Chapter 3

2.3K 126 13
                                    

|Edited|

Elena's POV:

"Ľudia,vážne,zabite ma." zastonala som,sadajúc si na naše pravidelné miesto.Melody a ja sme sedeli v strede kafetérii s našimi ďaľšími dvoma blízkymi kamarátkami,Rebeccou a Candice.

Rebecca bola odvážne dievča s blonďavými,kučeravými vlasmi a svetlo hnedými očami.Je jedna z roztleskávačiek,ale nie je štetka.Rebecca je tiež známa ako Becca.Je jedna z najsmieštnejších ľudí čo poznám a v škole je priemerná.Candice má tmavohnedé vlasy ktoré dosahujú na jej ramená s ofinou, ktorá trocha zakrýva jej tmavohnedé oči.Je hanblivá,ale keď sa s ňou zblížite,je veľmi hlučná.

"Čo sa deje?" Becca sa spýtala a žula svoj šalát.

Povzdychla som si,dávajúc si môj podnos dole a sadla som si na stoličku vedľa Melody a Candice. "Vieš o tom anglickom projekte čo nám dal pán H. ktorý prideľuje každý rok?" spýtala som sa a oni prikývli. "Hádajte kto je môj partner."

"Kto?" všetky tri sa spýtali.

"Harry Styles." zastonala som,zdvíhajúc môj Vitamin Water a napila som sa.

Dievčatám sa rozšírili oči. "Niet divu,keď má svôj pohľad len na tebe." Melody sa uškrnula.

Zamračila som sa zmätene a prikývla s hlavou na stranu.Otočila som si hlavu a videla som kučeravého chlapca,ktorý na mňa zízal.Sedel na ľavej strane kafetérii s jeho kamarátmi.Bol obklopený s ďaľšími štyrmi chalanmi.Jeho zelené oči zízali na tie moje modré,nepatrný úškrn bol na jeho tvári. Zmizne niekedy ten úškrn?!

Prekrútila som očami,otáčajúc sa k mojim kamarátkam. "Je tak otravný." povedala som,nabrala som si jedlo a zjedla som to.

"Ale sexy." Candice sa uškrnula.

Zavrčala som. "A teraz máme spoločne pracovať na tom skurvenom projekte."

"Do kedy to treba spraviť?" spýtala sa Becca.

"Do troch týždňov." odpovedala som. "Ale chcem to dokončiť a skončiť s tým tak rýchlo, ako je to len možné."

Melody sa zarehotala. "Veľa šťastia s tým." povedala,čo spôsobilo že som do nej lakťom drgla.

***************

Bol čas ísť domov a tak som išla ku skrinke,aby som si zobrala veci.Otvorila som ju,vybrala som si učebnice ktoré som potrebovala a vložila učebnice,ktoré som nepotrebovala.Keď som bola hotová,tak som zavrela skrinku.Poskočila som keď som uvidela Harryho,ako sa opiera o skrinku,ktorá bola vedľa mojej.

"Čo chceš?" zasupela som a hľadala som kľúče od môjho auta,v mojej taške.

"Chcem spraviť ten projekt." povedal Harry. "Takže môj dom alebo tvoj?"

Prestala som hľadať kľúče a pozdvihla som na neho obočie. "Prepáč?" spýtala som sa.

Harry prekrútil so svojimi zelenými očami. "Mali by sme ísť do môjho domu alebo do tvojho,aby sme začali s tou vecou?"

Zahryzla som si do jazyka a moja čeľusť bola zaťatá. "Môj dom." povedala som jednoducho,pred tým ako som vyšla z dverí a išla ku parkovisku.

Mohla som počuť Harryho kroky ako za mnou išiel.Vydýchla som si keď išiel ku svojmu autu.Nastúpil si na miesto vodiča ako som si aj ja nasadala na miesto vodiča.Naštartovala som a obaja sme vyšli z parkoviska.Harry ma nasledoval dole cestou keď sme išli k môjmu domu.Keď sme sa tam dostali,zaparkovala som auto na prázdne miesto a Harry zaparkoval svoje Volvo za mnou.Vyšla som z auta ten istý čas ako on a prichytila som ho, ako sa pozerá na môj dom.

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Where stories live. Discover now