sinirlenmesini beklerken sırıttı. "Çok açılma, onunla birlikte sen de boğulursun çünkü yarın son dövüşte onu öldürürken doğru tarafı seçmeni isterim." Yutkunduğumda üzerime doğru adımladı. "Ben açık sözlü bir adamım; seni beğendim, istiyorum. Eğer tarafımı tutarsan dövüşten sonra buradan birlikte ayrılırız ve sen de benim sayemde hala yaşıyor olursun."

Sözleri içimde büyük bir öfke oluşturdu. Suratına sert bir yumruk geçirmek istesem de kendimi tuttum. "Herkesi kendin gibi basit zannetme, bu kadar taraf değiştirici olsaydım onun yanında olamazdım zaten."

Keyifle gülerken başını salladı. "Anlaşılan yalnızca yatmıyorsunuz, aranızda daha fazlası olmalı hemşire, yanılıyor muyum?"

Bir kez daha yutkunma gereği duyduğumda gözlerimi kaçırdım. Cengiz'le aramda herhangi bir şey var mıydı? Benim için yaptıklarını görüyordum ama gerçekten de benim ona karşı hissettiğim, anlamadığım kadar mükemmel duygularım karşılıklı mıydı? Hiçbirini bilmiyordum, sadece ona kapılıp gidiyordum ve aramızda ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Sessizliğimden faydalanarak "Sana daha fazlasını verebilirim," dedi. "Onun sunduğu, verdiği her şeyin daha fazlasıyım. Seni böyle düşündürmem, seni beğendim."

KRONİK (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin