Chapter 30

1K 80 2
                                    

Elena's POV:

Anneina svadba bola o niekoľko hodín a bola som už oblečená.Otec bol mimo mesta pre ďalšie seminárky,takže nevie,že som odišla.Moje vlasy boli natočené a vedľa mojej izby bola Anne,ktorá sa pripravovala.Bola som v izbe s Doniyou a Lottie,ktoré boli ďalšie dve družičky,Doniya sa na mňa usmiala.

"Takže ty a Harry,huh?" spýtala sa.

Lottie sa na nás pozrela a ja som sa začervenala. "Áno." zamrmlala som.

"Ako dlho?" Lottie sa spýtala s úsmevom.

"Okolo troch mesiacov." povedala som a pramienok vlasu som si zastrčila za ucho.

"Ste spolu rozkošný." Doniya ma uistila. "Harryho poznám už nejakú dobu,pretože je kamarát s mojim bratom.Je to tvrdý chalan a nikdy som ho s dievčou nevidela.Ale myslím,že s ním zostaneš dlho."

Znova som sa začervenala,mrmlajúc vďaka.Bol čas odísť a pozreli sme sa na Anne.Bola hrozne krásna.Jej sneho-biele šaty padali až k jej nohám a jej vlasy boli krásne natočené,make-up mala spravený profesionálne.Odišli sme do kostola a obrad sa začal.

Harry's POV:

"Zabávaš sa?" spýtal som sa Eleny,ktorá sa smiala a rozprávala s Melody a Eleanor.

Boli sme na svadobnej hostine.Obrad prebiehal ľahko a teraz na svadobnej hostine sa každý rozprával a tancoval.Melody a Eleanor tu boli ako Zaynov a Louisov doprovod.Louis sa jej konečne spýtal,či si s ním nevyrazí a myslím,že sú oficiálne spolu.

Elena sa ku mne otočila a usmiala sa na mňa. "Áno." usmiala sa. "A ty?"

Usmial som sa. "Áno." povedal som. "Som šťastný pre mamu a Robina."

Elena sa usmiala späť a jej ruky sa obmotali okolo môjho krku. "To je dobré vedieť."

Usmial som sa na ňu a jemne som ju pobozkal. "Čo hovoríš nato,že by sme odtiaľto odišli?" zamrmlal som jej do ucha a hrýzol som jej do lalôčku.

Elena sa roztomilo zachichotala. "Nemôžme len tak odísť z Anneinej svadby."

"Oh,môžme." chrapľavo som zašepkal. "Okrem toho,odchádzajú na medové týždne."

Elenine modré oči sa vpili do mojich predtým než sa poobzerala a potom sa na mňa pozrela. "Fajn." prekrútila očami.Môj úsmev sa rozšíril,preplietol som si s ňou ruky a odišli sme zo svadobnej hostiny. "Kam presne ideme?" Elena sa spýtala so smiechom.

Dostali sme sa do môjho auta a zavreli sme dvere. "Do môjho domu."

Elena's POV:

Dostali sme sa do Harryho domu a jeho pery sa od mojich neoddelili kým zatváral vchodové dvere.Moje nohy boli obmotané okolo jeho trupu,ruky zamotané v jeho vlasoch,kým Harryho ruky boli pod mojimi stehnami,pridržiavajúc ma hore.Kým ma chtivo bozkával,zobral ma na poschodie do jeho izby.Keď sme boli v izbe,zavrel dvere s jeho nohou a prešiel k posteli.

Harry ma položil,jeho telo sa nado mnou vznášalo,keď jeho jazyk vstúpil do mojich úst.Moje ruky prechádzali po jeho hrudi a držali golier jeho modrého trička.Zastonal mi do pier,moje prsty vyťahovali jeho tričko.Zhodil zo seba jeho tričko a dostala sa mi možnosť vidieť všetky jeho tetovania.

