Elena's POV:
"Ale ja nemám žiadne poňatie čo sa s nimi deje." povzdychla som si.Moja dlaň odpočívala na mojej brade. "Hádajú sa a nikdy sa predtým nehádali."
Harry spojil pery do priamky keď sa na mňa Melody mierne usmiala. "Každý zosobášený pár sa háda,El." povedala mi. "Neboj sa,všetko to skončí než by si to vedela."
"Ja neviem." nepresvedčivo som povedala. "Vyzeralo to celkom zle."
"Bude to v poriadku,babe." Harry sa na mňa uisťujúco usmial a položil ruku na moju.
Usmiala som sa nad náhlim teplom a Melody sa robí že sa dávy.Prekrútila som nad ňou oči a ona sa len zachichotala predtým než som sa otočila a kráčala k jej oddeleniu obslúžiť stôl.Boli sme v Debbie's Diner a ako zvyčajne tu bol Harry,sediac na jeho zvyčajnom mieste pri bare keď som pracovala za pultom.
Dnu vošla pani a prešla ku mne,objednávajúc si jedlo.Napísala som si jej objednávku a dala to kuchárovi Kennymu,ktorý začal robiť jej objednávku.Keď bola hotová,podala som jej tašku.Usmiala sa a zaplatila,predtým než odišla.Peniaze som odložila a pozrela sa na Harryho,ktorý sa na mňa pozeral.Jehi zelené oči si obzerali moju tvár keď som sa na neho spravila grimasu.
"Čo?" spýtala som sa ho so smiechom.
Pokrútil hlavou a jeho kučery padli do jeho očí. "Nič." povedal a na jeho ružových perách mal úškrn.
Zasmiala som sa.Dvere sa otvorili a do vnútra vstúpil Zayn.Mal na sebe tmavo sivé tričko s jeho zvyčajným koženým kabátom,čierne jeansy,okuliare a topánky.Obliekajú sa títo chlapci narovnako alebo čo? Prešiel k nám a sadol si za bar vedľa Harryho. "Ahojte." povedal a zložil si okuliare.
Usmiala som sa na neho a Harry mu prikývol. "Čo sa deje?" spýtal sa Zayna.
Zayn sa uškrnul. "Prišiel som navštíviť moju priateľku,presne ako ty."
Ako na povel sa Melody zjavila.Na perách sa jej zjavil úsmev keď prešla ku mne za pult. "Ahoj." usmiala sa,naklonila sa a pobozkala Zayna.Spravila som dáviaci zvuk,podobný Melodinému ktorý spravila predtým a ona prekrútila očami.
O hodinu neskôr,keď moja smena skončila,Harry a ja sme odpustili Diner.Melodina smena ešte neskončila,takže tam zostala spolu so Zaynom.Nasadla som do Harryho Volva a zaviezol ma späk k mojmu domu.Keď sme sa k nemu dostali,všimla som si že mamine auto bolo zaparkované.Čo to do pekla? Nemala by byť v práci?
"Prídem iný deň." Harry povedal.
"Mala byť v práci." zamračila som sa,zmätená prečo je mama doma.Povzdychla som si a zobrala moju tašku. "Napíšem ti.
Harry prikývol.Chystala som sa otvoriť dvere spolujazdca keď ich zrazu zamkol.Pozrela som sa na neho a pozdvihla obočie keď sa len uškrnul. "Nezabudla si na niečo?"
Mierny úškrn sa pohrával na mojich perách keď sa môj chrbát oprel o dvere. "Um,neviem o čom hovoríš." provokatívne som povedala.
Hlboké zavrčanie vyšlo z Harryho pier.Predtým než som to vedela,chytil mi ruky a pritiahol si ma bližšie,naše pery centimeter od seba. "Vieš presne o čom hovorím." Harry chrapľavo zašepkal,jeho teplý dych ovial moje pery.
Priblížil sa a spojil jeho pery s mojimi.S radosťou som ho bozkávala späť.Moja pravá ruka sa pohla hore a dotkla sa jeho ľavého líca keď sa naše per pohybovali.Hlavu som naklonila na stranu,prehlbujúc bozk keď sa jeho zuby zaryli do mojej pery,sajúc ju.Harryho jazyk vstúpil do mojich úst a bili sme sa o dominanciu.Moja pravá ruka sa premiestnila z jeho líca na jeho hlavu a hrala sa s jeho kučerami.
YOU ARE READING
Teenage Dirtbag (Harry Styles)
FanfictionElena Carter bola najkrajším a populárnym dievčaťom,na ktorej ste si mohli zanechať oči.Mala perfektnú tvár,perfektnú osobnosť,a perfektné známky.Je najpopulárnejším dievčaťom na jej vysokej škole v Holmes Chapel,a každý ju zbožňuje. Harry Styles je...