Elena's POV:
"Úplne sa zbláznila." Harry povedal. "Nesrandujem."
Bola som s ním,so zvyškom chalanov a Melody u Harryho doma a leňošili sme.Anne bola vonku s Robinom,takže sme mali dom pre seba. "No,ide sa vydávať." povedala som mu. "Či je to jej prvá svadba alebo druhá,je to celkom veľká vec."
"Anne to pravdepodobne chce mať extra špeciálne." povedal Louis.
Harry prikývol.Zachytila som na sebe Melodin pohľad a na jej tvári bol široký úsmev. "Čo?" so smiechom som sa jej spýtala.
"Hádaj čo je zajtra." zaspievala.
Zamračila som sa na ňu a ostatný tiež vyzerali zmätene. "Um,sobota?" povedala som,ale vyznelo to ako otázka.
"Nie." povedala. "Ty a Harry budete mať mesačné výročie!"
Moje pery sa pootvorili a vytvorili písmeno 'o'. "Ľudia toto ešte stále oslavujú?" Harry sa spýtal a rukou mi prešiel cez moje dlhé vlasy,pretože som moju hlavu mala v jeho lone.
Zayn pokrčil ramenami. "Kto vie? Aspoň konečne môžme povedať,že máš dievča." povedal s úškrnom.
Harry zdvihol vankúš a hodil ho na Zayna,kým sa ostatní smiali. "Takže,budete vy dvaja niečo robiť?" Liam sa spýtal z druhého gauča,sediac vedľa Zayna.
"Ohh,už viem." vzrušene som povedala.Zdvihla som hlavu a posadila sa. "Mohli by sme ísť do Pinkberry." povedala som Harrymu.
Každý sa zasmial keď sa Harry uškrnul. "Máš rada to miesto,že?"
Zachichotala som sa a prikývla. "Som hladný." Niall povedal.
"Choď navštíviť kuchyňu." Harry sa zasmial.
Zrazu sa každý postavil a utekali do kuchyne,nechávajúc mňa a Harryho osamote.Postavila som sa,aby som išla do kuchyne,ale Harry ma zastavil.Chytil mi ruku,otočil ma a pobozkal.Bola som vyvedená z mieri z jeho náhleho správania,ale pobozkala som ho späť.Moje ruky si premiestnili dozadu jeho hlavy a moje prsty sa zaplietli do jeho vlasov.Harry pohol hlavou a bozk prehĺbil.Jeho ruky držali obe strany môjho krku a ďalší hlas sa ozval.
"Ew! Prestaňte sa olizovať!" Louis vykríkol.
Namiesto toho aby ma nechal sa odtiahnúť,Harryho ruka prešla dozadu mojej hlavy,takže som sa nemohla pohnúť a pokračoval v bozkávaní. "Vážne? Ja tu jím!" Louis zakňučal.
Harry sa do bozku uškrnul keď jeho jazyk vošiel do mojich úst.Môj pravý ukazovák si zobral Harryho kučeru kým som ho bozkávala. "Keď sa povraciam,hodím to na Harryho." Louis vyhlásil.
Odtiahla som sa od Harryho so smiechom,keď sa na mňa uškrnul a ja som sa otočila,aby som sa pozrela na Louisa. "Prepáč,Lou." ospravedlnila som sa a sladko som sa na neho usmiala.
Louis pokrútila hlavou a zúžil na mňa jeho modré oči. "Máš šťastie,že si pekná." povedal mi.
Môj úsmev sa rozšíril. "Vieš,že ma zbožňuješ." povedala som.
Pokrútil očami a mierne sa zasmial. "Áno,áno." zamrmlal a do úst si dal nejaké lupienky.
***********
"Koho je táto košeľa?" otcove oči sa na mňa zúžili.
Zamračila som sa,keď som sa na seba pozrela.Mám na sebe jednoduchý biely tank top,modré skinny jeansy a hnedé topánky.Moje vlasy sú zapletené do rybacieho vrkoču.A na vrchu môjho tank topu je Harryho košeľa,ktorú mi požičal s rukávmi vyhrnutými.
"Oh,je moja." zaklamala som.Nepochybne otec vie,že košeľa nie je moja.
"Je na teba trocha veľká." povedal a usrkol si z kávy.
"Nie,nie." nervózne som povedala. "Toto je,uh,dnešný štýl." nemôžem povedať otcovi,že mám na sebe Harryho košeľu-bol by príliš nahnevaný.
"Tak dobre." prikývol. "Kam ideš?"
"K Melody." odpovedala som. "Musím jej pomôcť s projektom." otec prikývol predtým než sa otočil. "Tak ahoj." zamrmlala som si popod nos.
Vyšla som z domu,nastúpila do auta a odišla.Neišla som k Melody.Vlastne som išla k Harrymu.Zavolal ma k nemu,pretože ma Anne na niečo potrebuje,takže som sa rýchlo pripravila.Zaparkovala som na jeho príjazdovej ceste,vypla som motor a prešla ku vchodovým dverám.Zazvonila som a otvoril mi Harry,ktorý na sebe mal čierne šortky,ktoré siahali po jeho kolená,botasky a biele tielko.Moje oči sa nad ním mierne rozšírili- alebo no,nad jeho bicepsmi.
"Ahoj." usmial sa a pobozkal ma,kým som vkročila dnu.
"Ahoj." odpovedala som. "Ty,uh,ideš do posilovne?" spýtala som sa a prezrela si jeho outfit.
Pokrútil hlavou a z čela si zotrel pot. "Vlastne som sa práve vrátil." povedal mi a zavrel dvere. "Keď som sa vrátil,mama mi povedala aby som ťa zavolal.Ale nepovedala mi prečo."
Prikývla som. "Kde je?" spýtala som sa.
"V kuchyni." Harry odpovedal.Potom sa na mňa pozrel a na jeho ružových perách sa zjavil úškrn. "To je moja košeľa?"
"Možno." usmiala som sa.
"Vyzerá na tebe dobre." mrkol a znova ma pobozkal. "Idem si dať sprchu."
"Pretože smrdíš." spravila som grimasu.
"Zlato,ty a ja vieme,že si myslíš,že je to sexy." mrkol predtým než vyšiel hore schodmi.
Prekrútila som očami predtým než som išla do kuchyne.Uvidela som Anne,ktorá sedela na stoličke,kým niečo robila na počítači. "Dobrý deň,Anne." usmiala som sa a sadla si vedľa nej.
Pozrela sa na mňa a usmiala sa. "Elena,tu si!" usmiala sa. "Potrebujem tvoju pomoc."
"Samozrejme,s čím?" spýtala som sa.
"So svadbou." Anne odpovedala a jej úsmev sa rozšíril. "Rozmýšľala som nad tým,či by si nechcela byť družička? Gemma bude hlavná družička a potrebujem ešte tri družičky.Chcela by si byť jedna z nich?"
Môj úsmev sa rozšíril,ak je to možné. "Naozaj? Chcete aby som bola vaša družička?"
Anne prikývla a usmiala sa. "Áno." povedala. "Nikdy som Harryho nevidela s dievčaťom.A môžem definitívne povedať,že si tá pravá.Tak,čo na to povieš?"
Prikývla som a usmiala som sa. "Rada by som bola,Anne." povedala som. "Aké šaty by ste chceli?"
"No,ešte budem musieť ísť do obchodu so šatami." začala. "Ale najprv družičky.Premýšľala som nad tým,pretože to bude jarná svadba."
Otočila laptop,takže som videla na obrazovku.Pozrela som sa na šaty a okamžite som si ich zamilovala.Boli to šaty,ktoré mali tenké pásiky.Na páse mali sivý dizajn a končili nad kolenami.Boli krásne.
"Páčia sa mi." usmiala som sa. "Kto budú ďalšie dve družičky?" spýtala som sa.
"Premýšľala som nad Louisovou mladšou sestrou,Lottie a Zaynovou staršou sestrou,Doniyou." Anne povedala. "Sú to milé dievčatá,budú sa ti páčiť."
Usmiala som sa. "Nemôžem sa dočkať,kedy ich stretnem."
Anne a ja sme sa rozprávali o jej svadobnom pláne asi desať minút,kým sme nezačuli kroky,ktoré viedli dole zo schodov.Otočili sme sa a do kuchyne vstúpil Harry.Mal oblečené nohavice a čierne tričko Ramones,jeho vlasy boli vlhké. "O čom sa rozprávate dámy?" spýtal sa.
"O svadbe." Anne sa vzrušene usmiala. "Spýtala som sa Eleny,či by nebola družička."
Usmiala som sa keď sa Harry usmial. "Kedy bude svadba?" spýtal sa.Prešiel ku mne,jeho ruky sa obmotali okolo môjho krku,keď stál za mnou a jeho bradu si oprel o moje rameno.
"V apríli." Anne povedala.Hrýzla si spodnú peru a usmiala sa. "Apríl dvadsiateho-štvrtý."
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...