Chapter 25

1.2K 75 0
                                    

Elena's POV:

"Elena,zobuď sa." Melodin hlas zamrmlal čo spôsobilo,že som sa pomrvila.

"Prečo?" zakňučala som do môjho vankúša,nechtiac otvoriť oči.

"Práve som dostala hovor,aby sme sa vzbudili.Musíme sa pripraviť." odpovedala.

Povzdychla som si a postavila sa z postele.Uvidela som Candice a Beccu rozvalené na ich posteli,spiac.Uškrnula som sa,zobrala môj vankúš a hodila som ho do nich. "Zobuďte sa!" zakričala som čo spôsobilo,že Melody sa mykla od môjho zvýšeného hlasu.

Obe poskočili a ich oči sa rozšírili.Melody im povedala,že sa musíme pripraviť a všetky sme išli do kúpelne.Rýchlo som sa osprchovala,obliekla som si modrý top a biele jeansy.Zobrala som si fén,vyšla som z kúpelne a nechala aby Candice vstúpila,kým som si fénovala vlasy.Keď boli suché a rovné,rýchlo som si spravila make up,naniesla lesklý rúž,očnú linku a očný tieň.

Keď som mala na sebe moje čierne tenisky,zobrala som si mobil,kým sa dievčatá pripravovali.Keď boli hotové,Becca zobrala kľúče a vyšli sme von k výťahu.Keď sme sa dostali do lobby,išli sme do miestnosti kde sme mali večeru a videli sme, ako si ostatní študenti naberajú ich raňajky.

Keď som vstúpila viac do útrob miestnosti,dve silné ruky chytili môj pás a brada odpočívala na mojom rameni. "Bonjour,belle." známy chrapľavý hlas sa ozval.

Otočila som sa a pozrela sa do Harryho zelených oči,moje obočie sa pozdvihlo. "Vieš hovoriť po francúzsky?" spýtala som sa a moja brada padla.

"Oui." uškrnul sa čo spôsobilo,že som sa usmiala.

"To je úžasné!" vykríkla som. "Nauč ma niečo povedať."

Harry sa zasmial a na chvíľu sa zamyslel.Potom sa na mňa pozrel a uškrnul sa. "Je suis tellement chanceuse d'être datant Harry parce qu'il est le copain le plus étonnant jamais."

Moje oči sa rozšírili,keď to povedal plynulo a moja čeľusť padla,keď som ho počula hovoriť v úžasnom francúzskom prízvuku. "Čo si to do pekla povedal?" spýtala som sa.

Harry sa zasmial. "Najprv to musíš zopakovať."

"Nie je žiadna šanca,že by som to vedela zopakovať." 

"Len to skús."

"Môžeš to aspoň zopakovať pre mňa ešte raz?" spýtala som sa.Harry prikývol a spravil tak,oblízla som si pery. "Je suis tellement chanceuse d'être datant Harry parce qu'il est le copain le plus étonnant jamais." perfektne som zarecitovala.

Harry sa usmial a uznanlivo prikývol. "To je na tvoje poprvé veľmi dobré."

Zasmiala som sa. "Čo som povedala?"

Na jeho perách sa zjavil úškrn. "Som tak šťastná že chodím s Harrym,pretože je ten najlepší priateľ na svete." samoľúbo to preložil.

Civela som na neho. "Si taký egoistický." povedala som so smiechom,keď som udrela do jeho tvrdej hrudi.Len pokrčil ramenami,uškŕňajúc sa kým som prekrútila očami. "Poď,som hladná."

Zaradili sme sa do radu kým sme si brali taniere s vidličkami.Pozrela som sa na rôzne jedlá,ktoré nám ponúkali.Uvidela som,že servírujú francúzsky toast a okamžite som si pár zobrala.Nebola som až tak hladná,tak som si sadla vedľa Louisa,kým sme čakali na ostatných.

"Ahoj." usmial sa na mňa.

"Dobré,Lou." usmiala som sa a zahryzla som sa do toastu. 

"Tešíš sa na prehliadku okolo Paríža?" Louis sa spýtal a do úst si dal jeho omeletu.

Prikývla som a usmiala som sa. "Spravím asi takých bilión fotiek."

Louis sa zasmial. "Harry mi povedal o tvojej závislosti robiť fotky."

Pokrčila som ramenami. "Čo môžem povedať?" usmiala som sa. "Som fotografka."

Louis sa zasmial keď Harry,Becca a Liam si sadli za stôl.Harry bol z druhej strany a Becca z ďalšej.Jedli sme a rozprávali sme sa,vzrušený čo sa dnes stane.Keď sme dojedli,pán Hendricks sa postavil.

"Okolo mesta nás povezú a spravia nám výhliadku dve autobusy." vyhlásil. "Ja a pani Henrie budeme v jednom a pán Cantwell s pani Nolan budú v druhom.Rozhodnite sa do ktorého autobusu chcete ísť a zaplnte ich,aby nezostalo ani jedno miesto prázdne.Poďme."

Postavili sme sa a vyšli z hotela,kde sme uvideli dve veľké,modré autobusy.Harry,chalani,dievčatá a ja sme nastúpili do prvého busu,takže sme mohli byť spolu.Harry a ja sme si sadli spolu,kým som si ja sadla k oknu.Melody a Zayn boli pred nami,Louis a Liam za nami,Becca sedela s nejakým chalanom na druhej strane busu a Candice s Niallom pred ňou.V buse sme boli s pani Nolan a pánom Cantwellom.To boli učitelia,ktorých Harry neznášal.Myslím,že tie pocity sú vzájomné.

"Prvá zastávka,Notre Dame!" pani Nolan zvolala,predtým než si sadla dopredu vedľa pána Cantwella.

Ako sme išli,pozrela som sa von oknom na krásny Paríž.Každý sa pozeral von oknom,snažiac sa dostať letmý pohľad na mesto.Kým sme išli,vybrala som si mobil a spravila selfie o mne a Harrym.Obaja sme sa usmievali do kamery,Harryho jamky boli viditeľné spolu s našimi zubmi.Mobil som si odložila,bus zastavil a každý vyšiel.Vyšli sme z busu a pozrela som si pamiatku.Notre Dame bol skutočne krásny a vyfotila som si ho.Vďaka bohu bol môj mobil plne nabitý.

Zostali sme tu desať minút,robiac fotky.Spravila som si fotku s Melody a jednu s chalanmi.Spýtala som sa Harryho,či by mohol spraviť fotku so mnou a dievčatami a ochotne súhlasil.Predtým než sme odišli,spýtala som sa pani Nolan,či nám spraví fotku spolu s chalanmi a dievčatami pred Notre Damom.Potom sme odišli a išli späť do autobusu.Pán Cantwell nám oznámil,že ideme k Arc de Triomphe.

Cesta nebola dlhá a keď sme sa tam dostali,bolo to krásne.Všetko v Paríži je krásne,aby som bola úprimná.Usmiala som sa keď som sa pozrela na veľký pamätník neveriac,že tu naozaj som.Ako som sa obzerala,dve silné ruky sa obmotali okolo môjho pásu a brada odpočívala na mojej hlave.Harryho kolínska zachytila môj nos.

"Toto miesto je krásne." zamrmlala som,obzerajúc sa.

"Viem." Harry súhlasil.

Zasmiala som sa,otáčajúc sa a pozrela som sa na neho. "A ty si povedal,že nechceš ísť." povedala som,udierajúc ho do hrude.

"Moja chyba." Harryho smiech zachytil môj sluch čo spôsobilo,že som sa automaticky usmiala.

Postavila som sa na špičky a spojila jeho pery do bozku.Harryho pery sa pohybovali s mojimi keď som si moje ruky obmotala okolo jeho krku.Jeho ruky zostali na mojich bokoch,kým mi jemne hrýzol do spodnej pery.Po chvíli sme sa odtiahli a môj mobil zabzučal.Vybrala som ho a uvidela,že mám novú pripomienku na Instagrame od Melody.

MelodyParker: POZRITE SA NA TIETO DVE HRDLIČKY! Bozkávajúc sa pred Arc de Triomphe.Rozkošné,nie? ;) @ElenaCarter @Harry_Styles

Civela som na môj mobil,keď som sa pozrela na fotku,ktorú pridala.Bola to naozaj rozkošná fotka,aby som bola úprimná.Pridala k tomu aj cool efekt.Usmiala som sa,spravila screenshot,orezala som ju a dala ju na svoj vlastný Instagram a Facebook.Dala som si ju za profilovú fotku a okamžite som dostávala mnoho likeov.Zasmiala som sa,odložila som si mobil a ešte sme si to tu poobzerali.

Harry,chalani,dievčatá a ja sme boli na jednej strane pamätníku,rozprávajúc a smejúc sa,kým sme robili fotky.Nejaká chvíľka prešla,kým Candice neprehovorila. "Poďte,ideme späť do busu."

Súhlasili sme a išli späť do našich busov.Zastavila som sa a moje oči boli rozšírené keď som sa poobzerala. "Ľudia,kde busy?" spýtala som sa. "Počkať,kde sú všetci?!" 

Všetci sme sa poobzerali,naše oči boli rozšírené,keď sme sa snažili nájsť naše busy,našich spolužiakov a našich učiteľov.Iba vtedy,keď sme ich nevideli ma to koplo.

"Odišli bez nás!" 

Teenage Dirtbag (Harry Styles)Where stories live. Discover now