Chapter 16

1.6K 94 2
                                    

Elena's POV:

Keby som povedala že som unavená,je to pochopiteľné.Tyler a Gemma mali pre neznámy dôvod,let o štryri tridsať ráno.Tyler ma zobudil o štvrtej aby sa so mnou rozlúčil.Potrebujem neprerušený spánok bez toho aby ma niekto zobudil pretože budem mŕtva a unavená.Presne tak sa teraz cítim.Cítim sa unavene a jediné čo chcem robiť je spať.Zo skrinky som si vybrala učebnice,zatvárajúc ju aby som sa čelom oprela o studený kov.Povzdychla som si.

"Vyzeráš ako mŕtvola." známi hlas ma provokoval.

Moja hlava sa zdvihla a pozrela som sa na chlapca. "Pretože to je spôsob ako privítať svoju priateľku." sakrasticky som povedala.

Harry si hrýzol spodnú ružovú peru keď sa roztomilo usmial. "Dnes vyzeráš rozkošne." dal mi kompliment.

Prekrútila som očami. "Pekná záchrana." povedala som a batoh som si dala na rameno.

"Prečo si taká unavená?" Harry sa zasmial.

"Tyler ma zobudil o štvrtej aby sa so mnou rozlúčil." povedala som. "Potrebujem niečo čo ma vzbudí."

Úškrn sa vytvoril na Harryho perách keď sa ku mne priblížil a jeho pery pritisol na moje.Usmiala som sa do bozku a odtiahli sme sa. "Vzbudilo ťa to?" spýtal sa,držiac si pásik na jeho batohu,ktorý bol na jeho ramene.

Usmiala som sa a prikývla. "Rozhodne."

*********************

"Dnes večer sa u mňa navečeriaš." Harry mi oznámil poza mňa,spôsobujúc že som sa otočila a pozrela na neho.

Po škole sme boli u mňa doma.Oddychovali sme v obývačke,jedli a pozerali filmy.Pozrela som sa na Harryho a zamračila som sa. "Čo?" spýtala som sa ho.

Harry sa zasmial,sadajúc si na gauč. "Mama ťa pozýva na večeru."

Pozdvihla som obočie,sadajúc si vedľa neho a nohy som si zastrčila pod moje stehná. "Prečo?" lakeť som si oprela o hlavu gauča keď sa moja dlaň opierala o moje líce,pozerajúc sa na Harryho.

Pokrčil ramenami. "Niečo o tom aby ťa oficiálne spoznala."

Zamračila som sa. "Ale ona ma už..." zastavila som sa.

"Áno,ale tento raz ako moja priateľka." vysvetlil. "Nepozeraj sa na mňa,ja neviem čo sa deje v maminej hlave."

Zasmiala som sa,ale prikývla,súhlasiac s večerou.Bolo by milé nevečeriať sama v obývačke.Keď sme s Harrym sedeli a pozerali film,zrazu si ma priatihol a posadil do jeho lona,rukami obmotanými okolo môjho pásu.Môj chrbát sa opieral o jeho hruď a jeho tvár bola skrytá v záhybe môjho krku.Jeho kučery ma šteklili na líci.Pozerala som film keď som pocítila ako Harryho pery bozkávajú môj krk.Moje srdce divoko bilo v mojom hrudníku.Harry bol pravdepodobne jediný chalan,ktorý ma prinútil cítiť to čo cítim.

Cítila som ako Harryho pery prechádzajú z môjho krku hore.Išli hore a Harry mi pobozkal čeľusť.Moje oči sa triaslavo zavreli,pretože sa mi páčil pocit Harryho pier oproti mojej pokožke.Mierne som zastonala,otáčajúc moju hlavu a plne som ho pobozkala.Cítila som ako sa do bozku uškrnul keď sa naše pery pohybovali.Ako som sedela v jeho lone a moja hlava bola natočená,Harry ma zdvihol bez námahy,neprerušujú nás bozk,môj chrbát sa dotýkal gauča.Vzášal sa nado mnou,ruky pridržiavac pri mojom tele.Moje ruky boli okolo jeho krku keď ma jeho zuby jemne hrýzli do spodnej pery.

Yup.Bozkávajúc ho bola istá závyslosť.

******************

Zastavili sme pred Harryho domom a rukou som si prešla cez moje zvlnené vlasy.Na sebe som mala bledomodré letné šaty ktoré končili nad mojimi kolenami a moje hnedé topánky.Vyšla som z Harryho Volva,kráčajú k vchodovým dverám a vstúpili sme.Okamžite som zacítila vôňu lasagní.Presne v tedy sa objavila Anne.Mala na sebe tmavo tyrkisovú blúzku s jeansami a čiernymi topánkami.Jej dlhé čierne vlasy padali na jej chrbte a ramenách,vyzerajúc krásne.

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora