Harry's POV:
Nanešťastie náš pobyt v Paríži skončil.Pristáli sme v Holmes Chapel pred niekoľkými hodinami a ležal som na posteli,snažiac sa zaspať.Cítil som sa unavene,neviem prečo a jediné čo som chcel bolo spať.Mama nebola doma,takže som tu bol sám.Ako som ležal na chrbáte v mojej posteli,zízajúc na strop,myšlienky mi prebehli hlavou.
Elena bola jediná vec,ktorá bola v mojej mysli.Jej vlasy,jej oči,jej úsmev,jej všetko.Bola perfektná.Miloval som byť s ňou.Spôsobovala,že som sa cítil šťastne a bola jedna z mála,ktorá sa o mňa skutočne zaujímala.Cítil som sa zmätene keď som bol s ňou a úprimne mám rád ten pocit.Je sranda byť s ňou.Elena je milá,láskavá a smiešna.Milujem keď ma objíme a pobozká ma,nechávajúc ma túžiť po viac.Cítil som sa s ňou tak dobre.Cítil som sa šťastnejšie než predtým.Chodila ku mne,pretože odkedy neviem spať,byť s ňou bola jediná vec,ktorú som chcel.
Zrazu boli moje myšlienky prerušené niekým,kto klopal na vchodové dvere.Zmätene som sa postavil a zišiel po schodoch.Otvoril som dvere a moje oči potemneli keď som uvidel osobu pred dverami.Nebol to nikto iný než Des.
"Čo tu robíš?" vypľul som a kľúčku som držal silnejšie.
Des vošiel a ramenom do mňa udrel,keď vstúpil. "Kde máš dievča? Už si ju onudil?" uškrnul sa a otočil sa na mňa.
Moja čeľusť sa zaťala. "Je doma.A som rád,že nie je blízko teba."
"Aw,no tak,synak." Des srandovne našpúlil pery. "Len by som chcel Elenu spoznať.Vyzerá ako zaujímavá,mladá žena."
Znechutene som sa na neho pozrel a hnev sa vo mne varil.Pristúpil som k nemu bližšie a ruky som dal do pästi. "Nebudeš sa približovať k Elene."
"Oh áno?" Des sa vysmieval a pozdvihol obočie. "Kto ma zastaví? Ty? Si len malé decko."
"Vypadni odtiaľto." vypľul som cez zaťaté zuby. "Predtým než z teba vymlátim dušu."
"Nesnaž sa správať ako hrdina,chlapče." zízal na mňa a jeho vlastná čeľusť sa zaťala kým sa na mňa pozeral. "Lebo ťa prinútim zjesť tie slová."
Predtým než by som mohol odpovedať,Des zdrapil golier môjho trička a hodil ma cez miestnosť.Zavrčal som keď som padol na zem a potom sa postavil na nohy. "Si až taký kokot,aby si sa ukázal v mojom dome len preto,aby si ma zbil?" zasmial som sa.
Desove oči sa zúžili. "Som len kokot,aby som ti dal lekciu,chlapče." odpľul si keď si to ku mne namieril.
Elena's POV:
Zaparkovala som pred Harryho domom a vypla motor.Vyšla som z auta,rukou som si prešla cez vlasy a podišla som ku vchodovým dverám.Keď som sa chystala zaklopať,počula som hlasné buchnutie čo spôsobilo,že som poskočila.
"Harry?" zvolala som,znepokojená čo sa deje.
Namiesto odpovede sa ozvalo ďalšie buchnutie.Pootočila som kľúčkou,vošla som dnu a z mojich pier vyšlo lapanie po dychu.Pohľad predo mnou bol šokujúci.Des držal Harryho za golier jeho trička a mal ho natisknutého oproti stene.Harryho hľava sa ku mne hneď stočila s rozšírenými očami,medzitým čo sa Des len uškŕňal,stále držiac Harryho.
"Ah,tu je dievča,o ktorom sme sa rozprávali." premýšľal a pozrel sa na mňa.
Cítila som sa akoby vzduch v mojich pľúcach zmizol,keď sa na mňa pozeral.Des náhle pustil Harryho čo spôsobilo,že spadol na zem a podišiel ku mne.Prehltla som knedlík v mojom krku,keď sa muž týčil nad mojim telom,presne ako to robí jeho syn,ale s týmto mužom sa necítim v bezpečí.Desova pravá ruku sa nadvihla a pohladila moje líce.Ustúpila som od jeho chladného dotyku a hrýzla som si do líca,keď som sa snažila nevzlykať.
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...