Cítila som ako mi Harry prešiel po pravom stehne,prestávajúc nad lemom mojich šiat.Harry mi zrazu nadvihol šaty a posadila som sa,pomáhajúc mu ich dať dole.Teraz som bola len v mojej čiernej krajkovej podprsenke a v nohavičkách.Harry sa na mňa uškrnul a ja som prekrútila očami predtým než som sa natiahla a chytila Harryho krk,prinášajúc ho do bozku kým jeho ruky chytili moje zápästie.

Harryho pery posledný krát pobozkali moje predtým než sa odtiahol a bozkával mi krk.Slabo som zavzdychala keď mi hrýzol kožu a pocítila som,ako sa uškrnul.Pomaly pustil moje zápästia a jeho veľkú ruku presunul za mňa,aby mi rozopol podprsenku.Harry si oblízol pery predtým,než sa prisal na moju kľúčnu kosť s jeho jazykom,prechádzajúc mi po prsiach.Chytil ich,masírujúc ich a bozkávajúc.Hlavu som zaklonila z toľkej slasti a moja pravá ruka chytila jeho vlasy,približujúc ho k sebe kým ma moja ľavá ruka držala hore,aby som nespadla na posteľ.

Zavzdychala som keď ruku presunul k mojim nohavičkám,aby ich dal dole.A potom som pocítila,ako sa posledná látka môjho oblečenia odstraňuje a následne je hodená preč.Konečne spojil pery s mojimi,bozkávajúc ma jemne,ale vášnivo aby mi ukázal,ako veľmi ma chce.Potom som pocítila ako jeho pravá ruka prechádza po mojom stehne,vyhľadávajúc môj klitoris.Harry perfektne pohyboval jeho palec po mojom klitorise,masírujúc ho rýchlejšie.Zastonala som a chcela som viac.

Pomaly do mňa dal jeden,dva a potom tri prsty,prstujúc ma.Každú jednu sekundu keď ma prstoval,cítila som viac a viac slasti,nemohla som to už zniesť.Urobila som sa okolo jeho prstov a keď som otvorila oči,videla som ako si prsty strčil do úst,sajúc na nich.

"Chutíš veľmi dobre." potichu zamrmlal,zavrčala som pretože mi to prišlo trápne.

"Môžeš ma prestať provokovať?" zavrčala som.

Harry sa uškrnul keď som mu začala rozopínať jeho jeansy,dávajúc ich dole spolu s jeho Tommy boxerkami.Moje oči sa rozšírili nad jeho veľkosťou,Harry sa uškrnul a navliekol si kondóm,ktorý vytiahol z jeho zásuvky.Jeho ruky chytili moje,dávajúc ich k mojej hlave,keď ma položil na chrbát.Pobozkal ma a jemne do mňa vstúpil.Jeho prírazy boli pomalé,cítila som sa ako v nebi.V slasti som zavrela oči,užívajúc si túto chvíľku.Prirazila som s mojimi bokmi,nechávajúc ho vedieť,že chcem aby išiel rýchlejšie.Porozumel a potom začal prirážať veľmi rýchlo a tvrdo.

"Kurva,H-Harry." zastonala som a moje oči sa zatvorili.Vykríkla som keď som pocítila,ako našiel moje jadro,Harry zavrčal.

"Pozri sa na mňa keď sa spravíš,Elena." chrapľavo zavrčal,jeho hlas mi spôsoboval zimomriavky.

Neviem ako som to spravila,ale dalo mi úsilie nezatvoriť oči a stretnúť jeho zelené,ktoré boli prikryté jeho vlasmi.Nebola som schopná to vydržať.Spravila som sa narovnako s Harrym.Zavrela som oči keď môj orgazmus pominul,moja hlava spadla do vankúšov.Harry sa položil vedľa mňa na chrbát,ležali sme tu v tichosti,lapajúc po dychu.

"Toto," Harry povedal bez dychu. "bolo kurva fantastické."



Teenage Dirtbag (Harry Styles)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt